Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Muscari
Indlæg: 88
Tilmeldt: 11. sep 2016, 18:01
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Muscari » 9. okt 2017, 20:07

Spjaerten skrev:
Muscari skrev:Jeg har lige fået Stine Goya Fantastique dress hjem i orion (guldprikker) Den er godt nok tætsiddende! :blush: Men jeg har to spørgsmål:

1. Holder de der guldprikker sig fint efter vask?

2. Hvis den skal styles med flade sko, hvad ville i så bruge? Sorte ballerinaer måske?


Jeg har den med store guldprikker (i blå) og den er stadig på efter vask.

Vil sige ja sorte ballerinaer er sådan jeg nok også ville bruge den.


Mange tak :) Det lyder lovende. Jeg tror også jeg bliver rigtig glad for den. :)
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 10. okt 2017, 17:04

Jeg har nu to gange forsøgt at købe det samme produkt på Amazon (en topcoat), med det resultat at min ordre bare bliver ved med at stå som om at de er ved at finde et estimat på leveringstiden. Begge gange har jeg ventet tre uger uden resultat, inden jeg har annulleret ordren. Er der andre der har prøvet det og ved hvad det skyldes?
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 10. okt 2017, 17:36

Soulme skrev:Tak for budet med MByM. Men det er ikke luge den type parka jeg leder efter.


Der er også denne :)
Fundet på Blossoms hjemmeside
Billede
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. okt 2017, 17:39

Leder efter denne, som skal være en efterårsvare fra Vila. Det er vist velour. Kan ikke finde den på hjemmesiden.

Kender ikke stylenavn. Har nogen set den på nettet?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Ficus » 10. okt 2017, 18:39

StripesAddict skrev:Jeg har nu to gange forsøgt at købe det samme produkt på Amazon (en topcoat), med det resultat at min ordre bare bliver ved med at stå som om at de er ved at finde et estimat på leveringstiden. Begge gange har jeg ventet tre uger uden resultat, inden jeg har annulleret ordren. Er der andre der har prøvet det og ved hvad det skyldes?

Det kan være at varen er udsolgt, måske udgået fra leverandøren.
Vi fik for nyligt, måske for en lille måned siden, en bog min kæreste havde bestilt i november sidste år. Den skulle have været en pakkekalendergave.
Han begyndte at få sådan nogle mails hvor der stod at de stadig estimerede en leveringsdato xxx, så for sjov prøvede han ikke at annullere ordren, mails fortsatte lige indtil den blev leveret 10 mdr senere :stoned:
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 11. okt 2017, 04:47

Ficus skrev:
StripesAddict skrev:Jeg har nu to gange forsøgt at købe det samme produkt på Amazon (en topcoat), med det resultat at min ordre bare bliver ved med at stå som om at de er ved at finde et estimat på leveringstiden. Begge gange har jeg ventet tre uger uden resultat, inden jeg har annulleret ordren. Er der andre der har prøvet det og ved hvad det skyldes?

Det kan være at varen er udsolgt, måske udgået fra leverandøren.
Vi fik for nyligt, måske for en lille måned siden, en bog min kæreste havde bestilt i november sidste år. Den skulle have været en pakkekalendergave.
Han begyndte at få sådan nogle mails hvor der stod at de stadig estimerede en leveringsdato xxx, så for sjov prøvede han ikke at annullere ordren, mails fortsatte lige indtil den blev leveret 10 mdr senere :stoned:


Det kan godt være - jeg synes måske bare det ville klæde dem at oplyse det så :gruble:
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Ficus » 11. okt 2017, 05:12

StripesAddict skrev:
Det kan godt være - jeg synes måske bare det ville klæde dem at oplyse det så :gruble:


Er varen "fulfilled by Amazon" eller er det nogen der sælger via Amazon? I vores tilfælde var bogen nemlig ikke solgt af Amazon selv, så de vidste ikke noget om lagerstatus, så tænker at mails bare kom helt automatisk, så længe ordren var åben.

Men ja... Det kunne de godt oplyse.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 11. okt 2017, 11:52

Ficus skrev:
StripesAddict skrev:
Det kan godt være - jeg synes måske bare det ville klæde dem at oplyse det så :gruble:


Er varen "fulfilled by Amazon" eller er det nogen der sælger via Amazon? I vores tilfælde var bogen nemlig ikke solgt af Amazon selv, så de vidste ikke noget om lagerstatus, så tænker at mails bare kom helt automatisk, så længe ordren var åben.

Men ja... Det kunne de godt oplyse.


