Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 21. nov 2015, 17:59

At jeg - første gang jeg havde mine nye vinter støvler på - har fået revet en flig læder løs! :whine: :sur: :trist: Ikke engang en time havde jeg dem på, før jeg fik ødelagt dem :trist: Har givet læderfedt på området, så fligen nu klæber til skoen igen og det ser okay ud, men jeg tror, det er en stakket frist, til den løsner sig igen, for den er jo ikke limet fast. Har skrevet til Skoringen efter råd, så jeg håber, de kan hjælpe. Er simpelthen bare så ked af det og vred på mig selv! :trist:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 21. nov 2015, 22:01

Pussikat82 skrev:At jeg - første gang jeg havde mine nye vinter støvler på - har fået revet en flig læder løs! :whine: :sur: :trist: Ikke engang en time havde jeg dem på, før jeg fik ødelagt dem :trist: Har givet læderfedt på området, så fligen nu klæber til skoen igen og det ser okay ud, men jeg tror, det er en stakket frist, til den løsner sig igen, for den er jo ikke limet fast. Har skrevet til Skoringen efter råd, så jeg håber, de kan hjælpe. Er simpelthen bare så ked af det og vred på mig selv! :trist:


Jeg har købt et par støvler i Skoringen, som ingenting kan holde til, bare jeg låser klapvognens lås op, laver det en skade. Især den ene var sart. Jeg indlevede dem til reparation og de blev faktisk ok at se på igen.
Og så købte jeg noget "sko make up', som hun sagde kunne hjælpe meget, hvis det skete igen.

Så tror godt de kan reddes :kys:
1
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 22. nov 2015, 00:13

Bøtte skrev:
Pussikat82 skrev:At jeg - første gang jeg havde mine nye vinter støvler på - har fået revet en flig læder løs! :whine: :sur: :trist: Ikke engang en time havde jeg dem på, før jeg fik ødelagt dem :trist: Har givet læderfedt på området, så fligen nu klæber til skoen igen og det ser okay ud, men jeg tror, det er en stakket frist, til den løsner sig igen, for den er jo ikke limet fast. Har skrevet til Skoringen efter råd, så jeg håber, de kan hjælpe. Er simpelthen bare så ked af det og vred på mig selv! :trist:


Jeg har købt et par støvler i Skoringen, som ingenting kan holde til, bare jeg låser klapvognens lås op, laver det en skade. Især den ene var sart. Jeg indlevede dem til reparation og de blev faktisk ok at se på igen.
Og så købte jeg noget "sko make up', som hun sagde kunne hjælpe meget, hvis det skete igen.

Så tror godt de kan reddes :kys:


Tak for trøsten :kys: Overvejer at tage dem med ned til vores Skoringen og snakke med dem om det. Håber dog ikke, at jeg har fået ødelagt noget ved at give dem læderfedt. Tænker, hvis læderfligen skal limes på igen eller noget. Afventer lige, hvad de skriver pr. mail, og vil så måske tage dem med ned i butikken. Håber bare ikke, at det er noget, der kommer til at koste for meget.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Bøtte » 22. nov 2015, 05:48

Pussikat82 skrev:
Bøtte skrev:
Pussikat82 skrev:At jeg - første gang jeg havde mine nye vinter støvler på - har fået revet en flig læder løs! :whine: :sur: :trist: Ikke engang en time havde jeg dem på, før jeg fik ødelagt dem :trist: Har givet læderfedt på området, så fligen nu klæber til skoen igen og det ser okay ud, men jeg tror, det er en stakket frist, til den løsner sig igen, for den er jo ikke limet fast. Har skrevet til Skoringen efter råd, så jeg håber, de kan hjælpe. Er simpelthen bare så ked af det og vred på mig selv! :trist:


Jeg har købt et par støvler i Skoringen, som ingenting kan holde til, bare jeg låser klapvognens lås op, laver det en skade. Især den ene var sart. Jeg indlevede dem til reparation og de blev faktisk ok at se på igen.
Og så købte jeg noget "sko make up', som hun sagde kunne hjælpe meget, hvis det skete igen.

Så tror godt de kan reddes :kys:


Tak for trøsten :kys: Overvejer at tage dem med ned til vores Skoringen og snakke med dem om det. Håber dog ikke, at jeg har fået ødelagt noget ved at give dem læderfedt. Tænker, hvis læderfligen skal limes på igen eller noget. Afventer lige, hvad de skriver pr. mail, og vil så måske tage dem med ned i butikken. Håber bare ikke, at det er noget, der kommer til at koste for meget.


