Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 17:08

^^Jeg kunne også godt tænke mig at læse en blog fra Gnuen. Hvis han/hun(?) kunne skrive et lige så sjovt indlæg, som var positivt.

Det ER bare nemmere at gøre brok sjovt.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 11. nov 2015, 17:24

Når folk udtaler unik "younik". Stop.
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. nov 2015, 00:07

Når folk siger "Nå, skal man tidligt op?" eller "Nå, har hun sovet godt?" Grrrr
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mi55y » 12. nov 2015, 07:57

Når folk på job konsekvent spørger mig om ting, de hurtigere ville have kunnet fundet svaret på selv...

- Hvorfor er X her ikke i dag?
- Jo, ser du, han har fri. Hvilket blev nævnt på ugemødet i tirsdags. Og som der står i referatet fra mødet... Og som der står i den fælles kalender, som ligger i receptionen... Men du synes lige du havde brug for motionen ved at gå ned og spørge mig personligt eller....? Havde du måske bare brug for at understrege, at jeg er din sekretærslave eller hvad!?
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 12. nov 2015, 18:21

Glemte at kigge efter ekstra andebryst til aftensmaden, da jeg var oppe og handle tidligere - og nu giiiider jeg ikke gå op i byen igen! Men vi skal jo have ande-rester i aften, og der er for lidt and! :panik: Og gad vide om der overhovedet er noget and tilbage i butikkerne efter i tirsdags...
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 14. nov 2015, 18:00

Div "Islam/muslimer skal bare DØØØØØØØØØØØØØØØØØ!"-tumber, der spreder deres had, gylle og galde.

Lær nu for helved at skelne! Ikke alle muslimer er onde og ønsker død over Vesten eller et islamisk verdensherredømme.


For satan, jeg er træt af det.
10
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. nov 2015, 02:21

At jeg fandme aldrig kan logge ind på ebogreolen om natten, når jeg ikke kan sove og det kunne være hyggeligt med en ebog. Jeg får altid at vide at min kode eller brugernavn er forkert. Om dagen går det fint nok med at logge ind.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Karkluden » 15. nov 2015, 11:08

Det irriterer mig faktisk virkelig meget med alle dem, der skifter profilbillede til det der i franske farver, og som skriver side op og side ned om det samtidig med at de sideløbende deler alle mulige "sjove" billeder og jokes om krig og terror, og stemmer på partier der går ind for mere krig. Kan de slet ikke se, at det er fuldstændig dobbeltmoralsk? Canoodle herinde havde skrevet en megagod status om det, som jeg delte. Hvorefter jeg blev haglet ned, og slettede den, fordi jeg ikke orker at bruge min søndag på det. Men jeg bliver sgu træt. Det er nemt at være populistisk - og på onsdag er de fleste af dem pisseligeglade igen.
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2015, 20:12

Dirtylittledevil skrev:At jeg fandme aldrig kan logge ind på ebogreolen om natten, når jeg ikke kan sove og det kunne være hyggeligt med en ebog. Jeg får altid at vide at min kode eller brugernavn er forkert. Om dagen går det fint nok med at logge ind.


Kunne det hænge sammen med, at de opdaterer om natten? Jeg ved, at visse bibliotekers søgedatabaser ikke kan tilgås meget sent om natten, fordi de opdateres.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. nov 2015, 20:40

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg fandme aldrig kan logge ind på ebogreolen om natten, når jeg ikke kan sove og det kunne være hyggeligt med en ebog. Jeg får altid at vide at min kode eller brugernavn er forkert. Om dagen går det fint nok med at logge ind.


Kunne det hænge sammen med, at de opdaterer om natten? Jeg ved, at visse bibliotekers søgedatabaser ikke kan tilgås meget sent om natten, fordi de opdateres.


Jeg skrev selvfølgelig til dem i raseri :-D og fik det svar at deres servere af og til var nede og så kunne man ikke logge på. Det skulle da lige være google eller FB som tillod den slags servere :s
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 15. nov 2015, 21:32

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg fandme aldrig kan logge ind på ebogreolen om natten, når jeg ikke kan sove og det kunne være hyggeligt med en ebog. Jeg får altid at vide at min kode eller brugernavn er forkert. Om dagen går det fint nok med at logge ind.


Kunne det hænge sammen med, at de opdaterer om natten? Jeg ved, at visse bibliotekers søgedatabaser ikke kan tilgås meget sent om natten, fordi de opdateres.


Jeg skrev selvfølgelig til dem i raseri :-D og fik det svar at deres servere af og til var nede og så kunne man ikke logge på. Det skulle da lige være google eller FB som tillod den slags servere :s


FB er nu også nede somme tider. Brugerne mærker det bare ikke så tit, fordi kapaciteten og reserveservere osv er gigantisk. Men hvis du forærer E-bogsreolen nogle flere kommunale kroner, så er jeg sikker på, de gerne vil gøre noget ved sagen ... :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Karkluden » 15. nov 2015, 22:08

Hvor meget kvalme jeg får af selexid. Puha.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 16. nov 2015, 04:49

Min nabo
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 16. nov 2015, 06:35

At jeg, da jeg skjulte et "minde" på min facebook startside i sidste uge trykkede "vis mig færre minder", og at der siden har været et hver morgen.... Færre, facebook, hvad var det i ikke forstod? Nu har jeg været inde og slå det helt fra. Det krævede en googlesøgning.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 16. nov 2015, 13:29

At Nordeas hjemmeside er helt død, så jeg ikke kan komme ind og logge på netbank :sur: Er ved at lave budget, og kan slet ikke få lov at loade siden ind.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Generelt"