Nej, det er nogen der sælger via Amazon - to forskellige firmaer. Uanset synes jeg bare det er vanvittigt at der kan gå en hel måned uden nogen som helst form for bekræftelse på om/hvornår man modtager sine varer.

Tak for dit svar :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 14. okt 2017, 14:18

Måske et dumt spørsmål.. Men jeg har købt en fin filtet hat, men den er for stor om hovedet :( Kan man gøre noget for at gøre omkredsen mindre? Evt sætte noget indvendigt? :genert:

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Sue-Ellen » 15. okt 2017, 16:42

Juki skrev:Måske et dumt spørsmål.. Men jeg har købt en fin filtet hat, men den er for stor om hovedet :( Kan man gøre noget for at gøre omkredsen mindre? Evt sætte noget indvendigt? :genert:

Billede


Der findes masser af gode idéer på youtube : https://www.youtube.com/results?search_ ... esize+hat+

0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 15. okt 2017, 17:17

Sue-Ellen skrev:
Juki skrev:Måske et dumt spørsmål.. Men jeg har købt en fin filtet hat, men den er for stor om hovedet :( Kan man gøre noget for at gøre omkredsen mindre? Evt sætte noget indvendigt? :genert:

Billede


Der findes masser af gode idéer på youtube : https://www.youtube.com/results?search_ ... esize+hat+


Tak for tippet!

Jeg var i tvivl om om det hed noget bestemt og så var jeg ret lost om hvad jeg skulle søge på.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2950
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8320

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Himmelblå » 16. okt 2017, 06:38

Min sorte uldnederdel er gået i sygningen :whine: Så nu skal jeg finde en ny.
Hvis i er faldet over en kort sort uldnederdel med læg/plissé med helst 100% uld/merino/kashmir, må i meget gerne skrive :) Prisen er underordnet. Håber dog på, at det kan gøres til under 2000 kr.

Jeg har selv ledt og ledt, men det er altså svært at finde noget i god kvalitet.

Ekstra spørgsmål: Er der nogen der har brugt siden Yoox og kan anbefale den? Den får nemlig en del dårlige anmeldelser, har ikke fri fragt og retur, men har til gengæld et par interessante nederdele.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 16. okt 2017, 07:24

Frøken Himmelblå skrev:Min sorte uldnederdel er gået i sygningen :whine: Så nu skal jeg finde en ny.
Hvis i er faldet over en kort sort uldnederdel med læg/plissé med helst 100% uld/merino/kashmir, må i meget gerne skrive :) Prisen er underordnet. Håber dog på, at det kan gøres til under 2000 kr.

Jeg har selv ledt og ledt, men det er altså svært at finde noget i god kvalitet.

Ekstra spørgsmål: Er der nogen der har brugt siden Yoox og kan anbefale den? Den får nemlig en del dårlige anmeldelser, har ikke fri fragt og retur, men har til gengæld et par interessante nederdele.

Nu er jeg slet ikke håndarbejdsekspert, men hvis den kun er gået op i syningen, kan den vel sys igen? :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2950
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8320

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Himmelblå » 16. okt 2017, 07:30

girl_beat skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Min sorte uldnederdel er gået i sygningen :whine: Så nu skal jeg finde en ny.
Hvis i er faldet over en kort sort uldnederdel med læg/plissé med helst 100% uld/merino/kashmir, må i meget gerne skrive :) Prisen er underordnet. Håber dog på, at det kan gøres til under 2000 kr.

Jeg har selv ledt og ledt, men det er altså svært at finde noget i god kvalitet.

Ekstra spørgsmål: Er der nogen der har brugt siden Yoox og kan anbefale den? Den får nemlig en del dårlige anmeldelser, har ikke fri fragt og retur, men har til gengæld et par interessante nederdele.

Nu er jeg slet ikke håndarbejdsekspert, men hvis den kun er gået op i syningen, kan den vel sys igen? :)


Ja, men det er nok desværre kun en midlertidig løsning. Den er slidt og har fra start af ikke været super kvalitet :nej:
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 20. okt 2017, 19:40

Jeg har købt denne fra Moves by Minimum som sagtens kunne ende med at blive årets julefrokostkjole :love:

Nu er jeg så bare lidt i tvivl om styling :genert:

Billede
Billede


I forhold til sko så er jeg desværre i en situation hvor stilletter, pumps etc. ikke er den mest optimale løsning. Derfor leder jeg efter et par ballerinaer og har tænkt lidt på disse.

Billede

Desuden tænker jeg en guld clutch og guld makeup. Da kjolen har åben ryg er jeg også lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe den an :genert: Sort eller hudfarvet bh eller noget helt andet?

Hit me med jeres forslag :D
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Mode"