Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 9. nov 2017, 09:00

Lathyrus skrev:
Stitch skrev:
Lathyrus skrev:Jeg har det svært med mine børns legeaftaler :ninja: Jeg bryder mig ikke om at have “fremmede” i mit hjem og har svært ved at slappe af. Ville ønske nutiden var som dengang jeg var barn hvor vi stort set altid legede ude og sjældent var i hinandens hjem.


Var I virkelig det? Jeg er barn af 80'erne og der legede vi da virkelig tit hos hinanden. Og sov hos hinanden. Man holder i grunden for få pyjama parties når man bliver voksen :lun:


Ja! Jeg er fra ‘82 og jeg legede virkelig meget ude. Vi havde en legeplads i grundejerforeningen og der var vi børn fra vejen rigtig meget eller også legede vi i ådalen nedenfor husene. Havde en helt klar aftale med vores forældre om hvor vi måtte være i området og overholdt vi det, var der frit slag.
Min familie havde et stort skur/hobbyrum som var let opvarmet og var vejret meget vådt ell koldt så rykkede vi derind. Det var yderst sjældent vi var indendørs.

Jeg havde selvfølgelig legeaftaler med klassekammerater også hvor vi var inde hos hinanden, men det var ikk ret tit. Sove aftaler havde jeg først fra 5-6 klasse og det var bestemt heller ikk noget der skete tit.


Det lyder også hyggeligt. Men slet ikke som min barndom :lol2: . Vi var lige så tit inde som ude - så var man bare på værelset. Og en gang imellem invaderede vi stuen.



Jeg forstår dig dog godt - det er træls hele tiden at have ekstra selskab.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Wizzze » 9. nov 2017, 09:15

POCKETKITTEN skrev:Det er ikke hemmeligt, jeg har bare ikke sagt det til nogen.

Men jeg får myrekryb af ujævne malerier, hvor der sidder tykke klumper eller små spidser af maling, og det ikke er penslet helt fint og ensartet ud. Det er værre for mig på hjemmelavede malerier, end når jeg besøger museer, men jeg kan ikke have det.

Og sådan noget 3D-kunst med maling på lærred, hvor man har limet ting ovenpå, hyler mig helt ud af den.


So... not a fan?


:D
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf girl_beat » 9. nov 2017, 11:09

Wizzze skrev:
POCKETKITTEN skrev:Det er ikke hemmeligt, jeg har bare ikke sagt det til nogen.

Men jeg får myrekryb af ujævne malerier, hvor der sidder tykke klumper eller små spidser af maling, og det ikke er penslet helt fint og ensartet ud. Det er værre for mig på hjemmelavede malerier, end når jeg besøger museer, men jeg kan ikke have det.

Og sådan noget 3D-kunst med maling på lærred, hvor man har limet ting ovenpå, hyler mig helt ud af den.


So... not a fan?


:D

Hæh - det var sjovt nok også min første tanke :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 11. nov 2017, 01:26

Lisma skrev:Jeg nervøs-tisser. Eller hvad det nu kaldes. Mens andre får mylderbæ, så får jeg pludselig tissetrang 5 gange i på fem minutter, ca. Helt indtil det der nu trigger, bliver udløst. SÅ stressende og mega irriterende!

Jeg er "velkommen hjem-tisser" :gruble:

Jeg skal så godt som altid tisse når jeg kommer hjem, selvom jeg næsten lige har tisset. Det er dog kun hjemme ved mig selv. Hvis jeg skal på besøg hos nogle kan jeg sagtens vente i flere timer eller har slet ikke tissetrang :gruble:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 11. nov 2017, 07:52

Ind imellem glæder jeg mig til at blive rigtig gammel og kunne tænke at jeg ikke kunne gøre mere end jeg har gjort, og så bare slappe af.
4
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41311

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 16. nov 2017, 16:22

Hvis vi skal have gæster, så plejer jeg at insistere hårdt på, at vi skal handle dagen før, fordi det er så rart, når det er gjort. Sandheden er, at min kæreste er så lang tid om at købe ind, at jeg ikke har tålmodighed til at handle sammen med ham på dagen, hvis vi venter besøg. Hele butikken skal gennemsøges, og beslutninger trækker ud i hvad der for mig føles som evigheder, og jeg bliver så stresset over den manglende fremdrift, at jeg næsten ikke kan holde det ud.

Det er bare fordi, at han så gerne vil købe det, det giver gæsterne en god madoplevelse. Men når man som mig er gennemført utålmodig af natur, så går man i baglås over den slags.

:genert:
9
:lun: Be brave
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 19. nov 2017, 02:30

Lige nu sover jeg i et pikachu sengesæt. Jeg er 25 år :genert:
10
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 19. nov 2017, 11:08

Jeg skriver tit indlæg, som jeg overvejer at poste - men jeg ender som regel med at lade være med at sende dem :genert:
8
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. nov 2017, 20:48

Mangoness skrev:Jeg skriver tit indlæg, som jeg overvejer at poste - men jeg ender som regel med at lade være med at sende dem :genert:


Ooh det har jeg lige gjort :lol: Jeg havde ellers skrevet en lang humoristisk smøre om alle de unge mennesker som blev student i sommeren 17 og nu stiller op til kommunalvalg med mærkesager som "At højne velfærden i alle områder af kommunen" hvilket er en ret stor mundfuld for sådan en bette 18-årig. Men så kom jeg til at tænke på hvor unfair det er at grine af dem der er så modige. Og at jeg selv pjækkede fra skole som 18 årig engang fordi jeg ikke var i stand til at forstå en busplan. Så deeet...
22
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 24. nov 2017, 01:35

Jeg hader virkelig amerikanske sitcoms, julefilm og klassiske komdie-dramaer noget så inderligt.

Noget af det værste jeg ved er Sex & the city, Kongen af Queens, Venner, Will & Grace, How I met your mother, Two and a half men, Beverly Hills og lignende.

Det er noget af det værste jeg kan blive tvunget til at se. Jeg kan slet ikke holde de ting ud.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf lillebjoern » 24. nov 2017, 07:35

Jeg kan ikke klare, når folk vinder et eller andet kæmpestort i TV, fx ved Knæk Cancer, hvor folk vinder en bil eller en rejse til 100.000. Jeg slukker eller muter altid. Så stort et menneske er jeg. :blush:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Badesandalen » 24. nov 2017, 12:40

Jeg er kommet i tanke om en ting end ikke min mand ved om mig.

Jeg har perioder hvor jeg føler mig fuldstændigt tom for ord; der er intet jeg kan/har lyst til at sige eller alt lyder forkert og ser forkert ud. Og det gør mig virkelig trist. Jeg ved ikke hvorfor.

Bonusinfo: Det var virkelig svært at skrive, både fordi jeg har sådan en periode lige nu og fordi jeg har svært ved at dele. Igen; jeg ved ikke hvorfor.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 25. nov 2017, 14:10

Jeg håber, at jeg dør først, så jeg ikke skal begrave min lillesøster.
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. dec 2017, 15:30

Jeg elsker at drikke kold mælk af en kop, jeg tidligere har dukket kaffe af. Hvis koppen stadig er lun, og mælken iskold er det perfekt, men bare man kan ane kaffesmagen er det en succes.

Jeg hader ellers kaffe med mælk.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf MOGA » 8. dec 2017, 16:14

Jeg hader udrykningskøretøjer. Jeg bliver altid, uanset hvad, irrationelt berørt.
5

Tilbage til "Livets forhold"