Okay, så går jeg sgu "all in"!

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 10. nov 2015, 09:12

Så er der gået en uge mere, en uge med mange sociale aktiviteter, og dermed kun madlog 3 ud af 7 dage. Jeg har alligevel tabt 1,4 kg, men har også taget et par ekstra cykelture. Og så tager jeg det som tegn på at jeg er ved at have styr på hvad jeg egentlig kan spise.

Nu er de gode clementiner kommet på markedet, og jeg kommer ikke til at overholde 1 stk frugt om dagen, men jeg tænker at 2 clementiner svarer til 1 appelsin i størrelse, og clementiner er jo ikke ligefrem usunde. Det er simpelthen verdens lækreste frugt.

Mine nattevagter starter i morgen og jeg har pakket svømmetasken og har besluttet at jeg skal svømme 2 gange ud af de 5 morgener, og det SKAL jeg overholde.

Ellers ikke noget nyt , jeg følger slavisk mine nye vaner, er stadig ind i mellem træt af veje maden og den tid jeg bruger på det. Men det må være prisen jeg betaler for de gode resultater. Jeg kan virkelig mærke det på tøjet, det er bare ikke ret praktisk når BH er så løse at brysterne ryger ud under kanten, men fandt så nogle af de mindre bh'er som jeg absolut ikke troede passede endnu, og de passer perfekt.
Senest rettet af Pjeps 10. nov 2015, 20:28, rettet i alt 1 gang.
2
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 10. nov 2015, 20:28

Og nu har jeg lige fået bestilt en Stepbænk og håndvægte, så jeg også kan komme lidt igang herhjemme.
2
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 17. nov 2015, 12:28

Argh jeg havde satset på at ramme de 20 kg i dag, men jeg har haft sindssygt travlt, så fik ikke lige motioneret det ekstra.

Men jeg holder mig stadig på at tabe 1+ kg om ugen. Den sagde - 19,4 kg. :banan:

Jeg kom afsted til svømning, men havde ikke fået tjekket hjemmesiden hjemmefra, så ramte ind i at langbanen var lukket og der var proppet i det korte bassin, så jeg sprang over. Min Stepbænk er kommet og jeg har hentet en app med instruktioner og øvelser. Jeg starter i dag.

Endnu en sejr i klædeskabet, mit gamle regntøj passer, hvilket er ret heldigt, for det andet er så stort nu, at det bare ikke varmer ret meget og er irriterende stort.
Og så rammer jeg forhåbentligt de minus 20 i næste uge, så jeg må få en gave :D
5
:ninja:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Flora » 17. nov 2015, 13:45

Hold op hvor er du sej, Pjeps! Næsten 20 kg på 2,5 måned, det er eddersparkemig mig et flot vægttab!! :worship: :worship: :worship: :worship:

Du fortjener helt sikkert den gave i næste uge :gogo:
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf milisa » 17. nov 2015, 14:31

Uh, hvad skal du have i gave?! Det er i alle tilfælde særdeles velfortjent, du er dælme sej!
1
Tally-ho
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 17. nov 2015, 14:38

Flora skrev:Hold op hvor er du sej, Pjeps! Næsten 20 kg på 2,5 måned, det er eddersparkemig mig et flot vægttab!! :worship: :worship: :worship: :worship:

Du fortjener helt sikkert den gave i næste uge :gogo:


Tak :banan:
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 17. nov 2015, 14:41

milisa skrev:Uh, hvad skal du have i gave?! Det er i alle tilfælde særdeles velfortjent, du er dælme sej!


Hmmm Jaa , jeg ved ikke rigtig endnu. Ved de 15 kg fik jeg ny parfume, og jeg gider ikke rigtig at købe tøj endnu :gruble:

Og ved de 25 kg skal jeg have en rejse :klap:

Så jeg tænker lige den næste uges tid!
1
:ninja:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf MyGirl » 17. nov 2015, 16:19

Pjeps skrev:Argh jeg havde satset på at ramme de 20 kg i dag, men jeg har haft sindssygt travlt, så fik ikke lige motioneret det ekstra.

Men jeg holder mig stadig på at tabe 1+ kg om ugen. Den sagde - 19,4 kg. :banan:

Jeg kom afsted til svømning, men havde ikke fået tjekket hjemmesiden hjemmefra, så ramte ind i at langbanen var lukket og der var proppet i det korte bassin, så jeg sprang over. Min Stepbænk er kommet og jeg har hentet en app med instruktioner og øvelser. Jeg starter i dag.

Endnu en sejr i klædeskabet, mit gamle regntøj passer, hvilket er ret heldigt, for det andet er så stort nu, at det bare ikke varmer ret meget og er irriterende stort.
Og så rammer jeg forhåbentligt de minus 20 i næste uge, så jeg må få en gave :D


Jeg er fuld af beundring :worship: Tillykke med de flotte resultater!

Hvilken app er det, du har til step-bænk øvelser? Kunne godt bruge lidt inspiration til at få brugt min :D
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 17. nov 2015, 16:56

MyGirl skrev:
Pjeps skrev:Argh jeg havde satset på at ramme de 20 kg i dag, men jeg har haft sindssygt travlt, så fik ikke lige motioneret det ekstra.

