Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 18. nov 2015, 23:16

Jeg har tilgode, at forstå, hvad der drev de to grækere, til at lave den joke?
Altså, så retarderet kan man da ikke være?
Jeg er fuldkommen uforstående?
Vil de gerne blive her måske?
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. nov 2015, 23:24

kidkomb skrev:Jeg har tilgode, at forstå, hvad der drev de to grækere, til at lave den joke?
Altså, så retarderet kan man da ikke være?
Jeg er fuldkommen uforstående?
Vil de gerne blive her måske?


Jeg fatter heller ikke en hujende fis og var faktisk lige ved at lave en tråd om det.
Som jeg har forstået det, fik de endda en advarsel, hvor de kunne have stoppet, uden at der var sket noget, men hvor de valgte at fortsætte og endda gøre det endnu mere dramatisk.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 18. nov 2015, 23:27

DetSorteCirkus skrev:
kidkomb skrev:Jeg har tilgode, at forstå, hvad der drev de to grækere, til at lave den joke?
Altså, så retarderet kan man da ikke være?
Jeg er fuldkommen uforstående?
Vil de gerne blive her måske?


Jeg fatter heller ikke en hujende fis og var faktisk lige ved at lave en tråd om det.
Som jeg har forstået det, fik de endda en advarsel, hvor de kunne have stoppet, uden at der var sket noget, men hvor de valgte at fortsætte og endda gøre det endnu mere dramatisk.

Der må simpelthen være eet eller andet, der stikker under!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 19. nov 2015, 09:50

kidkomb skrev:Jeg har tilgode, at forstå, hvad der drev de to grækere, til at lave den joke?
Altså, så retarderet kan man da ikke være?
Jeg er fuldkommen uforstående?
Vil de gerne blive her måske?


Åbenbart ikke andet end at de selv syntes at de var vittige. Og at det var en skidegod spøg.

Men nu har de tilbragt natten i spjældet og vil blive stillet for en dommer i dag. Så ser vi hvor sjovt det er til den tid...
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 19. nov 2015, 10:01

Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:Jeg har tilgode, at forstå, hvad der drev de to grækere, til at lave den joke?
Altså, så retarderet kan man da ikke være?
Jeg er fuldkommen uforstående?
Vil de gerne blive her måske?


Åbenbart ikke andet end at de selv syntes at de var vittige. Og at det var en skidegod spøg.

Men nu har de tilbragt natten i spjældet og vil blive stillet for en dommer i dag. Så ser vi hvor sjovt det er til den tid...


Og hvor sjov regningen for politiets udrykning og en god håndfuld forsinkede fly er... :tie: Ej men det er så dumt
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DenBlødeJyde » 19. nov 2015, 11:44

At nogle mennesker mener at nedenstående er et argument for, at jægere ikke må skyde råvildt. I følgende tråd: https://www.facebook.com/tv2dk/posts/10 ... tif_t=like

(...)det giver da stadig ikke mening at jægerne skulle have respekt for dyret de slår ihjel.
Skal jeg så også bare rende rundt nede i gågaden og skyde byens alkoholikere, for at "holde bestanden nede", mens jeg med et stort smil fortæller folk at jeg elsker mennesker og har respekt for dem.
Nej vel. Så ville jeg sgu nok blive indlagt på den lukkede.
Hvorfor er det blevet normalt at skyde nogle levende earthlinger, men ikke andre?
Hvorfor er det blevet normalt at spise køer, grise, hjorte, kyllinger og fisk, men ikke katte, hunde og marsvin?

:rulle:
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 19. nov 2015, 11:47

DenBlødeJyde skrev:At nogle mennesker mener at nedenstående er et argument for, at jægere ikke må skyde råvildt. I følgende tråd: https://www.facebook.com/tv2dk/posts/10 ... tif_t=like

(...)det giver da stadig ikke mening at jægerne skulle have respekt for dyret de slår ihjel.
Skal jeg så også bare rende rundt nede i gågaden og skyde byens alkoholikere, for at "holde bestanden nede", mens jeg med et stort smil fortæller folk at jeg elsker mennesker og har respekt for dem.
Nej vel. Så ville jeg sgu nok blive indlagt på den lukkede.
Hvorfor er det blevet normalt at skyde nogle levende earthlinger, men ikke andre?
Hvorfor er det blevet normalt at spise køer, grise, hjorte, kyllinger og fisk, men ikke katte, hunde og marsvin?

