Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aima » 15. nov 2015, 13:53

Karkluden skrev:Hun tror stadig, hun personligt er venner med både Thomas Helmig og Blachmann på FB, fordi hun har liket deres sider.


Ej, det er da lidt sødt :lun:
Undrer hun sig ikke over, hvorfor de altid glemmer at skrive tillykke, når hun har fødselsdag? :lol:
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 15. nov 2015, 13:57

Aima skrev:
Karkluden skrev:Hun tror stadig, hun personligt er venner med både Thomas Helmig og Blachmann på FB, fordi hun har liket deres sider.


Ej, det er da lidt sødt :lun:
Undrer hun sig ikke over, hvorfor de altid glemmer at skrive tillykke, når hun har fødselsdag? :lol:

Det ér lidt sødt, og jeg fniser bare lidt over hende og min svigermor. De er lige tekniktossede begge to. De tror fx også fuldt og fast på, at de lige vinder 15000 kr til ASOS, selvom jeg har forsøgt at forklare dem om ægte og falske konkurrencer (og jeg af alle har ret meget erfaring med sådan noget :lol:).
Nøh, jeg tror mest, hun undrer sig over, hvorfor der kun skrives om koncerter og aldrig om deres liv :-D :deer: :deer: :deer: :deer:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
HappyHippo
Indlæg: 2532
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4385

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyHippo » 15. nov 2015, 14:07

Jeg er allerede træt af at høre om Paris.
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2015, 16:20

Delfin skrev:Faktisk er det lidt irriterende med alle de farvede profilbilleder. Det er ikke til at se forskel på folk.


Præcis! Og jeg fatter HAT af, hvad folk mener, det skal gavne. "Jeg støtter ofrene i Paris blahblahblah". Øh nej? Du flasher, at du har samme holdning og er lige så magtesløs som alle os andre. Synes, det er så gennemført latterligt med de striber, altså. Hvad er det, de skulle ændre? Måske er jeg bare blind her.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2015, 16:23

Prøver at forestille mig, hvordan der i Mellemøsten ser ud på Facebook (selv om Facebook vist ikke er tilladt i helt ucensureret udgave overalt dér) ... Måske har fundamentalister dér striber på deres profilbilleder for at vise, at de synes, de sejrede ad Helvede til i Paris :gruble: Hvor er det en absurd verden, vi lever i.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15620
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20994

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 15. nov 2015, 16:41

Hun har en frygtelig stemme hende der synger til den der mindehøjtidelighed. Hun lyder som en skærebrænder
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 15. nov 2015, 16:48

Jeg tænker tit, at dem der oprigtigt mener, at en tur i IKEA er en "parforholdstest" må have nogle seriøse problemer i deres parforhold - eller også er den ene part så nedern over IKEA, at den anden burde respektere det, og forsøge at tage afsted med en ven. jeg er ikke sindssygt vild med at skulle i IKEA, men det har da ved gud aldrig været noget vi på nogen måde blev uvenner over, diskuterede eller snerrede over, når vi har været der. Det har bare været "købe hvad end vi nu skal have og evt spise frokost". Aldrig dårlig stemning, som jeg kan fornemme, at nogle åbenbart får, hvis de skal i IKEA med deres partner.
8
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Firebird » 15. nov 2015, 17:35

Karkluden skrev:Jeg tænker tit, at dem der oprigtigt mener, at en tur i IKEA er en "parforholdstest" må have nogle seriøse problemer i deres parforhold - eller også er den ene part så nedern over IKEA, at den anden burde respektere det, og forsøge at tage afsted med en ven. jeg er ikke sindssygt vild med at skulle i IKEA, men det har da ved gud aldrig været noget vi på nogen måde blev uvenner over, diskuterede eller snerrede over, når vi har været der. Det har bare været "købe hvad end vi nu skal have og evt spise frokost". Aldrig dårlig stemning, som jeg kan fornemme, at nogle åbenbart får, hvis de skal i IKEA med deres partner.



Det er fordi IKEA er møblernes svar på luftfartens Ryanair, og selvom jeg stod i en krigszone, og det var det sidste fly ud........Så ville jeg tage bussen.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 15. nov 2015, 18:46

NØJ, hvor er der mange "fotografer" på Facebook. Jeg har 7 (!) på min venneliste, og med én undtagelse (Hæxen), så er de allesammen poppet op det sidste halve år, og lovpriser pludseligt sig selv som "en af landets dygtigste fotografer", og jeg kan uden den store fotoviden se de første 5 fejl. Jeg forstår det altså ikke helt. Når folk spørger til anbefalinger, kurser, uddannelser osv, er det igen kun én (Hæxen), der kan fremvise noget. resten angiver deres mor, far, kæreste etc som anbefalinger.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15309
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1244
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25633

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 15. nov 2015, 18:46

ManicNinja skrev:
Delfin skrev:Faktisk er det lidt irriterende med alle de farvede profilbilleder. Det er ikke til at se forskel på folk.


Præcis! Og jeg fatter HAT af, hvad folk mener, det skal gavne. "Jeg støtter ofrene i Paris blahblahblah". Øh nej? Du flasher, at du har samme holdning og er lige så magtesløs som alle os andre. Synes, det er så gennemført latterligt med de striber, altså. Hvad er det, de skulle ændre? Måske er jeg bare blind her.


Enig bortset fra gennemført latterlig.
Det siger ikke mig noget personligt, det er jo nok de færreste, der ikke finder det forfærdeligt, så mon ikke vi støtter, uanset om der er striber eller ej. Jeg ser ingen grund til at melde mig i koret, men hvis det siger andre noget, skal de da bare gå amok. De skal bare ikke forvente, at jeg læser ret meget af det, de skriver i de her dage, når jeg scroller ned over rækken af farvede profilbilleder uden at kunne skille den ene fra den anden.
2
14 11 14
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16231
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32435

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 15. nov 2015, 19:01

Ja, kære Randers. Nu tror jeg efterhånden folk HAR fattet, Verdos skorsten lyses op i de franske farver. Så stop nu med at poste billeder af det.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59516

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. nov 2015, 19:15

Jeg kan ikke relatere til den del af teksten til "Imagine", som handler om religion.
3
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7070
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13277

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Rapfisk » 15. nov 2015, 19:17

DetSorteCirkus skrev:Jeg kan ikke relatere til den del af teksten til "Imagine", som handler om religion.


Ditto - og "no possessions" ligeså :ninja:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2015, 19:58

Jeg er med i sådan en rigtig sprogpedantisk, grammatikfascistisk gruppe på Facebook. Af flere årsager føler jeg mig overbevist om, at jeg dér nemmere ville kunne finde kandidater til en date, jeg ville orke, end tilfældet er på fx Dating.dk ...
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15309
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1244
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25633

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 15. nov 2015, 23:15

Paris igen.
I medierne ser jeg mennesker, der står og græder ved mindehøjtideligheder, når de lægger blomster ved ambassaden osv. Jeg synes helt sikkert, det er en forfærdelig hændelse, men jeg bliver ikke personlig berørt på den måde. Jeg forstår det faktisk ikke helt. Måske er jeg følelsesmæssigt amputeret :gruble:
4
14 11 14

Tilbage til "Generelt"