Din dummeste julefrokost

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Bøtte » 19. nov 2015, 21:21

FruKuk skrev:Den julefrokost hvor jeg brækkede røven og kastede op i lækre Mads' mors potteplante :tie:


Det lyder ellers som en god fest :D


Jeg har ikke umiddelbart en dum julefrokost, men et år da "sneen faldt" brugte jeg hele aftenen på at flirte med en fyr, for så at gå med en anden hjem til sidst. Ikke mit stolteste øjeblik - og meget ulig mig :genert:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Tricolette » 20. nov 2015, 12:08

Kan ikke lige huske nogle vildt pinlige episoder til julefrokoster - til gengæld er der lidt som dæmre fra andre festlige aftener. :tie:

Men halloooo - det jeg IKKE kan huske er ALDRIG NOGENSINDE sket!!! ;)
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf canoodle » 20. nov 2015, 12:36

Den hvor min 40+ chef tog mig på inderlåret under bordet, da jeg som 15-årig var til min første julefrokost. Han skældte altid ud, men var sukkersød til den julefrokost der. Vi anmeldte det, og så blev han fyret. Det gjorde stemningen i Super Brugsen ret så meget bedre.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Fru Sunshine » 20. nov 2015, 14:11

Tricolette skrev:Kan ikke lige huske nogle vildt pinlige episoder til julefrokoster - til gengæld er der lidt som dæmre fra andre festlige aftener. :tie:

Men halloooo - det jeg IKKE kan huske er ALDRIG NOGENSINDE sket!!! ;)

Jeg mindes noget med en lænestol og en Tricolette, der snorksov. Det i sig selv er ikke så pinligt, men når vi så tilføjer at der sad en mand, der ikke var Tricolettes kæreste, og som ikke anede, hvor han skulle gøre af sig selv, i stolen i forvejen, bliver det straks sjovere.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. nov 2015, 14:40

Det værste var vist et år hvor jeg lagde min tunge klamme hånd på kontrol over ALT det musik vi skulle høre hele aftenen. Jo fuldere jeg blev, jo værre blev det med heavy og syremusik som absolut ikke er passende på en glad aften med halvgamle nisser der normalt hører Kandis etc.
Året efter var der sjovt nok lavet et "nix pille mixtape" af festarrangørerne, og de skulede nervøst over på mig flere gange.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Tricolette » 20. nov 2015, 14:40

Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:Kan ikke lige huske nogle vildt pinlige episoder til julefrokoster - til gengæld er der lidt som dæmre fra andre festlige aftener. :tie:

Men halloooo - det jeg IKKE kan huske er ALDRIG NOGENSINDE sket!!! ;)

Jeg mindes noget med en lænestol og en Tricolette, der snorksov. Det i sig selv er ikke så pinligt, men når vi så tilføjer at der sad en mand, der ikke var Tricolettes kæreste, og som ikke anede, hvor han skulle gøre af sig selv, i stolen i forvejen, bliver det straks sjovere.


Jamen det var jo IKKE en julefrokost. (Og for øvrigt kan jeg ikke huske det, så det er aldrig sket jf det jeg skrev tidligere :D )
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Fru Sunshine » 20. nov 2015, 14:47

Tricolette skrev:
Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:Kan ikke lige huske nogle vildt pinlige episoder til julefrokoster - til gengæld er der lidt som dæmre fra andre festlige aftener. :tie:

Men halloooo - det jeg IKKE kan huske er ALDRIG NOGENSINDE sket!!! ;)

Jeg mindes noget med en lænestol og en Tricolette, der snorksov. Det i sig selv er ikke så pinligt, men når vi så tilføjer at der sad en mand, der ikke var Tricolettes kæreste, og som ikke anede, hvor han skulle gøre af sig selv, i stolen i forvejen, bliver det straks sjovere.


