Gratis Fragt Nemlig.com

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Gratis Fragt Nemlig.com

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. nov 2015, 15:25

DetSorteCirkus skrev:
Krølle skrev:De har vist opdaget, at der er større efterspørgsel på levering i morgen, end de kan efterkomme pt. Ved midnat frigiver de derfor ekstra leveringstider, man kan booke.

Giver det mening nu?


Ja, jeg vidste ikke, at de leverede samme dag, som man bestiller.
Men vil det så sige, at den fri fragt kun gælder ordrer til i morgen og ikke ordrer lagt i morgen til levering en anden dag?


Ja det er kun varer bestilt til levering i dag der er gratis fragt på, fragtpriserne varierer også en del, nogle tidsrum koster det 9 kr, andre op til 29, og vist "helt op" til 39. De har indimellem også kørt nogle rabatkoder på tv og i radioen der gav gratis fragt, valgfri dag og tidsrum.

Der er kun et givent antal kørsler i et tidsrum, jeg har flere gange været ude for hvis jeg f.x har valgt ml 10 og 11, at tiden så er taget af en anden når jeg er færdig med at bestille varer. Hvilket godt kan tage sin tid, for på job køber vi ind til en husholdning med 10+ personer. Elsker at "nemlig mændene" slæber det hele for os og leverer det direkte på køkkenbordet :klap:

HappyHippo skrev:Jeg har ikke handlet der før, men er det normalt man får noget med gratis? Det er ellers meget god service :D


Det er helt normalt :)
Hvis man går under ugens tilbud er der ofte en form for vareprøve, og gratis avis, man kan vælge :)
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Gratis Fragt Nemlig.com

Indlægaf Wizzze » 15. nov 2015, 17:49

HappyHippo skrev:Ok, jeg fik en plade marabou.

Med 2 små børn, fuldtidsarbejde og ingen bil, kommer vi nok til at bruge det ofte :)


Mener det er normalt at nye kunder får chokolade, der er også en fane derinde hvor man kan vælge gratis vareprøver og den slags, det skifter lidt om der er meget eller lidt gratis stuff.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Gratis Fragt Nemlig.com

Indlægaf HappyPaww » 15. nov 2015, 18:50

I sidste uge fik jeg en gratis bøtte stenbiderrogn og det der skyr topping :gogo:
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Gratis Fragt Nemlig.com

Indlægaf HappyHippo » 15. nov 2015, 19:33

Tak for info om gratis stuff, så ved jeg det til en anden gang :)
0

Tilbage til "Mad og drikke"