Men jeg holder mig stadig på at tabe 1+ kg om ugen. Den sagde - 19,4 kg. :banan:

Jeg kom afsted til svømning, men havde ikke fået tjekket hjemmesiden hjemmefra, så ramte ind i at langbanen var lukket og der var proppet i det korte bassin, så jeg sprang over. Min Stepbænk er kommet og jeg har hentet en app med instruktioner og øvelser. Jeg starter i dag.

Endnu en sejr i klædeskabet, mit gamle regntøj passer, hvilket er ret heldigt, for det andet er så stort nu, at det bare ikke varmer ret meget og er irriterende stort.
Og så rammer jeg forhåbentligt de minus 20 i næste uge, så jeg må få en gave :D


Jeg er fuld af beundring :worship: Tillykke med de flotte resultater!

Hvilken app er det, du har til step-bænk øvelser? Kunne godt bruge lidt inspiration til at få brugt min :D

Tak :lun:
Det er denne her jeg har fundet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
:ninja:
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf FruKuk » 17. nov 2015, 17:57

Det er så super flot og sejt og beundringsværdigt :rock:
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf milisa » 17. nov 2015, 18:21

Pjeps skrev:
milisa skrev:Uh, hvad skal du have i gave?! Det er i alle tilfælde særdeles velfortjent, du er dælme sej!


Hmmm Jaa , jeg ved ikke rigtig endnu. Ved de 15 kg fik jeg ny parfume, og jeg gider ikke rigtig at købe tøj endnu :gruble:

Og ved de 25 kg skal jeg have en rejse :klap:

Så jeg tænker lige den næste uges tid!


Altså... Jeg kan jo godt se, at det er lidt omsonst at købe nyt tøj, når du jo bare bliver mindre, men omvendt, så gå da shop-amok på trendsales eller lignende, og und dig selv noget lækkert tøj her til julefrokosterne. :)
1
Tally-ho
Akehurst2
Indlæg: 14181
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1265
Likede indlæg: 40704

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Akehurst2 » 17. nov 2015, 19:14

Pjeps skrev:
milisa skrev:Uh, hvad skal du have i gave?! Det er i alle tilfælde særdeles velfortjent, du er dælme sej!


Hmmm Jaa , jeg ved ikke rigtig endnu. Ved de 15 kg fik jeg ny parfume, og jeg gider ikke rigtig at købe tøj endnu :gruble:

Og ved de 25 kg skal jeg have en rejse :klap:

Så jeg tænker lige den næste uges tid!


Jeg vil forslå en ansigts- eller kropsbehandling. Nu du har tabt dig så flot er det skønt lige at gøre sig lidt ekstra lækker :)
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 17. nov 2015, 19:20

Akehurst2 skrev:
Pjeps skrev:
milisa skrev:Uh, hvad skal du have i gave?! Det er i alle tilfælde særdeles velfortjent, du er dælme sej!


Hmmm Jaa , jeg ved ikke rigtig endnu. Ved de 15 kg fik jeg ny parfume, og jeg gider ikke rigtig at købe tøj endnu :gruble:

Og ved de 25 kg skal jeg have en rejse :klap:

Så jeg tænker lige den næste uges tid!


Jeg vil forslå en ansigts- eller kropsbehandling. Nu du har tabt dig så flot er det skønt lige at gøre sig lidt ekstra lækker :)


Jeg sad selv og overvejede noget fodbehandling :D
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6342
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 770
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14567

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 17. nov 2015, 19:22

milisa skrev:
Pjeps skrev:
milisa skrev:Uh, hvad skal du have i gave?! Det er i alle tilfælde særdeles velfortjent, du er dælme sej!


Hmmm Jaa , jeg ved ikke rigtig endnu. Ved de 15 kg fik jeg ny parfume, og jeg gider ikke rigtig at købe tøj endnu :gruble:

Og ved de 25 kg skal jeg have en rejse :klap:

Så jeg tænker lige den næste uges tid!


Altså... Jeg kan jo godt se, at det er lidt omsonst at købe nyt tøj, når du jo bare bliver mindre, men omvendt, så gå da shop-amok på trendsales eller lignende, og und dig selv noget lækkert tøj her til julefrokosterne. :)


Jeg har simpelthen så meget tøj liggende der har været for småt, så lige nu går jeg på shopping i klædeskabet. Jeg taber mig virkelig altid meget spøjst, så mavefedtet er det sidste der ryger, så lige nu har jeg tyk mave og tynde ben og arme , og det gider jeg ikke lede efter tøj til :lol:
2
:ninja:
Akehurst2
Indlæg: 14181
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1265
Likede indlæg: 40704

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Akehurst2 » 17. nov 2015, 19:43

Ellers kan det her anbefales: http://www.hammamcopenhagen.dk

Virkelig lækkert og fint indrettet og til en rimelig pris. Og så er det noget med nogle modne damer som behandlere og ikke sådan nogle unge lækre nogen (bliver altid selv lidt intimideret når sådan et lille ungt nips skal skure og skrubbe min gamle, tykke krop :genert:)
4

Tilbage til "Fit og/eller lækker"