Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaMariposa » 2. nov 2017, 18:20

Wizzze skrev:Jeg er på jagt efter en julegave, en natkjole i mangel på bedre betegnelse, der gerne må være lidt flot og sexy, men som ikke er slutty. Gerne som en del af et sæt, med en ekstra top/morgenkåbe, til når det er småkoldt, eller man ikke rigtig gider at stå op og klæde sig rigtigt på. Sådan lidt ala 50´er glam.

Når jeg søger på natkjole, så er det enten noget meget kort, hvor det meste hænger neden ud, eller noget meget langt og ærbart, der leder tankerne hen mod faster Anna :tie: som kommer frem. Så måske er natkjole ikke den rigtige betegnelse? :gruble:

Findes der ikke en mellemting mellem det bare ingenting og så "præstekjolen"?


Ved ikke, om det her er det, du leder efter, men jeg synes, det er rigtig fint sammen:

http://dk.triumph.com/kimono/chemises/1 ... =00RA_Navy
http://dk.triumph.com/natkjole/chemises ... =00RA_Navy
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 2. nov 2017, 19:36

Wizzze skrev:Jeg er på jagt efter en julegave, en natkjole i mangel på bedre betegnelse, der gerne må være lidt flot og sexy, men som ikke er slutty. Gerne som en del af et sæt, med en ekstra top/morgenkåbe, til når det er småkoldt, eller man ikke rigtig gider at stå op og klæde sig rigtigt på. Sådan lidt ala 50´er glam.

Når jeg søger på natkjole, så er det enten noget meget kort, hvor det meste hænger neden ud, eller noget meget langt og ærbart, der leder tankerne hen mod faster Anna :tie: som kommer frem. Så måske er natkjole ikke den rigtige betegnelse? :gruble:

Findes der ikke en mellemting mellem det bare ingenting og så "præstekjolen"?

Jeg synes Lady Avenue har nogle fine ting https://www.sass.dk/maerke/lady-avenue - altså dem i silke, ikk? :)
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaMariposa » 2. nov 2017, 20:29

Daine skrev:
Wizzze skrev:Jeg er på jagt efter en julegave, en natkjole i mangel på bedre betegnelse, der gerne må være lidt flot og sexy, men som ikke er slutty. Gerne som en del af et sæt, med en ekstra top/morgenkåbe, til når det er småkoldt, eller man ikke rigtig gider at stå op og klæde sig rigtigt på. Sådan lidt ala 50´er glam.

Når jeg søger på natkjole, så er det enten noget meget kort, hvor det meste hænger neden ud, eller noget meget langt og ærbart, der leder tankerne hen mod faster Anna :tie: som kommer frem. Så måske er natkjole ikke den rigtige betegnelse? :gruble:

Findes der ikke en mellemting mellem det bare ingenting og så "præstekjolen"?

Jeg synes Lady Avenue har nogle fine ting https://www.sass.dk/maerke/lady-avenue - altså dem i silke, ikk? :)


Åh ja, de har nogle fine ting. Har et sæt nattøj derfra, og det er super lækkert.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3226

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf flicka » 2. nov 2017, 20:39

Selene skrev:Jeg søger en kort blazer med lukketøj og enten 3/4 eller korte ærmer i enten hvid, blå eller gul, i stil med vedhæftede. Kan man ikke købe sådan noget med lukning eller hedder det noget andet end bolero / blazer nu til dags?


Cropped blazer?
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 2. nov 2017, 22:41

Selene skrev:Jeg søger en kort blazer med lukketøj og enten 3/4 eller korte ærmer i enten hvid, blå eller gul, i stil med vedhæftede. Kan man ikke købe sådan noget med lukning eller hedder det noget andet end bolero / blazer nu til dags?

Måske den her kan bruges?

https://www.zalando.dk/tom-tailor-lapel ... 6-a11.html
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
klaus
Indlæg: 464
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 381

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf klaus » 13. nov 2017, 14:05

Plejer zalando at ha nogle gode tilbud til black friday?
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 14. nov 2017, 20:37

Black friday på asos? Hvad er jeres erfaringer med det?
Jeg har en del ting på ønskelisten derinde, og nogle af tingene er ved at være udsolgt. Så jeg er lidt i tvivl, om jeg bare skal købe nu eller vente og se, hvilke tilbud de kommer med.
Hvordan plejer det at være? Og skal man logge ind torsdag nat, for at undgå at alt er revet væk?
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Hunkat » 15. nov 2017, 05:46

Er der nogen der har erfaring med Zara (til mænd) og kvaliteten? Vi har fundet et par fede sko til manden til en god pris. Parret i butikken havde en syning bagpå som var gået (så foret på hælen faldt ned). Vi har bestilt et par hjem online, præcis samme problem da vi åbner æsken. Så nu er jeg lidt loren ved at prøve igen selvom vi selvfølgelig fik pengene tilbage uden bøvl.

