Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 18. nov 2015, 12:30

Nåh, jeg skulle ikke bekymre mig om, at de bankede på døren, for nu har de været og smide dækkene og køre igen, ikke på aftalt sted! Kun lige inden for havelågen, og man kan med lidt god vilje se dem fra vejen! Grr! :sur: Hvis de gerne ville have stillet dem et andet sted, kunne de have kommet op og spurgt, om det var okay. Ikke bare gøre det.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 18. nov 2015, 13:53

Folk der reklamerer for deres blogs i havegrupperne på Facebook...og folk der smider billeder af deres juledekorationer i haven.

Jeg gider generelt ikke blogs, og hvis jeg gjorde ledte jeg sq nok efter dem et andet sted end der og en haveblog der handler om at stille nisser sammen med gran er måske også at strække begrebet en anelse.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 18. nov 2015, 14:10

3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3853

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 18. nov 2015, 14:17

ShuruQ skrev:Min mor.

Jeg ved ærligt talt ikke hvem fanden hun tror hun er. Vi har jo vores tørklædekonflikt, med hver vores holdning og fred være med det. Men nu skriver hun i en mail omkring jul at det er synd for børnene, bla bla, og dit og dat men at de står fast og er enige, hvad angår tørklædet er no-go hjemme hos dem, både ude og inde. Inde fair nok, det er deres hjem, men jeg kommer der ikke. Men udenfor? Konen har jo storhedsvanvid i høj grad når hun mener at kunne bestemme over hele fucking Aalborg Øst.

Beklager mit sprog, men nøj, jeg er gal lige nu. Ydermere er jeg træt af ikke at være god nok som jeg er og synes sgu det er øretæveindbydende at mene hun kan bestemme over mig, egentligt i det hele taget, men mest udenfor. Jeg får helt lyst til at tage ud i området og gå en tur, bare fordi jeg kan (der var jeg lige tre år for en stund).


Jeg synes, det er mere synd for børnene, at deres bedsteforældre er så stejle - helt ærligt hvad betyder det at du bærer tørklæde, du er jo deres datter, de burde acceptere dig, som du er.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DenBlødeJyde » 18. nov 2015, 14:25

Advarsel: 1. World problem aheah.

Manglen på sex, ømhed, nærhed og intimitet som single... Kunne godt gå ud og finde en tilfældig mand, at hygge med, men det gider jeg bare heller ikke.............
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3853

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 18. nov 2015, 14:32

ShuruQ skrev:
HappyQ skrev:
ShuruQ skrev:Min mor.

Jeg ved ærligt talt ikke hvem fanden hun tror hun er. Vi har jo vores tørklædekonflikt, med hver vores holdning og fred være med det. Men nu skriver hun i en mail omkring jul at det er synd for børnene, bla bla, og dit og dat men at de står fast og er enige, hvad angår tørklædet er no-go hjemme hos dem, både ude og inde. Inde fair nok, det er deres hjem, men jeg kommer der ikke. Men udenfor? Konen har jo storhedsvanvid i høj grad når hun mener at kunne bestemme over hele fucking Aalborg Øst.

Beklager mit sprog, men nøj, jeg er gal lige nu. Ydermere er jeg træt af ikke at være god nok som jeg er og synes sgu det er øretæveindbydende at mene hun kan bestemme over mig, egentligt i det hele taget, men mest udenfor. Jeg får helt lyst til at tage ud i området og gå en tur, bare fordi jeg kan (der var jeg lige tre år for en stund).


Jeg synes, det er mere synd for børnene, at deres bedsteforældre er så stejle - helt ærligt hvad betyder det at du bærer tørklæde, du er jo deres datter, de burde acceptere dig, som du er.


Touché. Det er synd for børnene og jeg HADER de er fanget i det her, kunne jeg gøre noget som helst havde jeg gjort det

Selv min søn på 10 sagde den anden dag "jeg forstår ikke at nogen kan blive sure over et stykke stof" og det ordret. De fortjener det ikke og jeg bliver så ærgerlig over det.

Jeg føler med dig og dine børn :kram:
Min yngste datter konverterede for flere år siden (hun er 20), hun bærer ikke tørklæde, men hvis hun føler, hun bør gøre det, bliver det da fuldt accepteret af hele familien.
Hendes veninder er muslimer, både danske, tyrkiske, kurdiske og arabiske, de render ud og ind her, nogen med tørklæde andre uden, men vi bor også i Helsingørs lille ghetto, så de fleste af vores naboer er muslimer, vi har et fantastisk sammenhold i vores opgang.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3853

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 18. nov 2015, 14:46

ShuruQ skrev:
HappyQ skrev:
ShuruQ skrev:
HappyQ skrev:
ShuruQ skrev:Min mor.

Jeg ved ærligt talt ikke hvem fanden hun tror hun er. Vi har jo vores tørklædekonflikt, med hver vores holdning og fred være med det. Men nu skriver hun i en mail omkring jul at det er synd for børnene, bla bla, og dit og dat men at de står fast og er enige, hvad angår tørklædet er no-go hjemme hos dem, både ude og inde. Inde fair nok, det er deres hjem, men jeg kommer der ikke. Men udenfor? Konen har jo storhedsvanvid i høj grad når hun mener at kunne bestemme over hele fucking Aalborg Øst.