Jeg gav intet for det. Jeg havde også givet læderbalsam inden jeg indleverede dem, så tror ikke du har ødelagt noget ved det :)
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 22. nov 2015, 11:35

Bøtte skrev:
Pussikat82 skrev:
Bøtte skrev:
Pussikat82 skrev:At jeg - første gang jeg havde mine nye vinter støvler på - har fået revet en flig læder løs! :whine: :sur: :trist: Ikke engang en time havde jeg dem på, før jeg fik ødelagt dem :trist: Har givet læderfedt på området, så fligen nu klæber til skoen igen og det ser okay ud, men jeg tror, det er en stakket frist, til den løsner sig igen, for den er jo ikke limet fast. Har skrevet til Skoringen efter råd, så jeg håber, de kan hjælpe. Er simpelthen bare så ked af det og vred på mig selv! :trist:


Jeg har købt et par støvler i Skoringen, som ingenting kan holde til, bare jeg låser klapvognens lås op, laver det en skade. Især den ene var sart. Jeg indlevede dem til reparation og de blev faktisk ok at se på igen.
Og så købte jeg noget "sko make up', som hun sagde kunne hjælpe meget, hvis det skete igen.

Så tror godt de kan reddes :kys:


Tak for trøsten :kys: Overvejer at tage dem med ned til vores Skoringen og snakke med dem om det. Håber dog ikke, at jeg har fået ødelagt noget ved at give dem læderfedt. Tænker, hvis læderfligen skal limes på igen eller noget. Afventer lige, hvad de skriver pr. mail, og vil så måske tage dem med ned i butikken. Håber bare ikke, at det er noget, der kommer til at koste for meget.


Jeg gav intet for det. Jeg havde også givet læderbalsam inden jeg indleverede dem, så tror ikke du har ødelagt noget ved det :)


Ja, det er jo billigt :-D Læderbalsammen sidder også under flappen, og det er nok det, der bekymrer mig mest, hvis den skal limes, for overfladen skal være ren og tør, før det kan lade sig gøre, og nu er den fedtet :s Må se, hvad de siger, når jeg kommer ned med dem.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 22. nov 2015, 14:16

Tømmermænd fra helvede... Har ikke fået hverken vådt eller tørt. Det kommer op igen.

Drikker aldrig igen!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tibbler » 22. nov 2015, 14:25

Spjaerten skrev:Tømmermænd fra helvede... Har ikke fået hverken vådt eller tørt. Det kommer op igen.

Drikker aldrig igen!


Puha, stakkels dig. Så er der dælme lang vej hjem :kram:
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Karkluden » 22. nov 2015, 17:31

SNE. Føj for helvede, jeg hader det, og jeg HADER, at der altid er nogen, der skal sige "ej, nyd det da". Næh. Jeg forventer ikke, at de der hader varme, nyder når det er hverken 18, 25 eller 35 grader, så hvorfor skal jeg nyde sneen.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tiger » 22. nov 2015, 17:35

Karkluden skrev:SNE. Føj for helvede, jeg hader det, og jeg HADER, at der altid er nogen, der skal sige "ej, nyd det da". Næh. Jeg forventer ikke, at de der hader varme, nyder når det er hverken 18, 25 eller 35 grader, så hvorfor skal jeg nyde sneen.


Jeg er helt enig, det har ødelagt humøret med det lortesne :boo: :evil:
1
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Karkluden » 22. nov 2015, 17:38

Tiger skrev:
Karkluden skrev:SNE. Føj for helvede, jeg hader det, og jeg HADER, at der altid er nogen, der skal sige "ej, nyd det da". Næh. Jeg forventer ikke, at de der hader varme, nyder når det er hverken 18, 25 eller 35 grader, så hvorfor skal jeg nyde sneen.


Jeg er helt enig, det har ødelagt humøret med det lortesne :boo: :evil:

Yes, og den næste der synger Snemand-sangen fra Frozen får tæv. Med en fucking snemand.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 23. nov 2015, 04:33

Først at falde i søvn kl 23. Vågne 1 gang i timen for så ikke at kunne sove mere kl 3.50.

Blir en virkelig lang dag!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf HappyQ » 23. nov 2015, 05:25

Kulde jeg hader kulde og sne :(
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 23. nov 2015, 05:29

Katten har kastet op to gange her til morgen, og hendes mave larmer fuldstændig vanvittigt. Stakkels lille misser :( - har givet lidt malt i håb om at det bliver bedre snart.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 23. nov 2015, 05:42

Turen i bil igår gik fint, ingen problemer gennem Kbh denne morgen. Men tumperne der ejer bygningen og P-Pladsen hvor mit arbejde ligger, tja snerydning er åbenbart ikke nødvendigt.
Så kørte fast i sneen og måtte skubbes på plads.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 23. nov 2015, 06:51

At jeg stadig ikke har fået løn fra perioden 1/10-16/10 :(
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"