Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 9. dec 2017, 18:14

Efter vi gik tidligt i seng i går hvor det var første gang vi sås i ugen og skulle hygge med god mad, bobler og special øl - vi var trætte og sov igennem fra kl. Tidligt til 7 i morges. Vi lå og snakkede inden vi gik op og fik morgenmad. Dagen blev brugt på en lang køretur og gå tur på stranden vi fik en lang snak om vores liv, drømme og så videre. Nu er han taget på job og jeg sidder i huset med en kop te og smiler for mig selv. For hver dag der går elsker jeg ham højere. 1,5 år efter vi matchede på Tinder og jeg mødte min eneste ene og bedste ven.
7
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 9. dec 2017, 20:05

Jeg synes det er hyggeligt med et fest billede eller hvad det nu kan være han er afsted til.
0
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Partråden

Indlægaf Muuh » 10. dec 2017, 10:46

bluetof1 skrev:
Muuh skrev:Jeg er blevet luftet i dag :lol: jeg har været godt snottet, så manden mente jeg trængte til noget frisk luft. Nu driller jeg ham så med at varme mine iskolde fingre på hans dejlige varme krop :-D
Jeg elsker at suge hans varme til mig, jeg er en rigtig frossenpind og er næsten altid kold, hvor han derimod altid er dejlig varm :lun:


Det der er helt seriøst en af de største fordele ved at have en kæreste :-D
Min Schweizerkniv herhjemme skal godt nok mindes om at han elsker mig ualmindelig højt når jeg gør det :lol:


Jeg er også nød til at minde manden om at han jo ikke kan undvære mig :lol:

Jeg har dog fået forbud mod at stikke mine kolde fødder ind under hans dyne, så nu kravler jeg bare helt ned under den :-D
2
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 10. dec 2017, 10:56

Muuh skrev:
bluetof1 skrev:
Muuh skrev:Jeg er blevet luftet i dag :lol: jeg har været godt snottet, så manden mente jeg trængte til noget frisk luft. Nu driller jeg ham så med at varme mine iskolde fingre på hans dejlige varme krop :-D
Jeg elsker at suge hans varme til mig, jeg er en rigtig frossenpind og er næsten altid kold, hvor han derimod altid er dejlig varm :lun:


Det der er helt seriøst en af de største fordele ved at have en kæreste :-D
Min Schweizerkniv herhjemme skal godt nok mindes om at han elsker mig ualmindelig højt når jeg gør det :lol:


Jeg er også nød til at minde manden om at han jo ikke kan undvære mig :lol:

Jeg har dog fået forbud mod at stikke mine kolde fødder ind under hans dyne, så nu kravler jeg bare helt ned under den :-D


Så må han lære at være mere præcis når han siger hvad han IKKE vil have :devil:

Jeg plejer at jage iskolde fingre ind på hans mave og når han så sukker utålmodigt plejer at jeg at sige med mit sødeste smil (som vist er mere skræmmende end sødt :lol: ) "please still love me...!"
Indtil videre har han været ret nem at overtale, men selv verdens mest tålmodige mand kan vel nå sin grænse :gruble:
Hm, nå. Jeg satser på at det bliver samtidig med at jeg aldrig får kolde hænder og fødder igen.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 10. dec 2017, 14:25

Marott skrev:
Dikus skrev:
Marott skrev:Her sender vi engang imellem et billede fra festen, som vi er til, men ellers er jeg ikke til fest for at skrive med ham derhjemme. Så kunne jeg lige så godt være blevet hjemme ;-)


? Så du burde blive hjemme, fordi du sender billeder?

Min kæreste ville jo så ikke få noget ud af at blive hjemme, da jeg er otte timer væk fra ham. Er dog ret sikker på, han var blevet hjemme, hvis det ikke var tilfældet :cool:



Hvis hele min aften gik med at sende billeder/SMS så ja. Min søster er virkelig slem til det, når vi er ude og jeg er sådan lidt, hvorfor er du her?


