Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pjeps » 19. nov 2015, 17:39

Denne her støvle, kæft den er grim (Sorry hvis nogen har sådan et par).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 18:24

Pjeps skrev:Denne her støvle, kæft den er grim (Sorry hvis nogen har sådan et par).

Det ligner noget jeg havde da jeg gik i gymnasiet :gruble: Men okay... det var også dengang Buffalo sko var hottere end hot og jo højere plateau jo bedre :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 18:25

Pandesteg skrev:
2SHY skrev:Hvorfor jeg ikke kan sove når jeg burde være vildt træt efter træning


Jeg har også altid rigtig svært ved at sove, når jeg har dyrket hård motion. Det er vildt mærkeligt og skideirriterende.

Ja det er så :( Men for mig er det normalt mest et problem hvis jeg træner om aftenen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 19. nov 2015, 19:24

2SHY skrev:
Pandesteg skrev:
2SHY skrev:Hvorfor jeg ikke kan sove når jeg burde være vildt træt efter træning


Jeg har også altid rigtig svært ved at sove, når jeg har dyrket hård motion. Det er vildt mærkeligt og skideirriterende.

Ja det er så :( Men for mig er det normalt mest et problem hvis jeg træner om aftenen


Jeg træner altid sidst på eftermiddagen, så min krop kan nå at falde til ro igen inden sengetid. Men lige lidt hjælper det!
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 19:28

Pandesteg skrev:
2SHY skrev:
Pandesteg skrev:
2SHY skrev:Hvorfor jeg ikke kan sove når jeg burde være vildt træt efter træning


Jeg har også altid rigtig svært ved at sove, når jeg har dyrket hård motion. Det er vildt mærkeligt og skideirriterende.

Ja det er så :( Men for mig er det normalt mest et problem hvis jeg træner om aftenen


Jeg træner altid sidst på eftermiddagen, så min krop kan nå at falde til ro igen inden sengetid. Men lige lidt hjælper det!

Er jeg færdig på den forkerte side af kl 19-20 så kan jeg ikke falde til ro :(

Men jeg håber nu på at der kommer en lidt mere normal døgnrytme og noget fornuftig søvn ud af det hvis jeg får sparket mig afsted fast fremover :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 19. nov 2015, 19:51

0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 21. nov 2015, 18:51

At Venstre giver deres Frihedspris til Hus Forbi.

Det kan godt ske jeg er rimelig kynisk, men det tangerer altså sleskeri og "nu skal vi skabe noget goodwill." Sorry.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 21. nov 2015, 18:55

icelady skrev:At Venstre giver deres Frihedspris til Hus Forbi.

Det kan godt ske jeg er rimelig kynisk, men det tangerer altså sleskeri og "nu skal vi skabe noget goodwill." Sorry.

Det kan også være, de vil signalere velvilje over for, at socialt arbejde overtages af private initiativer :genert:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 19:34

Har lige i lidt hyggelig "kedsomhed" oprettet en datingprofil. Og det, der undrer mig er såmænd ikke i sig selv, at der er mænd derinde, jeg har set før. Jeg mener - Jeg er ligesom også selv en genudsendelse. Men at de stadig har de samme billeder på. Og at der er så mange, der i det hele taget slet ikke lader til at have ændret deres profil. Det er cirka fire år siden, jeg sidst var på en datingside - og jeg har den ondelynemig ikke tænkt mig at smække en flok gamle fotos på! Lad mig bare sige det sådan.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. nov 2015, 19:46

ManicNinja skrev:Har lige i lidt hyggelig "kedsomhed" oprettet en datingprofil. Og det, der undrer mig er såmænd ikke i sig selv, at der er mænd derinde, jeg har set før. Jeg mener - Jeg er ligesom også selv en genudsendelse. Men at de stadig har de samme billeder på. Og at der er så mange, der i det hele taget slet ikke lader til at have ændret deres profil. Det er cirka fire år siden, jeg sidst var på en datingside - og jeg har den ondelynemig ikke tænkt mig at smække en flok gamle fotos på! Lad mig bare sige det sådan.


Jeg fik lige selv adgang til en mands galleri på datingside, og opdagede til min gru at der simpelthen var noget der lignede et cirka 15 års spring fra yngste til ældste foto i galleriet... dét billede han brugte offentligt var et af dem fra yngre dage, og på de nyeste var han blevet markant mere tyndhåret og rynket.
Flink som jeg er sagde jeg ikke noget til det, men besluttede at give ham en ærlig chance alligevel.
Så fik han adgang til mit galleri også, og jeg fik følgende besked: "Nej ellers tak, du er slet ikke min type :rulle: " og ja det var med øjenrullesmilie und alles. Jeg satte mig straks på mine hænder, af skræk for at eksplodere i bedste internet warrior style.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 20:24

^^ Haha - der kommer aldrig noget godt ud af det, hvis man følger det dér instinkt, der hedder "hårh, du skal fandeme ikke komme og sige sådan om mig, du! Nu fortryder jeg, jeg opførte mig ordentligt og hævner mig ved at sige alt det grimme, jeg først tænkte, før du fornærmede mig!"

Det bliver SÅ patetisk :D Men det kan sgu kræve en del energi at lade være ... Sejt at du kunne styre dig. :gogo:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 21. nov 2015, 20:44

Frkvira skrev:At toiletter kan laves så avancerede, at et nogenlunde velfungerende menneske som mig selv ikke kan finde ud af at skylle ud i det.

Var oppe i byens nyrenoverede center tidligere, og toilettet lignede noget fra en fremtids film. Der hang noget et eller andet sensor på væggen som jeg tror man skulle bruge. Men fandt aldrig ud af hvordan :nerve:

Colgate opfinder også stadig nye typer tuber, som det er umuligt at få det sidste ud af! :gruble:
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pjeps » 21. nov 2015, 21:34

Jeg undrer mig over hvem der har skiftet mit profilbillede :lol:
0
:ninja:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. nov 2015, 22:34

Folk der har et eller andet indrammet foto fra deres barndom, eller deres forældres bryllupsfoto, eller hvad det nu er, som de gerne vil vise på Facebook. Men de forstår ikke at få det scannet ind på en computer. I stedet tager de et foto af fotoet. Men ikke nok med det, de forstår ikke at enten gå tæt på, eller beskære. Så man ser et lille snolret foto omgivet af mønstret tapet fra væggen bagved, en gammel stikkontakt, sikkert også et skjorteærme fra en stakkel som stod for tæt på... gahh
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 23:11

Jeg undrer mig over Vorherre: Blot fordi man tager en enkelt dag indendøre og lader ham være alene hjemme, skal han straks overhælde verden med sne. Kæft, det er typisk! Han har bare at have ryddet op efter festen, til jeg træder udenfor i morgen middag! :naughty: :cuss:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"