Beklager mit sprog, men nøj, jeg er gal lige nu. Ydermere er jeg træt af ikke at være god nok som jeg er og synes sgu det er øretæveindbydende at mene hun kan bestemme over mig, egentligt i det hele taget, men mest udenfor. Jeg får helt lyst til at tage ud i området og gå en tur, bare fordi jeg kan (der var jeg lige tre år for en stund).


Jeg synes, det er mere synd for børnene, at deres bedsteforældre er så stejle - helt ærligt hvad betyder det at du bærer tørklæde, du er jo deres datter, de burde acceptere dig, som du er.


Touché. Det er synd for børnene og jeg HADER de er fanget i det her, kunne jeg gøre noget som helst havde jeg gjort det

Selv min søn på 10 sagde den anden dag "jeg forstår ikke at nogen kan blive sure over et stykke stof" og det ordret. De fortjener det ikke og jeg bliver så ærgerlig over det.

Jeg føler med dig og dine børn :kram:
Min yngste datter konverterede for flere år siden (hun er 20), hun bærer ikke tørklæde, men hvis hun føler, hun bør gøre det, bliver det da fuldt accepteret af hele familien.
Hendes veninder er muslimer, både danske, tyrkiske, kurdiske og arabiske, de render ud og ind her, nogen med tørklæde andre uden, men vi bor også i Helsingørs lille ghetto, så de fleste af vores naboer er muslimer, vi har et fantastisk sammenhold i vores opgang.


Tak :kys:.

Bliver helt glad over at læse dit indlæg. Jeg kender rigtig mange der har lignende problemer som jeg, så det er rigtig dejligt at læse det modsatte også. Det handler i bund og grund om at dømme hvert menneske udfra deres individualitet og ikke som en masse. Om at være åben, tolerant og ikke mindst have respekt for at deres findes folk der vælger at leve anderledes end en selv. Jeg har svært ved at sætte mig ind i at det er så stort et problem for nogle.

Du har helt ret, det handler om åbenhed, respekt og tolerance, de fleste mennesker er jo forbløffende ens, bortset fra påklædning og spisevaner. Mine naboer er skønne og hjælpsomme, jeg elsker at bo her :love2:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 18. nov 2015, 15:02

Log_Lady skrev:
Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:Alle mænd der kalder sig "Lumbersexual"


Hvad er det?





iphone_lumbersexual_560.jpg


lumbersexual_lead_560.jpg


Det er jo bare en mode, det har vel ikke noget med deres seksualitet at gøre
Verden er af lave :-D
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 18. nov 2015, 15:07

Delfin skrev:
Log_Lady skrev:
Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:Alle mænd der kalder sig "Lumbersexual"


Hvad er det?





iphone_lumbersexual_560.jpg


lumbersexual_lead_560.jpg


Det er jo bare en mode, det har vel ikke noget med deres seksualitet at gøre
Verden er af lave :-D


Men fx at være metroseksuel har jo heller ikke noget med seksualitet som sådan at gøre :)
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 18. nov 2015, 16:11

HappyPaww skrev:
Delfin skrev:
Log_Lady skrev:
Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:Alle mænd der kalder sig "Lumbersexual"


Hvad er det?





iphone_lumbersexual_560.jpg


lumbersexual_lead_560.jpg


Det er jo bare en mode, det har vel ikke noget med deres seksualitet at gøre
Verden er af lave :-D


Men fx at være metroseksuel har jo heller ikke noget med seksualitet som sådan at gøre :)


Nej, men den betegnelse forstår jeg heller ikke.
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dime » 19. nov 2015, 18:52

Min overbo's latterlige, irriterende, klamme, vamle og ustyrligt HØJE latter!
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Karkluden » 19. nov 2015, 18:55

ShuruQ skrev:Min mor.

Jeg ved ærligt talt ikke hvem fanden hun tror hun er. Vi har jo vores tørklædekonflikt, med hver vores holdning og fred være med det. Men nu skriver hun i en mail omkring jul at det er synd for børnene, bla bla, og dit og dat men at de står fast og er enige, hvad angår tørklædet er no-go hjemme hos dem, både ude og inde. Inde fair nok, det er deres hjem, men jeg kommer der ikke. Men udenfor? Konen har jo storhedsvanvid i høj grad når hun mener at kunne bestemme over hele fucking Aalborg Øst.

Beklager mit sprog, men nøj, jeg er gal lige nu. Ydermere er jeg træt af ikke at være god nok som jeg er og synes sgu det er øretæveindbydende at mene hun kan bestemme over mig, egentligt i det hele taget, men mest udenfor. Jeg får helt lyst til at tage ud i området og gå en tur, bare fordi jeg kan (der var jeg lige tre år for en stund).

Nu kommer jeg pænt meget i Aalborg Øst. Og jeg har da set en pæn slat damer med tørklæde og.. hvad hedder det, når det dækker hele ansigtet pånær øjnene (jeg er altså ikke ignorant, jeg har bare ikke rigtigt nogle venner eller bekendte, der er muslimer)? Det får hun da rimelig svært ved at undgå :stoned:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 20. nov 2015, 02:14

http://imdb.com/rg/an_share/news/news/ni59214790

Det er ondt. Jeg dør af nysgerrighed!
0
MissHelenaVon
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. nov 2015, 00:07
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHelenaVon » 20. nov 2015, 03:18

At jeg ikke kan sove :gab: :gab:
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Firebird » 20. nov 2015, 19:10

At det skal blive ved med at pisse ned her i grænselandet. :sur: Det er sgu til at få knold og tot over. Øv øv øv.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"