Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
bluetof1
Kort karma: 570
Likede indlæg: 3765

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 11. dec 2017, 13:31

^tillykke med det hele :)
1
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1406

Indlægaf Zonta » 11. dec 2017, 13:43

bluetof1 skrev:^tillykke med det hele :)

Tak :D

Nårh ja, vi er da også lige ved at arrangere en bryllupsfest, der skal holdes om 4 måneder :stoned: Lige pludselig var der mange ting at se til, men vi glæder os selvfølgelig helt vildt meget til det hele :lun:
4
Brugeravatar
sansera
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1031

Indlægaf sansera » 12. dec 2017, 08:46

vibbsen skrev:
sansera skrev:
vibbsen skrev:
Marott skrev:
Dikus skrev:
Marott skrev:Her sender vi engang imellem et billede fra festen, som vi er til, men ellers er jeg ikke til fest for at skrive med ham derhjemme. Så kunne jeg lige så godt være blevet hjemme ;-)

? Så du burde blive hjemme, fordi du sender billeder?

Min kæreste ville jo så ikke få noget ud af at blive hjemme, da jeg er otte timer væk fra ham. Er dog ret sikker på, han var blevet hjemme, hvis det ikke var tilfældet :cool:

Hvis hele min aften gik med at sende billeder/SMS så ja. Min søster er virkelig slem til det, når vi er ude og jeg er sådan lidt, hvorfor er du her?

Det er til gengæld virkelig irriterende...Slip den telefon og vær tilstede, tak......

Jeg er iøvrigt mest typen som sender drunk-SMSér til min mand....Ikke sådan nogen booty-call nogen....Næh-nej. mere sådan "Se...Vi har lige bestilt en bakke med 25 sorte svin..." :stoned: :stoned: :stoned:

Jeg sender også fulde sms'er. Både "seee skat champange" og nogle lidt mere "du er altså ret dejlig" agtige nogen :fløjt:
Min mand sætter ofte sin mobil på lydløs. :genert:

Hr.vibbsen plejer at sende en SMS med teksten "Nu sætter jeg mobilen på lydløs og går i seng. Lad nu være med at blive alt for fuld. Der er også en dag i morgen" :lol: :lol: :lol: Jeg ved ikke engang hvorfor han gider føje det sidste til....Det er jo alligevel alt for sent på det tidspunkt :fløjt:

PRÆCIS :lol:
Men altså, jeg husker en enkelt aften, hvor min mobil løb tør for strøm ud på aftenen. Da jeg kom hjem var hr. sansera to minutter fra at have underrettet PET, fordi ingen SMS'er fra fulde mig måtte betyde, at jeg var blevet solgt til hvidslavehandel, bortført af IS, lå død i havnen .... mindst. Stakkels mand :panik: Så nu har jeg ikke længere dårlig samvittighed over mine fulde SMS'er.
3
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 80
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 1765

Indlægaf Alkaia » 12. dec 2017, 08:55

Alkaia skrev:I går var det fire måneder siden jeg sidst så min kæreste, og i dag er der en uge til vi skal ses. :banan:

En hel dag og nat kun til os. Jeg håber bare at han ikke er alt for jetlagget. :slem:

Lige for at citere mig selv... og han medbringer rugbrød og lakrids! Det er ligefør at jeg savner det mere end ham. :ninja:
Jeg har kun fået rugbrød éen gang de sidste fire måneder på en dansk restaurant i Seoul, og har ikke kunnet finde lakrids siden IKEA i Hong Kong (hvor jeg så købte næsten et helt kilo salte fisk og fik et sigende blik fra ekspedienten :lol:).
6
I always dance like no one is watching. :pompom:
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1252

Indlægaf Ladysparrow » 12. dec 2017, 11:56

Min kæreste kom hjem ved 4 tiden i morges og vi lå og snakkede lidt inden han faldt i søvn. Der var et par timer det jeg skulle opstå endte med at ligge og se Netflix mens han lå og holdt om mig. At ligge og lytte til hans stille snorken er altså skønt. Jeg elsker alt ved ham.
1
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 103
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Luffegås » 12. dec 2017, 12:30

