Har nu haft erfaringen med 2 hunde, både han og hun/tæve .
Jeg var så heldig de er jævnaldrende så legetiden er ikke overstået, og hans legetøj bliver hendes legetøj og de løber sammen og underholder, når jeg arbejder.
Jeg har så givet dem dårlige vaner, som at sove i sofa'r og lænestole, det går ikke når man er ude hos andre, det må man huske, så måske et godt råd hvis man har hunden med rundt hos andre. Så gør den, som den gør hjemme

Vedr. renlighed, så har jeg haft blandet oplevelser, for med hannen , så kunne man se reflekserne på at gå og snuse og løfte ben, og få dem vist til døren i tide. Med en tæve har det været lidt mere problematisk, for et , står hun op, og to, så sidder hun ligepludselig ned ;( Men her over tid, så har hun lært at fortælle mig når hun skal ud og gør højlydt når hun trænger det er så det bedste jeg kunne ønske. Hun har ikke fået glædes tårer lagt fra sig, så det sker stadig at når hun er glad, så tisser hun af glæde, det tager jeg så med. Glæden er vigtigst her.
Mad vaner, der skal man holde fast i den foder man vil give dem for livet. Tørkost er vigtigt hvis man ikke vil servere aftenmad til hunden samtidig med sig selv, så skal de altid kun have sine godbidder, og sin tørkost, og tro mig, det tager mange dage af få dem afvænnet hvis de først har fået frikadeller eller bøf når andre spiser, så kan de være rigtig stædige i nogle dage efter.
Når jeg er ude, så er der en masse råben efter med med navn's nævnelse, og kalde dem til sig, så jeg håber de reagerer også i fremtiden, ikke altid godbidder men ofte med i lommen.
De sover begge i sengen, det har sine gode og dårlige sider, da hun var i løbetid for nyligt, og så var det første et hvidt lagen med røde pletter som afslørede hende. Ellers udover det, så elsker de at ligge og lege i sengen,selvom det betyder den aldrig er redt, for de er der med det samme og hopper op og vil lege, når man er i rummet..
Har aldrig set dem røre toilet rullen her

Heldigvis, min han har dog den udfordring han elsker tøj, så der kan trækkes alt muligt rundt, hvis han kan nå det med munden. Det ødelægges ikke, det bliver bare brugt til at ligge på eller i, afhængig hvordan han snor sig.