Det er til gengæld virkelig irriterende...Slip den telefon og vær tilstede, tak......

Jeg er iøvrigt mest typen som sender drunk-SMSér til min mand....Ikke sådan nogen booty-call nogen....Næh-nej. mere sådan "Se...Vi har lige bestilt en bakke med 25 sorte svin..." :stoned: :stoned: :stoned:
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 10. dec 2017, 20:16

bluetof1 skrev:
Muuh skrev:
bluetof1 skrev:
Muuh skrev:Jeg er blevet luftet i dag :lol: jeg har været godt snottet, så manden mente jeg trængte til noget frisk luft. Nu driller jeg ham så med at varme mine iskolde fingre på hans dejlige varme krop :-D
Jeg elsker at suge hans varme til mig, jeg er en rigtig frossenpind og er næsten altid kold, hvor han derimod altid er dejlig varm :lun:


Det der er helt seriøst en af de største fordele ved at have en kæreste :-D
Min Schweizerkniv herhjemme skal godt nok mindes om at han elsker mig ualmindelig højt når jeg gør det :lol:


Jeg er også nød til at minde manden om at han jo ikke kan undvære mig :lol:

Jeg har dog fået forbud mod at stikke mine kolde fødder ind under hans dyne, så nu kravler jeg bare helt ned under den :-D


Så må han lære at være mere præcis når han siger hvad han IKKE vil have :devil:

Jeg plejer at jage iskolde fingre ind på hans mave og når han så sukker utålmodigt plejer at jeg at sige med mit sødeste smil (som vist er mere skræmmende end sødt :lol: ) "please still love me...!"
Indtil videre har han været ret nem at overtale, men selv verdens mest tålmodige mand kan vel nå sin grænse :gruble:
Hm, nå. Jeg satser på at det bliver samtidig med at jeg aldrig får kolde hænder og fødder igen.


Min kæreste varmer helt frivilligt mine hænder og fødder. Og hvis jeg fryser de dage vi ikke kan ses, så siger Han at han ville ønske han kunne varme mig. Min egen lille varmedunk :lun:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Partråden

Indlægaf Studsgaard » 11. dec 2017, 07:40

vibbsen skrev:
Marott skrev:
Dikus skrev:
Marott skrev:Her sender vi engang imellem et billede fra festen, som vi er til, men ellers er jeg ikke til fest for at skrive med ham derhjemme. Så kunne jeg lige så godt være blevet hjemme ;-)


? Så du burde blive hjemme, fordi du sender billeder?

Min kæreste ville jo så ikke få noget ud af at blive hjemme, da jeg er otte timer væk fra ham. Er dog ret sikker på, han var blevet hjemme, hvis det ikke var tilfældet :cool:



Hvis hele min aften gik med at sende billeder/SMS så ja. Min søster er virkelig slem til det, når vi er ude og jeg er sådan lidt, hvorfor er du her?


Det er til gengæld virkelig irriterende...Slip den telefon og vær tilstede, tak......

Jeg er iøvrigt mest typen som sender drunk-SMSér til min mand....Ikke sådan nogen booty-call nogen....Næh-nej. mere sådan "Se...Vi har lige bestilt en bakke med 25 sorte svin..." :stoned: :stoned: :stoned:

Så har han jo også en lille ide om hvor fuld en kone han får hjem/skal hente :lol:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Partråden

Indlægaf Pandesteg » 11. dec 2017, 09:29

Min mand og jeg har haft den hyggeligste weekend. Vi har trænet, været på julemarked, holdt mini-julefrokost, set julekalender og julefilm og fået gløgg og æbleskiver, ædt masser af julegodter, puttet og taget lur i sofaen med alle vores katte, lavet budget for vores nye boliglån (jo det kan godt være hyggeligt :D) og hørt masser af julemusik og bare snakket og grinet.