Jamen det var jo IKKE en julefrokost. (Og for øvrigt kan jeg ikke huske det, så det er aldrig sket jf det jeg skrev tidligere :D )

Nå nej.
Men det var sjovt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Tricolette » 20. nov 2015, 16:41

Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:
Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:Kan ikke lige huske nogle vildt pinlige episoder til julefrokoster - til gengæld er der lidt som dæmre fra andre festlige aftener. :tie:

Men halloooo - det jeg IKKE kan huske er ALDRIG NOGENSINDE sket!!! ;)

Jeg mindes noget med en lænestol og en Tricolette, der snorksov. Det i sig selv er ikke så pinligt, men når vi så tilføjer at der sad en mand, der ikke var Tricolettes kæreste, og som ikke anede, hvor han skulle gøre af sig selv, i stolen i forvejen, bliver det straks sjovere.


Jamen det var jo IKKE en julefrokost. (Og for øvrigt kan jeg ikke huske det, så det er aldrig sket jf det jeg skrev tidligere :D )

Nå nej.
Men det var sjovt.


:panik:
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf vibbsen » 20. nov 2015, 18:33

Aima skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg kan faktisk ikke huske en rigtig dum julefrokost, og det både glæder og bekymrer mig :genert:


Heller ikke mig. Jeg har godt nok min del af semi-skandaler og pinlig fuldeopførsel i bagagen, men det har aldrig været julefrokostrelateret.


På en tidligere praktikplads knaldede jeg godt nok, midt under en julefrokost, på gulvet i et tv-studie, men det føltes ikke specielt dumt. I retrospekt synes jeg stadig, det var den bedste idé jeg fik den aften.


This.

Jeg har opført mig langt mere skandaløst, pinligt og fuldedumt til fester der ikke var julefrokost relateret....

Til et arrangement i sidste weekend var der f.eks. der spurgte mig om jeg kunne huske dengang jeg flashede mine bryster ud efter trafikken på Tagensvej fra altanen hos nogen venner.....Det kunne jeg desværre godt :blush:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Studsgaard » 20. nov 2015, 19:22

Tricolette skrev:
Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:
Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:Kan ikke lige huske nogle vildt pinlige episoder til julefrokoster - til gengæld er der lidt som dæmre fra andre festlige aftener. :tie:

Men halloooo - det jeg IKKE kan huske er ALDRIG NOGENSINDE sket!!! ;)

Jeg mindes noget med en lænestol og en Tricolette, der snorksov. Det i sig selv er ikke så pinligt, men når vi så tilføjer at der sad en mand, der ikke var Tricolettes kæreste, og som ikke anede, hvor han skulle gøre af sig selv, i stolen i forvejen, bliver det straks sjovere.


Jamen det var jo IKKE en julefrokost. (Og for øvrigt kan jeg ikke huske det, så det er aldrig sket jf det jeg skrev tidligere :D )

Nå nej.
Men det var sjovt.


:panik:


Når der er flere andre der godt kan huske det, så må det opveje det du ikke husker - derfor gælder det :lol2:
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf vibbsen » 20. nov 2015, 19:39

FruKuk skrev:Den julefrokost hvor jeg brækkede røven og kastede op i lækre Mads' mors potteplante :tie:


Jeg har ingen problemer med at sætte mentale billeder på "kastede op i lækre Mads' mors potteplante"....Men jeg har godt nok noget sværere ved at forestille mig hvad det indebærer at "brække røven" :lol: :lol: :lol: Please share :-D
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf vibbsen » 20. nov 2015, 19:49

vibbsen skrev:
This.

Jeg har opført mig langt mere skandaløst, pinligt og fuldedumt til fester der ikke var julefrokost relateret....

Til et arrangement i sidste weekend var der f.eks. der spurgte mig om jeg kunne huske dengang jeg flashede mine bryster ud efter trafikken på Tagensvej fra altanen hos nogen venner.....Det kunne jeg desværre godt :blush:


Jeg kom lige selv i tanke om dengang jeg havde fået lige lovlig meget rødvin. Og øl. Og vodka. Og valgte at flå skjorten åben på en mandlig festdeltager, spray dåseflødeskum på ham og slikke det af :sarkasme: :tie: :blush: :whine: :gisp:

Eller dengang min veninde og jeg stod i grandprix baren på en større dansk festival i en østjysk skov....Og viste vores bryster til alle der gad kigge (og det var der ret mange der gad)....Det var 1 time før jeg kastede op på min brors sko mens jeg forsøgte at lære den pige han forsøgte at score "at kende inden vi kom i familie" (Det kom vi så sjovt nok aldrig :sarkasme: ) og min veninde glemte at hun var gået 3 trin op da hun skulle på toilet....Og trådte lige ud i den blå luft og faldt 60 cm ned i skovbunden......

