Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 20. nov 2015, 20:19

Sidder og følger situationen med Nørreport og Østerport, der evakueres ... og nu åbnes igen. Pheeew!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 21. nov 2015, 07:05

Ser tv, forsøger at tage mig sammen til at komme ud og gå. Der er ikke meget jeg er rigtig god til, men at overspringshandle er virkelig en spidskompetence :cool:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 21. nov 2015, 09:03

Nyder solen i ansigtet og hører julemusik.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Ado » 21. nov 2015, 09:09

Forsøger at blive mig selv efter nattens julefrokost. Ew...skal til familiejulefrokost om to timer. Brækker mig bare ved tanken om sild.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. nov 2015, 09:18

Ado skrev:Forsøger at blive mig selv efter nattens julefrokost. Ew...skal til familiejulefrokost om to timer. Brækker mig bare ved tanken om sild.


Hold kæft mand Ado du har været så fuld at der har spredt sig pinlige fuldebilleder af dig helt over på min FB så det var det første jeg så da jeg loggede på i dag hahahahaha :lol: (og vi er ikke FB venner) :-D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Ado » 21. nov 2015, 09:21

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Forsøger at blive mig selv efter nattens julefrokost. Ew...skal til familiejulefrokost om to timer. Brækker mig bare ved tanken om sild.


Hold kæft mand Ado du har været så fuld at der har spredt sig pinlige fuldebilleder af dig helt over på min FB så det var det første jeg så da jeg loggede på i dag hahahahaha :lol: (og vi er ikke FB venner) :-D

What? :D

Det var ikke mig. Ærligt. Jeg havde ikke mobilen oppe af tasken i går. Det var der så nogle andre der havde. :wacko:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Fru Sunshine » 21. nov 2015, 09:23

Ado skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Forsøger at blive mig selv efter nattens julefrokost. Ew...skal til familiejulefrokost om to timer. Brækker mig bare ved tanken om sild.


Hold kæft mand Ado du har været så fuld at der har spredt sig pinlige fuldebilleder af dig helt over på min FB så det var det første jeg så da jeg loggede på i dag hahahahaha :lol: (og vi er ikke FB venner) :-D

What? :D

Det var ikke mig. Ærligt. Jeg havde ikke mobilen oppe af tasken i går. Det var der så nogle andre der havde. :wacko:

Du er tagget i hvert fald. Men kun på et billede, så vidt jeg lige erindrer - og det var ganske tækkeligt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Ado » 21. nov 2015, 09:29

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Forsøger at blive mig selv efter nattens julefrokost. Ew...skal til familiejulefrokost om to timer. Brækker mig bare ved tanken om sild.


Hold kæft mand Ado du har været så fuld at der har spredt sig pinlige fuldebilleder af dig helt over på min FB så det var det første jeg så da jeg loggede på i dag hahahahaha :lol: (og vi er ikke FB venner) :-D

What? :D

Det var ikke mig. Ærligt. Jeg havde ikke mobilen oppe af tasken i går. Det var der så nogle andre der havde. :wacko:

Du er tagget i hvert fald. Men kun på et billede, så vidt jeg lige erindrer - og det var ganske tækkeligt.

Lige med undtagelse af det billede hende Jeanette har smidt i kommentarfeltet til mit profilbillede. :D :D Jeg aner ikke hvornår det blev taget og jeg ligner en der bo på en bodega. Fed kontrast. :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. nov 2015, 09:29

Aij jeg pjatter bare lidt, jeg tror nu det var dig, man ser dig fra siden sammen med to andre og du ser megetglad og tipsy ud :-D og så skriver du fuuuuck - et eller andet - i kommentarfeltet så jeg tænkte at du selv mente det var ret pinligt (selvom du ser sød ud) :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. nov 2015, 09:30

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Forsøger at blive mig selv efter nattens julefrokost. Ew...skal til familiejulefrokost om to timer. Brækker mig bare ved tanken om sild.


