Omvendt dresscode?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Omvendt dresscode?

Indlægaf Wizzze » 7. nov 2017, 22:25

Vi har tidligere diskuteret dresscode og restauranter, her er så endnu en restaurant som indfører dresscode, men med et twist, eller måske er det omvendt dresscode? :gruble:

https://ekstrabladet.dk/ferie/smid-toej ... is/6904106

Hvis fænomenet spreder sig til DK, eller du kom på ferie i udlandet, ville du så spise der?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Wizzze » 7. nov 2017, 22:29

Der skulle være noget helt unikt på menuen, noget der ikke kunne fåes andre steder, før jeg ville overveje det, og så nok ikke alligevel. Jeg kan simpelthen ikke se grunden/årsagen/formålet i at spise ude på den måde :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
PepsiMagt
Indlæg: 89
Tilmeldt: 2. nov 2017, 22:45
Kort karma: 26
Likede indlæg: 220

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf PepsiMagt » 7. nov 2017, 22:33

Er det ikke bare en restaurant for nudister?
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9490
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Sophies-mor » 7. nov 2017, 22:57

Kan man kalde det en un-dress-code?
:gruble:
:lol:
6
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Nicolait » 8. nov 2017, 06:17

Hvad så når tjenerne ikke serverer creme brulee eller fois grais? :gruble:

Man må håbe at det ikke er mad der sprutter og stænker. :8:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf sigge » 8. nov 2017, 07:31

^Jeg ville i hvert fald ikke bestille "sizzling hot fajitas" der. :nerve:

Men alvorligt talt så er jeg alt, alt for blufærdig til, at jeg nogensinde ville overveje at spise der. Ikke engang, hvis de serverede alle mine livretter og gav mig en mio. for at komme og spise dem, ville jeg kunne overvinde det.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Purple Haze » 8. nov 2017, 08:03

Se på nøgne mennesker der spiser? Ej, synes det er slemt nok at være på hotel sydpå og se de andre turister spise kun iført badetøj.

For jeg er en af dem som lægger mærke til de andre gæster og bliver påvirket af det.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Pax Romana » 8. nov 2017, 10:14

Mon man kan bestille en pølse i svøb? :gruble:
2
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf LadyFox » 8. nov 2017, 10:25

Nooo. Der ville jeg aldrig spise. Jeg kan slet ikke med folk der spiser i bar overkrop, eller underkrop for den sags skyld. Selv kærester jeg har haft er forbudt at spise så meget som en rugbrødsmad sent om natten hvis de ikke har taget tøj på, hvis de er i selskab med mig.
Jeg kan det ikke.
0
...
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Seraphina » 10. nov 2017, 15:25

Jeg ville synes, at det var ret ulækkert at sidde på deres stole, hvor andre mennesker har siddet med deres bare numser :badr:
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Wizzze » 10. nov 2017, 15:48

Seraphina skrev:Jeg ville synes, at det var ret ulækkert at sidde på deres stole, hvor andre mennesker har siddet med deres bare numser :badr:


Mon ikke de fleste af os har gjort det, når vi har besøgt venner og familie? :gruble:

Hjemme hos os har vi altså været nøgne i vores sofa, og vi hverken skifter sofa eller vender puder, når vi får gæster :devil:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf PaleSeptember » 10. nov 2017, 17:15

Underligt koncept, som jeg ikke har lyst til at deltage i, for så god kan maden umuligt være.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Delfin » 10. nov 2017, 17:59

Wizzze skrev:
Seraphina skrev:Jeg ville synes, at det var ret ulækkert at sidde på deres stole, hvor andre mennesker har siddet med deres bare numser :badr:


Mon ikke de fleste af os har gjort det, når vi har besøgt venner og familie? :gruble:

Hjemme hos os har vi altså været nøgne i vores sofa, og vi hverken skifter sofa eller vender puder, når vi får gæster :devil:


I det mindste har man selv et lag tøj på som barriere, når man besøger andre, medmindre man er nudist selvfølgelig.

Hjemme hos mig sidder man ikke med bar numse i sofaen. Man sidder som minimum på et håndklæde, hvis man absolut skal sidde der uden tøj.

Nå men til spørgsmålet. Jeg ville ikke spise der, heller ikke selvom de sikkert skifter hynden mellem hver kunde eller har noget, der kan tåle at blive sprittet af.
0
14 11 14
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Seraphina » 10. nov 2017, 20:25

Delfin skrev:
Wizzze skrev:
Seraphina skrev:Jeg ville synes, at det var ret ulækkert at sidde på deres stole, hvor andre mennesker har siddet med deres bare numser :badr:


Mon ikke de fleste af os har gjort det, når vi har besøgt venner og familie? :gruble:

Hjemme hos os har vi altså været nøgne i vores sofa, og vi hverken skifter sofa eller vender puder, når vi får gæster :devil:


I det mindste har man selv et lag tøj på som barriere, når man besøger andre, medmindre man er nudist selvfølgelig.

Hjemme hos mig sidder man ikke med bar numse i sofaen. Man sidder som minimum på et håndklæde, hvis man absolut skal sidde der uden tøj.

Nå men til spørgsmålet. Jeg ville ikke spise der, heller ikke selvom de sikkert skifter hynden mellem hver kunde eller har noget, der kan tåle at blive sprittet af.


Hjemme hos mig sidder man heller ikke med numsen bar i møblerne :-p
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Wizzze » 10. nov 2017, 20:44

Seraphina skrev:
Delfin skrev:
Wizzze skrev:
Seraphina skrev:Jeg ville synes, at det var ret ulækkert at sidde på deres stole, hvor andre mennesker har siddet med deres bare numser :badr:


Mon ikke de fleste af os har gjort det, når vi har besøgt venner og familie? :gruble:

Hjemme hos os har vi altså været nøgne i vores sofa, og vi hverken skifter sofa eller vender puder, når vi får gæster :devil:


I det mindste har man selv et lag tøj på som barriere, når man besøger andre, medmindre man er nudist selvfølgelig.

Hjemme hos mig sidder man ikke med bar numse i sofaen. Man sidder som minimum på et håndklæde, hvis man absolut skal sidde der uden tøj.

Nå men til spørgsmålet. Jeg ville ikke spise der, heller ikke selvom de sikkert skifter hynden mellem hver kunde eller har noget, der kan tåle at blive sprittet af.


Hjemme hos mig sidder man heller ikke med numsen bar i møblerne :-p


Der er selvfølgelig lige den detalje :lol:
1
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Mad og drikke"