Elsker den slags weekender, uden planer og bare tosomhed med ham jeg allerbedst kan lide. Det bekræfter mig altid i, hvor godt vi egentlig passer sammen. Jo mere tid vi bare har sammen os to, jo tættere bliver vi.
15
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Partråden

Indlægaf Filipai » 11. dec 2017, 12:04

Min mands trælse venner, aflyste julefrokosten i weekenden. Altså godt at melde sådan noget ud 2 dage før, og det værste ved det var, at jeg bare havde det så meget på fornemmelsen. De er sgu aldrig til at regne med.

Til gengæld betød det så vi havde en hel lørdag for os selv. Hold nu kæft hvor var det skønt, der blev holdt Harry Potter maraton og pakket julegaver ind, og som de voksne mennesker vi er, spiste vi slik til frokost og mcd til aftensmad :D Og det var skøøønt.
10
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Partråden

Indlægaf Studsgaard » 11. dec 2017, 12:11

Da jeg vågnede med tømmermænd igår kom han med vand og hovedpinepiller og stod så op med datteren.
Resten af dagen gik han godt nok og smågrinte af mig, men han sørgede både for cola og Chips, så han er helt tilgivet :D
4
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Partråden

Indlægaf sansera » 11. dec 2017, 12:20

vibbsen skrev:
Marott skrev:
Dikus skrev:
Marott skrev:Her sender vi engang imellem et billede fra festen, som vi er til, men ellers er jeg ikke til fest for at skrive med ham derhjemme. Så kunne jeg lige så godt være blevet hjemme ;-)


? Så du burde blive hjemme, fordi du sender billeder?

Min kæreste ville jo så ikke få noget ud af at blive hjemme, da jeg er otte timer væk fra ham. Er dog ret sikker på, han var blevet hjemme, hvis det ikke var tilfældet :cool:



Hvis hele min aften gik med at sende billeder/SMS så ja. Min søster er virkelig slem til det, når vi er ude og jeg er sådan lidt, hvorfor er du her?


Det er til gengæld virkelig irriterende...Slip den telefon og vær tilstede, tak......

Jeg er iøvrigt mest typen som sender drunk-SMSér til min mand....Ikke sådan nogen booty-call nogen....Næh-nej. mere sådan "Se...Vi har lige bestilt en bakke med 25 sorte svin..." :stoned: :stoned: :stoned:


Jeg sender også fulde sms'er. Både "seee skat champange" og nogle lidt mere "du er altså ret dejlig" agtige nogen :fløjt:
Min mand sætter ofte sin mobil på lydløs. :genert:
5
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Partråden

Indlægaf vibbsen » 11. dec 2017, 12:33

sansera skrev:
vibbsen skrev:
Marott skrev:
Dikus skrev:
Marott skrev:Her sender vi engang imellem et billede fra festen, som vi er til, men ellers er jeg ikke til fest for at skrive med ham derhjemme. Så kunne jeg lige så godt være blevet hjemme ;-)


? Så du burde blive hjemme, fordi du sender billeder?

Min kæreste ville jo så ikke få noget ud af at blive hjemme, da jeg er otte timer væk fra ham. Er dog ret sikker på, han var blevet hjemme, hvis det ikke var tilfældet :cool:



Hvis hele min aften gik med at sende billeder/SMS så ja. Min søster er virkelig slem til det, når vi er ude og jeg er sådan lidt, hvorfor er du her?


Det er til gengæld virkelig irriterende...Slip den telefon og vær tilstede, tak......

