Din dummeste julefrokost

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Din dummeste julefrokost

Indlægaf Joe » 17. nov 2015, 16:03

Der foregår langt mere alvorlige ting i verden, men en del af min verden er altså at planlægge julefrokost på mit arbejde, der foregår om halvanden uge.

Af en eller anden grund er det ofte julefrokosten, hvor man lige er en tand dummere end resten af året. Og det skal vi grine af i denne tråd. (Og sørge for vi ikke gentager i år.)

Så kom med din dummeste julefrokosthistorie, du har helt sikkert en!
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Joe » 17. nov 2015, 16:17

Personligt har jeg nok været dummest til de julefrokoster, der foregik i idrætsforeningsregi, på et tidspunkt hvor jeg tilsyneladende ikke havde lært at styre min brandert endnu.

For eksempel var min første seriøse snapsebrandert, da jeg var 17 og til julefrokost i sportsklubben, hvor jeg var klart yngste deltager.
Her sad jeg overfor formanden, der lidt for mange gange hævede snapseglasset og sagde "Så skåler vi med hinanden og så skåler vi med Johanne." Og så var jeg så ung og naiv, at jeg skålede med hver gang.
Jeg tror jeg har brugt det meste af den aften inde på en massagebriks hvor de andre piger holdt vagt, så de nederen stive mænd ikke kom ind og prøvede på noget.

To år efter kastede jeg mig så ud i at deltage igen. Her var jeg så rent faktisk til stede til festen, og præsterede blandt andet at igangsætte en klipning af en meget fuld mand, samt at rende væk fra festen med en anden fyr, fordi vi ville ringe på i de omkringliggende villaer og tigge cigaretter. Heldigvis blev jeg klar i hovedet et øjeblik, så vi ringede rent faktisk ikke på hos nogen. Til gengæld lød rygtet så efterfølgende på, at vi var sammen. I det hele taget tror jeg det var en dum julefrokost for mange mennesker, der var både slåskamp og flere der græd. Så dum en julefrokost, tror jeg ikke jeg har været til siden.

Og så gik jeg hjem fra min første rigtige firmajulefrokost kl 7, efter jeg havde forsøgt at tage en lur henover mit skrivebord.
0
Akehurst2
Indlæg: 14145
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40588

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Akehurst2 » 17. nov 2015, 17:05

Jeg dansede en hel firmajulefrokost med en skidesød fyr fra et af de andre kontorer i tryg overbevisning om, at han var bøsse, så jeg kunne roligt give den gas og danse tæt og hvad har vi, for han var jo ikke ude på noget.

Han var så IKKE bøsse. Og må have været pænt træt af mig. Det var jeg også selv.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Pandesteg » 17. nov 2015, 17:45

Det må være den firmajulefrokost jeg var til som 15-16-årig - der var fri bar, hvilket resulterede i at jeg var standerstiv inden klokken slog 23 og besluttede (thank god) at det nok var tid til at skride hjem inden jeg flovede mig mere overfor alle mine kolleger. Inden da havde jeg dog formået at smide alt indhold af min taske væk (pung med penge, nøgler, splinterny tlf osv) men havde så til gengæld stukket en smørrebrødskniv i tasken, som jeg efterfølgende forsøgte at betale taxamanden der kørte mig hjem med. Den ville han sjovt nok ikke have så jeg måtte op og hente penge, på vejen forsøgte jeg så lige at låse opgangsdøren op med smørrebrødskniven :stoned:

Natten sluttede ekstra festligt med at jeg ørlede ud over min seng og dyne.

Fuck jeg var træt af mig selv næste dag. Og min mor var heller ikke superhappy. Den historie måtte jeg høre rigtig, rigtig mange gange for...

De næste par gange jeg kom på arbejde var så også rigtig "sjove", da jeg åbenbart havde delt mine ting fra tasken ud til nogle af mine kolleger inden jeg skred uden et ord :nej:

Og så ryger den historie tilbage i fortrængningsæsken igen!!
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55659
Kontakt:

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Ado » 17. nov 2015, 18:01

Sidste år. Det var virkelig ikke godt. Jeg kom direkte fra arbejde - havde arbejdet 12 timer. Alle var ved at være fulde, de havde været i gang længe.
Jeg havde ikke spist og så blev der åbnet en hjemmebar. Og jeg blev fuld. Virkelig fuld. Og kyssede teenage-grotesk-meget med en, som jeg ikke skulle kysse på. Jeg anede ikke han ikke var single. Det gjorde jeg sgu ikke. Og da jeg fandt ud af det, var det ligesom for sent. Jeg var tæskestiv, sønderrivende overtræt og enormt kærlig.
Virkelig smukt at ligge på en sofa med ham over mig og glemme verden og alle omkring.
Vi tog en taxa hjem og gik til den der også. Jeg gik dog alene ind. Her smed jeg mig på sofaen, satte vækkeuret, for jeg skulle møde på arbejde kl. 9. Faldt i søvn på sofaen med alt tøjet på ved 5-tiden. Vågnede ved vækkeuret, rejste mig og tog direkte på arbejde. Stadig i samme tøj, hvor hele højre kjoleærme var gennemblødt af whisky fordi nogen havde væætet en flaske oppe ved baren - stadig med fuld (udtværet) make up og stadig fuld.

Og blev sendt hjem et par timer senere, fordi min chef ikke mente det var forsvarligt at jeg stod med kokkeknove i den tilstand.


