Glædelig 1. søndag i advent
Min skønne PT'er og jeg trænede overkrop i går. Det kan mærkes i dag

Jeg bryder grænser med ham - altså, han beder mig lave øvelser, der for mig er grænseoverskridende og hvor jeg ikke helt tror på mig selv, men hans smil, tilgang til træning, humor og motiverende adfærd er en kæmpe støtte og hjælp - og jeg bryder grænserne. I går var det baby box jumps - på en stepbænk. Og jeg dødløftede (også) 60 kg. i går!
(Og nej, han er ikke single, men stadig skøn - og det siger jeg til ham. Der er super god kemi mellem os, og jeg glæder mig altid til træning med ham)Ugen har været rigtig god. Undervisning, kursus med to kolleger (og Ally blev lidt tipsy pga. vin og Breezers <--- #UngMedDeUnge), julefrokost på arbejdet (men kun to genstande, da jeg kørte hjem), træning med PT'eren og kvalitetstid med mine to yndlingspiger. Madmæssigt har det været fint; svært at veje maden i forbindelse med kursus, men ellers har jeg vejet og logget maden. For en periode er det fint, så jeg lige får fokus på mængderne.
Jeg er netop blevet færdig med at gøre rent og har også snart vasket en masse tøj. Senere får jeg også fornøjelsen af at smøre madpakker til pigerne, da jeg har dem indtil i morgen tidlig og dermed kan aflevere dem i skolen.
Mål for ugen- Drikke vand
- Neglepleje
- 2 x træning med PT'er - og gerne 1 x træning selv
- Evt. svømning
- Fiskeolie, multivitamin og kreatin
- Logge mad på app