:rulle:


Sure sign of crazy :stoned:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 19. nov 2015, 12:35

Kristian Thulesen-Dahl er upassende.
2
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Whoosh » 19. nov 2015, 12:40

0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aima » 19. nov 2015, 12:45

Whoosh skrev:http://m.bt.dk/udland/soennen-stod-bag-terror-i-paris-jeg-fornemmede-han-ville-eksplodere-en-dag

Upassende formulering. :tie:


Det er endda direkte citeret fra moren: "J'avais l'impression qu'il allait exploser d'un jour à l'autre"
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 19. nov 2015, 13:37

Jeg kan nu læse, at de to grækere er to forretningsmænd på 33 og 65 år.
Jeg forestiller mig at de er nogle arrogante idioter, der tror, at man kan tillade sig mere, når man flyver på businessclass.
Andre forklaringer kan jeg umiddelbart ikke komme på.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 19. nov 2015, 15:31

Jeg arbejder på en stor arbejdsplads med mange forskellige personalegrupper. Der sidder et par medarbejderrepræsentanter med i bestyrelsen og der er kampvalg i år om at blive den administrative repræsentant.

Det er så hvad det der, og fred med at de hænger sedler op i elevatorene og gangene men alene i dag har jeg fået 3-4 mails om "husk at stemme" og "husk at xxxx stiller op" fra tillids/fagforeningsrepræsentanterne. Det er mit liv sgu for kort til. Jeg bliver næsten helt trodsig og overvejer at stemme på en helt anden af princip.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 21. nov 2015, 00:27

Altså jeg synes virkelig, at min læge er upassende faktisk.
Jeg havde en tid idag og da jeg kom derop sagde sekretæren, at det var altså igår.
Jeg er 110% sikker på, at han sagde fredag i telefonen.
Ydermere, så da jeg allernådigst (og det var faktisk rigtig fint, for de havde vildt travlt, så det sætter jeg pris på) fik vekslet et ord med ham, spurgte han, om jeg tog 2 tabletter to gange om dagen, som han havde udskrevet til mig, sidst jeg var der?
Jeg blev noget forvirret, for jeg var sikker på, at det var 1 tablet to gange om dagen.
Nå, men han bad mig tage dobbelt (sekretæren noterede lige i min journal, at jeg havde taget fejl af udleverede dosis) og ringe på mandag.
Jeg ringede bagefter til min kæreste, så han lige kunne tjekke hvad der stod på pakken. Og ganske rigtigt står der: Tag 1 tablet to gange om dagen.

God dammit altså.
Først får jeg at vide, at jeg havde taget fejl af dagene og derefter at jeg ikke fatter, hvor meget medicin jeg skal have.
*grrrr* jeg bliver simpelthen så arrig, når folk tror jeg lyver.
Det er min akilleshæl!
10
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 11:29

^^ Jeg bliver mere arrig over, når de forsøger at tørre deres egen dårlige hukommelse eller andre fejltagelser af på mig ...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sevii » 21. nov 2015, 17:17

Uha, det er trist at betale for en siddeplads for at indse at ens vogn mangler, da den åbenbart er defekt, hvilket også betyder at der manglede 200 siddepladser (= flere mennesker uden plads). Så jeg betalte simpelthen for at stå op... presset mellem andre mennesker i en time.
Jeg ved ikke hvad jeg synes er mere upassende... at jeg betalte for denne oplevelse eller at jeg stod så tæt op ad folk at jeg kunne lugte hvem, der havde dårlig ånde..
1
:banan: :banan:

Tilbage til "Generelt"