Jeg skammer mig faktisk endnu.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf vibbsen » 17. nov 2015, 20:35

Det var en julefrokost i den forening af frivillige som jeg var med i....Jeg blev herre-nederen stiv i snaps. Sad i en snedrive og tudede for min daværende "Vi-er-ikke-kærester-vi-er-bare-venner" sad og kyssede med en anden. Og endte med at falde i søvn med røven i vejret og mine orange blondetrusser synlige for enhver.

Jeg har ikke drukket snaps siden.
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Rapfisk » 17. nov 2015, 21:29

Damn, jeg skal til min første "rigtige" julefrokost (læs: fest med 400 mennesker og fri bar, ikke bare en hyggemiddag), men pludselig er jeg da ikke sikker på, at jeg tør alligevel :panik:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. nov 2015, 21:40

Jeg kan faktisk ikke huske en rigtig dum julefrokost, og det både glæder og bekymrer mig :genert:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Kommodedyret » 17. nov 2015, 21:45

Ved firmajulefrokoster er jeg altid gået tidligt, men ved private julefrokoster har jeg lavet en del løjer. Ikke alle lige lovlige.

Og det er faktisk ikke engang fordi jeg kan undskylde mig med at have været hammerlam, min krop fungerer nemlig sådan at jeg altid skl brække mig førend jeg bliver rigtig fuldedum eller får blackouts. Så jeg har altid været ved mine fulde fem når jeg har lavet ravage.

Nå, det var da jeg var ung. Nutildags stener jeg vist bare mest youtube når jeg skal have det sjovt. :gammel:
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2015, 21:49

Julefrokost med gammel folkeskoleklasse et par år efter vi var gået ud. Jeg sad ved bordet i den ende, hvor alle drengene sad og de skååålede jo hele tiden i snaps. Og jeg skålede bare med uden at tænke over det.
Kl 22 sad jeg hjemme i min seng, mens min mor, onkel og søster grinede ad mig, fordi jeg klagede over, at det hele snurrede.
Jeg var blevet fulgt hjem af en ven.... Flot... Det var ca 3 timer jeg ikke kan huske meget af.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Aima » 18. nov 2015, 00:07

DetSorteCirkus skrev:Jeg kan faktisk ikke huske en rigtig dum julefrokost, og det både glæder og bekymrer mig :genert:


Heller ikke mig. Jeg har godt nok min del af semi-skandaler og pinlig fuldeopførsel i bagagen, men det har aldrig været julefrokostrelateret.


På en tidligere praktikplads knaldede jeg godt nok, midt under en julefrokost, på gulvet i et tv-studie, men det føltes ikke specielt dumt. I retrospekt synes jeg stadig, det var den bedste idé jeg fik den aften.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Vixen » 18. nov 2015, 10:05

Min chef på mit gamle arbejde bestilte drinks til alle, han selv havde fundet på. Drinken bestod af fanta, gin og peanuts... Ja. Han kaldte den Mumbai Peanut.
Og da han bestilte den lykkedes det ham at bilde den stakkels bartender ind, at det var en virkelig trendy drink, som bartenderen bare ikke havde hørt om, og at det burde han egentlig skamme sig lidt over. Så inden vi fik set os om, havde rygtet om den episke (og fuldstændig vandvittigt ulækre) cocktail bredt sig til hele Waxies, og alle gik rundt og suttede og tyggede på peanuts, de lige havde fisket op af deres fanta-gin-drinks.
7
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Fru Sunshine » 18. nov 2015, 10:25

Det var vel dengang, jeg til min allerførste julefrokost på mit helt nye arbejde, blev så stiv (og lad mig tilføje, at dette var i mine 120 kilos-dage), at jeg smed mig midt på bordet mellem glas og flasker og skrålede:"Så er der helstegt pattegris!"

Jeg fik det fortalt, da vi mødte ind efter jul. Jeg husker intet. Heller ikke, at jeg måtte bede min mor, der var babysitter, om at holde trappen, så jeg kunne komme op i seng.
Dagen efter var mine jeans sporløst forsvundet. Man skulle da ellers mene, at de ikke var sådan lige til at overse, men væk, det var de.
Jeg fandt dem bundet fast til en sengemede et par dage efter, så jeg har åbenbart ment, at sengen måtte bindes, før jeg kunne lægge mig.
13
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. nov 2015, 19:00

Fru Sunshine skrev:Det var vel dengang, jeg til min allerførste julefrokost på mit helt nye arbejde, blev så stiv (og lad mig tilføje, at dette var i mine 120 kilos-dage), at jeg smed mig midt på bordet mellem glas og flasker og skrålede:"Så er der heltstegt pattegris!"

Jeg fik det fortalt, da vi mødte ind efter jul. Jeg husker intet. Heller ikke, at jeg måtte bede min mor, der var babysitter, om at holde trappen, så jeg kunne komme op i seng.
Dagen efter var mine jeans sporløst forsvundet. Man skulle da ellers mene, at de ikke var sådan lige til at overse, men væk, det var de.
Jeg fandt dem bundet fast til en sengemede et par dage efter, så jeg har åbenbart ment, at sengen måtte bindes, før jeg kunne lægge mig.


:lol: Den historie kan jeg godt huske fra den unævnelige.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf FruKuk » 19. nov 2015, 17:43

Den julefrokost hvor jeg brækkede røven og kastede op i lækre Mads' mors potteplante :tie:
2

Tilbage til "Fest og bryllup"