Jeg er iøvrigt mest typen som sender drunk-SMSér til min mand....Ikke sådan nogen booty-call nogen....Næh-nej. mere sådan "Se...Vi har lige bestilt en bakke med 25 sorte svin..." :stoned: :stoned: :stoned:


Jeg sender også fulde sms'er. Både "seee skat champange" og nogle lidt mere "du er altså ret dejlig" agtige nogen :fløjt:
Min mand sætter ofte sin mobil på lydløs. :genert:


Hr.vibbsen plejer at sende en SMS med teksten "Nu sætter jeg mobilen på lydløs og går i seng. Lad nu være med at blive alt for fuld. Der er også en dag i morgen" :lol: :lol: :lol: Jeg ved ikke engang hvorfor han gider føje det sidste til....Det er jo alligevel alt for sent på det tidspunkt :fløjt:
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 11. dec 2017, 13:21

Min kæreste tjekker også jævnligt ind når han er i byen og efterhånden som aftenen skrider frem så bliver beskederne også mere og mere søde.
Sidst han var afsted fik jeg en besked om at NU gik han hjem for nu kunne han altså ikke undvære mig mere og da han kom hjem småsnøftede han at han bare savnede mig SÅ meget. Jeg påpegede at han nu var han jo hjemme så nu behøvede han ikke at savne mig mere. Det fik ham til at slæbe mig med ud på badeværelset mens han børstede tænder og derefter ind i seng under en dyne, en arm under mit hoved, en arm omkring mig og det ene ben lagt henover min mave "så du ikke stikker af for jeg kan ikke undvære dig!".
Det er utrolig sødt og lidt sjovt :lol:
18
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Partråden

Indlægaf Aquadorable » 11. dec 2017, 13:27

bluetof1 skrev:Min kæreste tjekker også jævnligt ind når han er i byen og efterhånden som aftenen skrider frem så bliver beskederne også mere og mere søde.
Sidst han var afsted fik jeg en besked om at NU gik han hjem for nu kunne han altså ikke undvære mig mere og da han kom hjem småsnøftede han at han bare savnede mig SÅ meget. Jeg påpegede at han nu var han jo hjemme så nu behøvede han ikke at savne mig mere. Det fik ham til at slæbe mig med ud på badeværelset mens han børstede tænder og derefter ind i seng under en dyne, en arm under mit hoved, en arm omkring mig og det ene ben lagt henover min mave "så du ikke stikker af for jeg kan ikke undvære dig!".
Det er utrolig sødt og lidt sjovt :lol:


Haha :lol:

Min mand kom også hjem fra julefrokost klokken 1 for et par uger siden. Jeg konstaterede, at han var tidligt hjemme.

“Jamen de var slet ikke så søde som dig!”

Nej, ok, det kan jeg godt se så :D
8
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Partråden

Indlægaf Zonta » 11. dec 2017, 13:30

Vi skal være forældre lige om lidt... Til en lille hundehvalp :D MEN - jeg synes sgu min mand er lidt langsom på aftrækkeren i forhold til at få gjort klar til det der lille kræ. Jeg har fra dag 1 sagt, at det er hans hund. Jeg er mest til katte, men han har altid gerne ville have en hund. Nu fandt vi den perfekte blanding og vi glæder os rigtig meget, begge to. Jeg har sørget for at købe rigtig mange ting til hunden og planlægge besøg og alt det der. Fordi jeg er arbejdsløs lige nu, er det også (naturligvis) mig, der er hjemme med hvalpen hele dagen, når vi får ham og prøver at gøre ham renlig og vænne ham til at være alene hjemme. Og alligevel gider min mand ikke starte på hegnet i haven før i sidste øjeblik og så bliver han "sur" på mig over, at han har travlt med det :ticks: Og jo jo, jeg kunne da godt lige smide et hegn op, men jeg gider faktisk ikke, når nu det er hans hund og jeg i forvejen sørger for så meget angående det. Han er også lige igang med at skrive eksamensopgave, men igen - det er jo ikke mit problem, at han udskyder alt til sidste øjeblik :tie:

Nårh ja, og så skal vi faktisk også være "rigtige" forældre. Jeg er helt nygravid og det tærer altså temmelig meget på alle områder hos mig. Jeg tror bare, at selvom vi er rigtig glade for de ændringer, der kommer, så er det allesammen nogen, der kræver rigtig meget overskud.
2
J, juli 2018.

Tilbage til "Forhold og sex"