Er der normalt for Zara? Jeg synes ellers jeg har hørt pænt om deres kvalitet :gruble:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 15. nov 2017, 08:01

No1 skrev:
Knirkemis skrev:Black friday på asos? Hvad er jeres erfaringer med det?
Jeg har en del ting på ønskelisten derinde, og nogle af tingene er ved at være udsolgt. Så jeg er lidt i tvivl, om jeg bare skal købe nu eller vente og se, hvilke tilbud de kommer med.
Hvordan plejer det at være? Og skal man logge ind torsdag nat, for at undgå at alt er revet væk?



Jeg har købt et par ting nu her, fordi jeg generelt synes tingene bliver udsolgt ret hurtigt.

Men har Asos ikke gratis retur? Evt bare køb de ting du vil have nu, og så evt genbestil på Black friday ?

Er faktisk også i tvivl om, hvor gode tilbud der er online. Tænker især new look og Dorothy perkins.

Jo, de har gratis retur :) Der var lige en sød dame, som havde en 20% kode jeg kan prøve at bruge.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 15. nov 2017, 09:54

Knirkemis skrev:
No1 skrev:
Knirkemis skrev:Black friday på asos? Hvad er jeres erfaringer med det?
Jeg har en del ting på ønskelisten derinde, og nogle af tingene er ved at være udsolgt. Så jeg er lidt i tvivl, om jeg bare skal købe nu eller vente og se, hvilke tilbud de kommer med.
Hvordan plejer det at være? Og skal man logge ind torsdag nat, for at undgå at alt er revet væk?



Jeg har købt et par ting nu her, fordi jeg generelt synes tingene bliver udsolgt ret hurtigt.

Men har Asos ikke gratis retur? Evt bare køb de ting du vil have nu, og så evt genbestil på Black friday ?

Er faktisk også i tvivl om, hvor gode tilbud der er online. Tænker især new look og Dorothy perkins.

Jo, de har gratis retur :) Der var lige en sød dame, som havde en 20% kode jeg kan prøve at bruge.

Yay, koden virkede :banan: Så slap jeg for at vente på Black Friday. Tak, søde Filipai :kys:
1
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Hewlett » 16. nov 2017, 12:01

Hvis ikke på dba, trendsales eller ebay, hvor søren søger man så efter en udgået muubaa jakke? :gruble:

Jeg er blevet ret hooked på at eje en af følgende, men det ser desværre en smule håbløst ud. Salazar'en har jeg fundet på ebay, men desværre hos en sælger som sender fra USA, så det ville blive en dyr fornøjelse :(

Jeg søger i str. UK 12 eller 14.

Screenshot_20171116-125358.png


Screenshot_20171116-125425.png


Nogen fifs om hjemmesider som er værd at tjekke/holde øje med?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 17. nov 2017, 18:03

Hewlett skrev:Hvis ikke på dba, trendsales eller ebay, hvor søren søger man så efter en udgået muubaa jakke? :gruble:

Jeg er blevet ret hooked på at eje en af følgende, men det ser desværre en smule håbløst ud. Salazar'en har jeg fundet på ebay, men desværre hos en sælger som sender fra USA, så det ville blive en dyr fornøjelse :(

Jeg søger i str. UK 12 eller 14.

Screenshot_20171116-125358.png


Screenshot_20171116-125425.png


Nogen fifs om hjemmesider som er værd at tjekke/holde øje med?

Tradono måske.
1
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Chachacha » 17. nov 2017, 18:57

Hewlett skrev:Hvis ikke på dba, trendsales eller ebay, hvor søren søger man så efter en udgået muubaa jakke? :gruble:

Jeg er blevet ret hooked på at eje en af følgende, men det ser desværre en smule håbløst ud. Salazar'en har jeg fundet på ebay, men desværre hos en sælger som sender fra USA, så det ville blive en dyr fornøjelse :(

Jeg søger i str. UK 12 eller 14.

Screenshot_20171116-125358.png


Screenshot_20171116-125425.png


Nogen fifs om hjemmesider som er værd at tjekke/holde øje med?

Hold øje med TheOutnet.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 17. nov 2017, 19:18

Knirkemis skrev:Yay, koden virkede :banan: Så slap jeg for at vente på Black Friday. Tak, søde Filipai :kys:


Super duper. Skulle ikke selv bruge den, så kunne den lige så godt komme i brug :)
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. nov 2017, 13:19

Jeg leder desperat efter onlinebutikker hvor man kan finde følgende kombination:
Jeans som IKKE er skinnyjeans, men helt konservative straight eller relaxed fit eller hvad de nu hedder.
Ikke noget med huller eller trævlede kanter eller blingbling eller blomster. Bare sort eller grå cowboybukser.
Ekstra lang benlængde. Den almindelige længde er ikke lang nok, så hellere for lange end for korte.
Et sted der er nemt at returnere varer til, helst indenfor DK.
Meget gerne priser under 600 kr pr. par bukser.
Fysiske butikker er desv. ikke en mulighed, kun online.

Forslag modtages med stor interesse :kys: for jeg er en klovn til tøj.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Mode"