Min kæreste er bare så omsorgsfuld, jeg er vild med at være gravid med ham som far. Han spurgte lige i går aftes om jeg ville have en skål is. Det siger man ikke nej til. Da jeg så lige tager sidste skefuld kommer jeg i tanke om han for et kvarter siden spurgte mig om jeg havde mærket liv i dag hvortil jeg svarede jeg ærlig talt ikke husker hvor meget jeg har mærket siden i morges. Så kiggede på ham: "gav du mig is for at få gang i maven?", "ja" sagde han bare smilende :D Og det virkede lidt, der kom lidt gang i maven :)

Ydermere skal vores barn hedde noget som der findes en sang om. I går aftes kunne kæreste så lige spille den sang på guitar for mig, for han havde øvet den da jeg var i teater i søndags :D argh håber hun bliver vild med ham som far, for jeg er godt nok misundelig, gid jeg havde sådan en far :dåne: Men gudskelov har jeg så sådan en at dele alt med!
9
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 73
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 1567

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. dec 2017, 14:26

Jeg har efter vores julefrokost på arbejdet haft sådan en mærkelig tendens til skiftevis at blive skidesur på min kæreste over de mindste ting og har brug for at han bare holder om mig, kysser mig og siger søde ting.
Jeg ved godt hvorfor, men eftersom jeg ikke har fortalt ham alt om hvad der foregik (han ville troppe op på min arbejdsplads og være tosset), har jeg svært ved at forklare det overfor ham.

Han er så til gengæld helt vildt god til bare at acceptere at nogle gange har jeg bare brug for 15 puttesessioner, 40 kram og 15 kys om dagen. Også selvom han slet ikke har så stort et behov for fysisk kontakt som jeg har :genert:

Derudover er det gået op for mig (endnu engang haha!) at jeg har verdens dejligste, mest forstående kæreste. Han opfører sig sobert i både fuld og ædru tilstand, er omsorgsfuld, ser godt ud og stiller ikke alt for mange spørgsmål ved mine underlige påfund og humørsvingninger. Han har min ryg i alle tilfælde og jeg bliver simpelthen så varm inden i når jeg ser på ham. Han er uden tvivl min bedste ven og de sidste to år er fløjet afsted. Er SÅ heldig at have fundet ham :dåne: :lun:

*pladderromantisk rant over* :genert: :fløjt:
10
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 351
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 5730

Indlægaf Mi55y » 12. dec 2017, 14:58

Jeg fik fortalt min kæreste i går, at jeg ikke er helt på toppen lige for tiden. Jeg har koncentrationsbesvær, springer fra opgave til opgave på job uden at gøre noget færdigt, føler mig utilstrækkelig, døjer med dårlig samvittighed over praktiske ting og higer efter fysisk kontakt og puttetid. Jeg ved ikke, om det bare er lidt vinterdepression, eller om det handler om, at jeg først var syg under vores flytning og nu døjer med daglige smerter og spisebesvær som følge af komplikation ved bortoperation af visdomstand for knap 2 uger siden.

Uanset, så fortalte jeg min kæreste i sidste uge, at jeg havde brug for, at vi snart rev en hel dag ud af kalenderen, hvor det var forbudt at lave noget praktisk, og hvor vi bare havde noget kvalitetstid os to sammen. Vi aftalte så noget søndag, men pludselig skulle hans far så komme og hjælpe med nogle praktiske ting, som "jo skulle gøres". Så jeg måtte lige tage snakken med ham i går og sige, at jeg mente det ret alvorligt, at jeg havde brug for den dag der. Det var ikke nemt at få sagt, da jeg hele mit liv altid har været den stærke og den, der samler andre op, men det var så rart at få det lagt frem. Og min kæreste var rigtig sød ved mig resten af aftenen. Jeg håber, at jeg er trængt igennem til ham.
5
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 45
Likede indlæg: 791

Indlægaf Alphilia » 12. dec 2017, 15:12

Vi trænger også til sådan en “hive ud af kalenderen” - dag, hvor der ikke er arbejde eller praktiske ting. Pt ses vi i døren når den ene går eller kommer hjem, eller vi er begge dødtrætte. Nui jeg glæder mig til fælles ferie i januar
2
Akehurst2
Kort karma: 563
Likede indlæg: 11845

Indlægaf Akehurst2 » 12. dec 2017, 16:12

Alphilia skrev:Vi trænger også til sådan en “hive ud af kalenderen” - dag, hvor der ikke er arbejde eller praktiske ting. Pt ses vi i døren når den ene går eller kommer hjem, eller vi er begge dødtrætte. Nui jeg glæder mig til fælles ferie i januar

I second that.

