Interesseret i at købe seng og sofa i god stand billigt?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Interesseret i at købe seng og sofa i god stand billigt?

Indlægaf Karkluden » 16. nov 2015, 18:23

Jeg ved ikke, om man MÅ sælge her, men så må jeg lige få besked, men nu prøver jeg :D

Jeg sælger en sofa og puf i viste farve. De er fra Kivik-serien fra IKEA. Puffen har et stort opbevaringsrum. Sofaens mål er: B: 190 cm, D: 95 cm, H: 83 cm. Begge dele er brugt i under 3 år, og er virkelig velholdte og behagelige. Sættet har kostet omkring 4500 kr fra ny - det står dog dyrere nu. Det kan afhentes fra 22. november om aftenen til 14. december, jeg har ikke mulighed for at levere det. Det befinder sig i Lisbjerg, Århus, og jeg hjælper gerne med at bære til bilen. Jeg tænker en pris på omkring 1500 kr for sættet, men jeg er villig til forhandling eller at sælge seperat.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Interesseret i at købe seng og sofa i god stand billigt?

Indlægaf Karkluden » 16. nov 2015, 18:29

Derudover har jeg en virkelig god boksmadras på ben med en rigtig god topmadras til salg. Det er købt billigt i jysk, fordi der var tuschstreger på undersiden, men alt synligt på sengen er virkelig velholdt.
Det er også brugt i under 3 år. Jeg har ejet den i 3,5 år, men har i lange perioder ikke været hjemme. Der er absolut ingen pletter, solafblegning eller lignende.

Samme deal som med sofaen: lisbjerg, Århus. Jeg hjælper gerne med at bære.
Den kan dog først afhentes fra 29. november, men ellers også til og med den 14.

Her tænker jeg en pris på omkring 7-800 kr, hvis man vil have det hele :) Men igen, kom med et bud.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Bolig"