WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. nov 2017, 22:43

kidkomb skrev:"Stem på radikal"?!
Wtf?
Nej?


Alene dét var nemlig wtf!
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 16. nov 2017, 23:27

LadyFox skrev:
DetSorteCirkus skrev::forvirret: :ad!: :gisp:

Las os nu sige, at jeg overvejede at stemme på ham her, så ville den tanke da fordampe lynhurtigt, når jeg havde set ham på slap line.


Første 30 sekunder:
"Hahahahahahaha..."
Hvad der føles som flere timer:
"Stopper det aldrig?! Seriøst... ARRGH"

:shock:


Lidt det samme her.
Første tanke var noget i retning af 'ok det siger mig ikke så meget, men et frisk pust at gøre det lidt anderledes', men min koncentration om forsvandt ret hurtigt, og budskabet befinder sig et eller andet sted i tågerne
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Flora » 16. nov 2017, 23:56

Dikus skrev:https://youtu.be/XAWE1kFh6H0

C kan også :panik:


Den minder om noget, der kunne have foregået på Ramasjang :lol:
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hunkat » 17. nov 2017, 05:00

Jeg har for første gang i mit liv overvejet at begå hærværk. Jeg er lidt forarget over mig selv.
Baggrunden er at Stram Kurs stiller op i min kommune og deres 'valgplakat' er uden tvivl det mest usmagelige jeg nogensinde har set. Deres program kan koges ned til at indvandrer skal smides ud af DK med faldskærm og så har de ellers 24 navngivne personer på plakaten som de vil smide ud. En skønsom blanding af storkriminelle elementer og ideologiske modstandere der gerne betegnes som 'humanist' eller 'feminist'.

Jeg har også overvejet at skrive til nogle af de pågældende debattører om de vil politianmelde det, jeg føler det grænser til æreskrænkende.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 17. nov 2017, 05:37

Jeg har opdaget at Poul Sivertsen stiller op i Århus. Svært ikke at huske hans optræden i X factor.
Og endnu sværere at tage ham seriøst med de billeder i hovedet.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Santa » 17. nov 2017, 06:31

Smiling_Goat skrev:
kidkomb skrev:
Smiling_Goat skrev:
Filipai skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er stadig lidt WTF over mit sidste lægebesøg.

Jeg har haft psoriasis det meste af mit liv og ville have fornyet en recept på noget salve - nu jeg alligevel var ved lægen. Hun kiggede på mig, og konstaterede at hun ikke kunne se noget psoriasis. Jeg forklarede hende, at det skyldtes, at jeg havde behandlet min hud med salve.. Den salve, jeg var løbet tør for.. Og derfor godt ville have fornyet.

Nå, men hun kunne ikke se noget psoriasis, og min tidligere hudlæge havde desværre kun skrevet, at jeg har psoriasis på kroppen, men jeg kunne få en henvisning til en ny hudlæge. Så.. Det har jeg fået. 3 måneders ventetid. Jeg har stadig ingen salve.

Genial brug af samfundets ressourcer.


Det har jeg også prøvet. Jeg fik det konstateret for 15 år siden, og det har virkeligt været holdt i skak. Og da jeg så blev sendt til hudlæge sagde hun at hun ikke kunne se noget, og doh, det er sjovt nok fordi det er behandlet. Endte med ikke at få noget, og nu er mit psoriasis så på fuld retur, så nu skal jeg ned og have en ny tid for at kunne vise det frem. Hurra.


Hold op hvor er det åndssvagt.. Gad vide hvad der ville ske med ventetiden ved hudlæger, hvis man ikke sendte allerede diagnosticerede patienter derhen så tit :P

Mit ansigt er også virkelig begyndt at slå ud nu, og det irriterer mig grænseløst, at det var nødvendigt. Ansigtet er trods alt ikke det fedeste sted at have store, røde plamager.

Kan du ikke gå derop igen og vise dit ansigt og spørge om det virkelig er nødvendigt at skulle vente 3 måneder med at få den salve?


Jo, det er et lægehus, så min plan er at booke tid hos en anden læge og håbe på at han så kan se ideen i at udskrive salve til mig.

Det er sq da osse en meget mærkelig måde at diagnosticere på?! Jeg ville nok klage over lægen, eller i hvert fald meddele vedkommende, at de var uprofessionelle og at jeg ikke længere ville være patient.

Tænk, hvis de behandlede alle patienter sådan?