Vi er i langdistanceforhold pt. og hver gang jeg er hjemme laver jeg tusind aftaler med alle de andre, jeg også gerne vil se - men jeg trænger sådan til at sove længe helt filtret ind i min mand, og helst et par dage i træk.

Og når jeg kommer hjem til jul er det selvfølgelig det samme, så glæder mig som en vild til rigtig ferie over nytår.
1
Wunder8
Kort karma: 88
Likede indlæg: 937

Indlægaf Wunder8 » 12. dec 2017, 18:54

Apropos det dér med ikke at se hinanden nok. Den her uge er bare pakket med aftaler og samtidig har jeg skidetravlt på arbejdet. Jeg har kun været der en måneds tid, og det er godt men enormt travlt. Faktisk bare virkeligt hårdt, og jeg er ekstremt udkørt, når jeg endelig har fri, og kan kun tænke på at sove. Min kæreste er enormt sød og støttende og gør hvad han kan for at hjælpe og muntre mig op, men den dårlige samvittighed nager mig virkeligt over at være så nedtur en kæreste. Og den her uge ses vi nærmest ikke, hvilket jeg slet ikke kan overskue ligenu, fordi jeg føler mig så alene i verden med det skide arbejde og bare som en fiasko i livet generelt :trist:
0
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 194
Likede indlæg: 1994

Indlægaf FruKuk » 12. dec 2017, 19:16

Wunder8 skrev:Apropos det dér med ikke at se hinanden nok. Den her uge er bare pakket med aftaler og samtidig har jeg skidetravlt på arbejdet. Jeg har kun været der en måneds tid, og det er godt men enormt travlt. Faktisk bare virkeligt hårdt, og jeg er ekstremt udkørt, når jeg endelig har fri, og kan kun tænke på at sove. Min kæreste er enormt sød og støttende og gør hvad han kan for at hjælpe og muntre mig op, men den dårlige samvittighed nager mig virkeligt over at være så nedtur en kæreste. Og den her uge ses vi nærmest ikke, hvilket jeg slet ikke kan overskue ligenu, fordi jeg føler mig så alene i verden med det skide arbejde og bare som en fiasko i livet generelt :trist:

Lyder fisme ikke specielt rart at gå og føle sig som en fiasko :ae: Er det pga arbejdet? Du skal i hvert fald have et kæmpe kram herfra
0
Ficus
Kort karma: 185
Likede indlæg: 2769

Indlægaf Ficus » 12. dec 2017, 19:30

Vi havde aftalt ikke at købe julegaver til hinanden i år. Finder ud af at han alligevel har købt en og køber så en til ham os. I dag kommer han så glad hjem fra arbejde og viser stolt frem, hvad han har købt på vej hjem fra arbejde.... Samme som jeg havde købt til ham i julegave :cuss:

Manden ønsker sig ikke noget. Nu jeg bare træt af ham.
2
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 194
Likede indlæg: 1994

Indlægaf FruKuk » 13. dec 2017, 16:12

Ficus skrev:Vi havde aftalt ikke at købe julegaver til hinanden i år. Finder ud af at han alligevel har købt en og køber så en til ham os. I dag kommer han så glad hjem fra arbejde og viser stolt frem, hvad han har købt på vej hjem fra arbejde.... Samme som jeg havde købt til ham i julegave :cuss:

Manden ønsker sig ikke noget. Nu jeg bare træt af ham.

Jeg havde byttet gaven og købt noget til mig selv. En aftale er en aftale - og I har aftalt ingen julegaver :-D
2
Wunder8
Kort karma: 88
Likede indlæg: 937

Indlægaf Wunder8 » 14. dec 2017, 15:59

Tak for søde grønne kort. Det går bedre nu, men det holder sgu hårdt for tiden med det arbejde. Pyh. Kan I andre også få dårlig samvittighed over for kæresten, når I ikke er på toppen?
0

Tilbage til "Forhold og sex"