Hold kæft mand Ado du har været så fuld at der har spredt sig pinlige fuldebilleder af dig helt over på min FB så det var det første jeg så da jeg loggede på i dag hahahahaha :lol: (og vi er ikke FB venner) :-D

What? :D

Det var ikke mig. Ærligt. Jeg havde ikke mobilen oppe af tasken i går. Det var der så nogle andre der havde. :wacko:

Du er tagget i hvert fald. Men kun på et billede, så vidt jeg lige erindrer - og det var ganske tækkeligt.

Lige med undtagelse af det billede hende Jeanette har smidt i kommentarfeltet til mit profilbillede. :D :D Jeg aner ikke hvornår det blev taget og jeg ligner en der bo på en bodega. Fed kontrast. :D


Det må næsten være det billede jeg så, det var ikke dig selv der havde postet det :)
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Ado » 21. nov 2015, 09:32

Dirtylittledevil skrev:Aij jeg pjatter bare lidt, jeg tror nu det var dig, man ser dig fra siden sammen med to andre og du ser megetglad og tipsy ud :-D og så skriver du fuuuuck - et eller andet - i kommentarfeltet så jeg tænkte at du selv mente det var ret pinligt (selvom du ser sød ud) :)

Jeps, det var lige nøjagtig det billede jeg skrev om i svaret til Sun. :D Jeg er ikke bare tipsy. Jeg er så stangstiv du tror det er løgn.
Mine strømpebukser var gennemblødt af drinks, fordi jeg selvfølgelig smed skoene på dansegulvet. De kan stå selv i dag.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 21. nov 2015, 09:33

Skal i bad om lidt.
Skal med bussen om 1 time til familie fødselsdag.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 21. nov 2015, 09:40

Jeg er på vej til julemarked... 3 stk faktisk. Mon jeg så kommer lidt i julestemning alligevel?
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. nov 2015, 09:41

Ado skrev:
Dirtylittledevil skrev:Aij jeg pjatter bare lidt, jeg tror nu det var dig, man ser dig fra siden sammen med to andre og du ser megetglad og tipsy ud :-D og så skriver du fuuuuck - et eller andet - i kommentarfeltet så jeg tænkte at du selv mente det var ret pinligt (selvom du ser sød ud) :)

Jeps, det var lige nøjagtig det billede jeg skrev om i svaret til Sun. :D Jeg er ikke bare tipsy. Jeg er så stangstiv du tror det er løgn.
Mine strømpebukser var gennemblødt af drinks, fordi jeg selvfølgelig smed skoene på dansegulvet. De kan stå selv i dag.


That's the spirit! :lol:
- og ham bagved ser ud til at være helt opslugt af at dufte til dit hår :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Ado » 21. nov 2015, 09:50

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:
Dirtylittledevil skrev:Aij jeg pjatter bare lidt, jeg tror nu det var dig, man ser dig fra siden sammen med to andre og du ser megetglad og tipsy ud :-D og så skriver du fuuuuck - et eller andet - i kommentarfeltet så jeg tænkte at du selv mente det var ret pinligt (selvom du ser sød ud) :)

Jeps, det var lige nøjagtig det billede jeg skrev om i svaret til Sun. :D Jeg er ikke bare tipsy. Jeg er så stangstiv du tror det er løgn.
Mine strømpebukser var gennemblødt af drinks, fordi jeg selvfølgelig smed skoene på dansegulvet. De kan stå selv i dag.


That's the spirit! :lol:
- og ham bagved ser ud til at være helt opslugt af at dufte til dit hår :lol:

Ja! :D :D Han ser lidt for salig ud. Hans underarm gnavede jeg bogstaveligt til på dansegulvet.


Men hey! Jeg fik da kysset og han har da lige skrevet (ikke ham på billedet), at vi skal ses en dag til rødvin og hygge. Nu må vi se. Uanset hvad, var det hyggeligt.:D
1
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"