Gravid? Det kan jeg ikke se. Kom tilbage om et par måneder.
Astma? Du hoster jo ikke.
Kræft? Det kan jeg ikke se.
Smerter? Du halter jo ikke.
Blodtryk? Du er ikke rød i hovedet.
Diabetes? Det kan jeg ikke se.

Fortsæt selv!
5
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 17. nov 2017, 06:56

Queen Molly skrev:Jeg har opdaget at Poul Sivertsen stiller op i Århus. Svært ikke at huske hans optræden i X factor.
Og endnu sværere at tage ham seriøst med de billeder i hovedet.


Jeg måtte lige google. Det er sådan en jeg har helt ondt af. Han lever sig ind i det og dommerne mobber ham bare. Han har så heller ikke skyggen af rytme eller umiddelbart talent, men han virker seriøs omkring det og derfor synes jeg det er lidt synd.

Jeg tænker at det kan smitte af på valget. Så lidt realitetssans om egne (manglende) talenter er ikke godt.
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 17. nov 2017, 07:25

BlueBunny skrev:
Queen Molly skrev:Jeg har opdaget at Poul Sivertsen stiller op i Århus. Svært ikke at huske hans optræden i X factor.
Og endnu sværere at tage ham seriøst med de billeder i hovedet.


Jeg måtte lige google. Det er sådan en jeg har helt ondt af. Han lever sig ind i det og dommerne mobber ham bare. Han har så heller ikke skyggen af rytme eller umiddelbart talent, men han virker seriøs omkring det og derfor synes jeg det er lidt synd.

Jeg tænker at det kan smitte af på valget. Så lidt realitetssans om egne (manglende) talenter er ikke godt.


Jeg er helt enig, og synes egentlig ofte at dommerne gik over grænsen.
Og det var synd for ham, men det er bare rigtig svært at tage det seriøst at han vil ind i politik.
Jeg har rigtig svært ved at se ham i en debat om svære emner i kommunen.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 17. nov 2017, 08:00

DetSorteCirkus skrev::forvirret: :ad!: :gisp:

Las os nu sige, at jeg overvejede at stemme på ham her, så ville den tanke da fordampe lynhurtigt, når jeg havde set ham på slap line.


Keyboardspilleren føler virkelig musikken og sangen.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Nicolait » 17. nov 2017, 09:19

Jeg ved ikke, hvad der op og ned i sagen om Khader og Exitcirklen, men jeg tænkte lidt wtf, da jeg læste, at nogen ifølge BT insinuerer, at det skyldes forsmået kærlighed. Den havde jeg ikke set komme.

https://www.bt.dk/danmark/naser-khader- ... -en-logner
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf lillebjoern » 17. nov 2017, 11:07

https://www.facebook.com/Radio24syv/vid ... 556645259/

Det er omkring Lars Kieldsen og Peter Hæstrup, der begge blankt afviser at have betalt en polsk arbejder med sorte penge. Så afspiller Christoffer Eriksen klip for dem, hvor de selv sidder og siger "jaja, jeg har betalt ham med sorte penge"... det er så tåkrummende :tie:
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Shmartiesh » 17. nov 2017, 17:03

En bekendt fortalte mig forleden, at det først var da hende og hendes kæreste skulle til at lave barn, at hun fandt ud af man skulle have ægløsning. Hun er 29..
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2017, 17:08

lillebjoern skrev:https://www.facebook.com/Radio24syv/videos/10155641556645259/

Det er omkring Lars Kieldsen og Peter Hæstrup, der begge blankt afviser at have betalt en polsk arbejder med sorte penge. Så afspiller Christoffer Eriksen klip for dem, hvor de selv sidder og siger "jaja, jeg har betalt ham med sorte penge"... det er så tåkrummende :tie:


Sagen fortsatte med nye optagelser i 24-7 Morgen (Program)
https://www.radio24syv.dk/programmer/24 ... start=1924
Det bliver bare værre og værre...
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2017, 18:37

Artikel i EB om kvindelig svensk soldat, der havde været udsat for sexchikane af en officer, sluttes af med en afstemning om emnet, og derefter et slideshow med to nøgenmodeller der så vidt jeg kan se intet har med historien at gøre.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Miss_no_More » 18. nov 2017, 10:55

Fra en annonce på FB. Er ret meget WTF over, om de mener det seriøst. Måske LTFs nye klubuniform?
FB_IMG_1511002067041-270x480.jpg

FB_IMG_1511002064397-270x480.jpg

FB_IMG_1511002043966-270x480.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Tilbage til "Generelt"