Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32472

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 22. nov 2015, 08:43

Claus Hjorts´ ignorance og overlegenhed.

4 ud af 10 venstre byrødder,mener at det der omprioriteretingsbidrag giver ringere kernevelfærd.
Det bliver Claus Hjort spurgt ud om og han svarer noget i stil med "Nu har jeg hørt den klagesang i mange år, at besparelser går ud over handicaeppede, ældre, svage og der er ikke nogen der lider nød i DK."


Godt så!
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 22. nov 2015, 08:58

At det er koldt på altanen når jeg skal ud for at ryge, jeg forudser lavt forbrug af cigaretter i dag :lol:
1
:ninja:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 22. nov 2015, 14:53

At jeg for en gangs skyld ikke har været i god tid med at få vinterdæk på, og så kommer der sne. Og jeg eeeelsker ellers sne, men nu kan jeg ikke nyde det, fordi jeg går og bekymrer mig over køreturen til arbejde i morgen og overvejer, om jeg skal tage hjemmearbejdsdag (har dog ikke min telefon med hjem) eller bare møde lidt senere eller hvad. Iiiihhhh. :sur:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 23. nov 2015, 02:55

Min mor til tider,hun er så ivrig efter at deltage omkring min dreng at hun bliver røvbelastende nogen gange,igår gik vi hjem,jeg kørte min dreng i klapvognen og hun spurgte 2 gange om hun ikke skulle køre den,jeg sagde nej tak men da jeg så stoppede 2 sekunder for at finde min lighter tog hun den alligevel og begyndte at køre så jeg blev irriteret og sspurgte om hun gad stoppe det,det er en stor hjælp at holde i den når det er så glat.

Og jeg hader hader hader at blive sat i de der åndssvage situationer hvor det er mig der bliver gjort til en sur kælling og oveni kan få lov at stå med at lille flag hvor der står jeg er syg når der slet ikke var nogen grund til det kom op.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2015, 08:33

En person der sagde "Ja den mening har du jo lov til at have, vi er heldigvis alle forskellige" til mig, i stedet for at modargumentere til det jeg lige havde sagt. ÅH den slags kan irritere mig.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2015, 14:22

Dem som har svært ved at kende forskel på l/d så de fx siger "gravilitet" i stedet for graviditet.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 23. nov 2015, 15:32

Er simpelthen så frustreret og vred! Som jeg skrev om i en anden tråd, har jeg fået lavet en skade på mine helt nye vinterstøvler. Jeg har haft skrevet til Skoringens mail for at høre, hvad jeg skulle gøre. Jeg havde givet støvlen læderfedt, fordi det jo er en læderstøvle. Jeg får svar fra dem i dag, og efter de fik at vide, hvilke støvler det drejede sig om, får jeg at vide, at det ikke er læder! Det er imiteret skind. Jeg fik at vide af manden i Skoringen, da jeg købte støvlerne, at støvlen jo tilpasser sig benet, som læder nu gør (det har han sagt til mig før med andre støvler, jeg har, som er i læder), og da jeg spurgte, om det da var nødvendigt at imprægnere støvlerne, som han gerne vil sælge mig i deres fancy maskine, sagde han, at en ko jo heller ikke er vandtæt, da dens hud skal kunne ånde, så alle lædersko har brug for ekstra pleje. I den forbindelse snakkede vi om mine nuværende lædersko, som ikke er vandtætte, selvom det er læder. På intet tidspunkt fik jeg at vide, at støvlerne ikke var af læder. Tværtimod gav han mig indtrykket, at det var en læderstøvle.

Har lige været nede i butikken og viser dem skaden. Jeg fortæller, hvordan jeg fra deres side fik at vide, at det var læder. At han havde sagt, hvordan de tilpasser sig benet, og det med koen. DET havde han i HVERT FALD ikke sagt! Og det var jo min egen skyld, at skoen var blevet skadet, ikke deres. Det sidste er rigtigt, men jeg ville gerne snakke med dem om, hvad der kunne gøres ved skaden. Men jeg fik bare stukket pengene i hånden og taget støvlerne fra mig. Jeg prøvede at få ham til at indrømme, at han havde ladet mig forstå, at støvlerne var lavet af læder, men det ville han overhovedet ikke. Hvorfor skulle han da lyve for kunderne? Det er jo dårlig forretning, fik jeg at vide. Ja, det er det sgu! Han ville jo bare gerne have tilfredse kunder, og derfor gav han mig pengene, sagde han. Selvom fejlen jo var min og han var helt uden skyld :cuss: :sur:

Så jeg endte altså med at se ud, som om jeg stod der og løj for ham, for jeg har jo mere at opnå ved det end ham (tilsyneladende) og at være totalt urimelig, når jeg ville have butikken til at bøde for min fejl. Når han intet ville indrømme. Det var en virkelig intens samtale midt i en fyldt butik, og jeg var ved at tude, før jeg gik ud derfra. Er simpelthen så frustreret over, at han ikke vil indrømme, at han har sagt, at støvlerne er lavet i læder. Jeg havde heller ikke nogen intention om, at jeg nødvendigvis skulle af med støvlerne, bare have dem repareret, men de rev dem bare ud af hænderne på mig og gav mig pengene og punktum. Så kunne jeg godt gå!

For helvede altså! Lortedag. :whine:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 23. nov 2015, 16:11

Dirtylittledevil skrev:Dem som har svært ved at kende forskel på l/d så de fx siger "gravilitet" i stedet for graviditet.

Ja, det er mærkeligt. Men sjovt nok var der en med forstand på fonetik, der engang overbeviste mig om, at det andet "d" (som fx i gravid) ... som jeg altid havde troet var det samme som englændernes th i the, at englænderne nærmere opfattede vores bløde D som en slags L.
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 23. nov 2015, 16:13

At der stadig ikke er kommet karakterer for vores eksamen for snart 3 uger siden
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sorenspige » 23. nov 2015, 19:12

At min dreng stadig ikke sover.
0
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Atinas206 » 23. nov 2015, 19:29

Sorenspige skrev:At min dreng stadig ikke sover.


Den klub er jeg desværre også medlem af :boo:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 25. nov 2015, 08:36

Sådan noget mærkeligt flimmer for det ene øje. Gå nu væk.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 25. nov 2015, 09:43

Pandesteg skrev:Sådan noget mærkeligt flimmer for det ene øje. Gå nu væk.
Det kan være optakten til migræne, men gå lige til lægen hvis det ikke forsvinder
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 25. nov 2015, 09:49

Tak I to, det er gået væk nu. Har dog haft snerten af en hovedpine hele morgenen, så måske har det noget med det at gøre... Men nu er det i hvert fald væk og det er bare dejligt!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 26. nov 2015, 19:56

Argh, jeg er irritabelt anlagt disse dage.

Jeg har en masse praktiske gøremål som jeg gerne vil have fra hånden, men lige meget hvad jeg lægger mine klamme hænder på, så fucker det op.
Kender I det, når man er i sådan en periode hvor alt som man sætter i gang bare kikser?
Fuck det er træls.

I går sprak jeg glasset i en billedramme fordi jeg skulle skifte plakaten, og i dag skulle jeg reparere en køkkenskuffe som binder, men det blev ikke bedre, kun grimmere.
Sur.
1
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Generelt"