Og dengang er altså ikke såååå mange år siden......Faktisk så er jeg lige blevet enig med mig selv om, at fremadrettet så må jeg KUN gå til julefrokost. Alle andre fester er strengt forbudt.....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Tricolette » 20. nov 2015, 20:56

Studsgaard skrev:
Tricolette skrev:
Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:
Fru Sunshine skrev:
Tricolette skrev:Kan ikke lige huske nogle vildt pinlige episoder til julefrokoster - til gengæld er der lidt som dæmre fra andre festlige aftener. :tie:

Men halloooo - det jeg IKKE kan huske er ALDRIG NOGENSINDE sket!!! ;)

Jeg mindes noget med en lænestol og en Tricolette, der snorksov. Det i sig selv er ikke så pinligt, men når vi så tilføjer at der sad en mand, der ikke var Tricolettes kæreste, og som ikke anede, hvor han skulle gøre af sig selv, i stolen i forvejen, bliver det straks sjovere.


Jamen det var jo IKKE en julefrokost. (Og for øvrigt kan jeg ikke huske det, så det er aldrig sket jf det jeg skrev tidligere :D )

Nå nej.
Men det var sjovt.


:panik:


Når der er flere andre der godt kan huske det, så må det opveje det du ikke husker - derfor gælder det :lol2:


NOPE!!! :(
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25613

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf Madam Pomfrey » 20. nov 2015, 21:30

mindes ikke har have lavet noget der kun er værd at fortrænge, eller som jeg er blevet helt til grin over :gruble:

Men altså i mine unge dage *mimre* dengang jeg var kassedame i Netto, der medførte den jævnt stigende promille en fortræning af at jeg den efterfølgende dag skulle møde på job 9.30 - Det var faktisk ret dumt, for jeg var stadig, efter en 5-6 timers søvn, decideret fuld.
Det blev en lang og hård arbejdsdag, og mine kollegaer var ikke mere værd end jeg.
Godt vi havde søde overbærende stamkunder i butikken :genert:


Og mine kollegaer griner stadig af mig, fordi jeg for ved julefroksten for 3 år siden i den grad tog revnche på promillerne. Havde været gravid + ammende 4 år i rap, så det skulle da fejres endelig at kunne drikke! Og det gjorde jeg så... Var dog absolut ikke den eneste der sørgede for et godt grin den aften, var en blandt mange, men formåede da at gøre mig ganske bemærket. Måske fordi jeg syntes det var så synd at andre gæster, andet selskab, var gået uden deres fine spille-gaver, så jeg nuppede 3 flasker asti, et spil og et par nissehuer med hjem under arme :fløjte:

Min kære søster, der også var med, var ædru og sørgede for at køre mig hjem, og til stor morskab for alle fælles bekendte - deriblandt en hel del kollegaer, var så sød at poste et billede på facebook af mine slingrende fodspor, for jeg insiterede jo på at skulle lufte hunden da jeg kom hjem :gruble: :lol:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Din dummeste julefrokost

Indlægaf FruKuk » 21. nov 2015, 06:46

vibbsen skrev:
FruKuk skrev:Den julefrokost hvor jeg brækkede røven og kastede op i lækre Mads' mors potteplante :tie:


Jeg har ingen problemer med at sætte mentale billeder på "kastede op i lækre Mads' mors potteplante"....Men jeg har godt nok noget sværere ved at forestille mig hvad det indebærer at "brække røven" :lol: :lol: :lol: Please share :-D


Indsæt: Kuk har drukket snaps. Virkeligt mange snaps. Kuk mangler blå Kings. Kuk låner lækre Mads' cykel. Kuk glemmer, at det er en herrecykel. Kuk hopper af. Knæk og bræk som man siger...

Her 16 år senere gør røven stadig ondt med jævne mellemrum.
3

Tilbage til "Fest og bryllup"