Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 23. nov 2015, 06:53

Kulden :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 23. nov 2015, 08:37

Rakel skrev:Den latterlige offentlige transport. I weekenden 60 min (mindst) for 10 km, der tager 30 min på en hverdag og efter kl 7 i weekenden.


Nja. Efter hvad jeg har hørt, så har bilisterne været mindst lige så hårdt ramt af snevejret. På mit job var det i dag stort set kun folk, der rejser med det offentlige (tog), der kom frem. Flere af bilisterne måtte helt opgive og arbejder hjemmefra.

Ikke at det gør det bedre. Det er vist bare ikke kun den kollektive transport, der arter sig "latterligt" under vejrforhold som de aktuelle ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 23. nov 2015, 08:45

ManicNinja skrev:
Rakel skrev:Den latterlige offentlige transport. I weekenden 60 min (mindst) for 10 km, der tager 30 min på en hverdag og efter kl 7 i weekenden.


Nja. Efter hvad jeg har hørt, så har bilisterne været mindst lige så hårdt ramt af snevejret. På mit job var det i dag stort set kun folk, der rejser med det offentlige (tog), der kom frem. Flere af bilisterne måtte helt opgive og arbejder hjemmefra.

Ikke at det gør det bedre. Det er vist bare ikke kun den kollektive transport, der arter sig "latterligt" under vejrforhold som de aktuelle ...


Jeg tror det var generelt Rakel skriver om, ikke kun pga sne denne weekend.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5665

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 23. nov 2015, 09:41

Stress..... vi er efterhånden ret belastede på arbejdet.... Er efterhånden der, hvor jeg overveje at søge nye græsgange, men jeg tvivler på at det er den rigtige løsning.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2015, 11:36

Jeg stod op og kunne ikke forstå, hvorfor det røg op fra den ene spisebordstol. Sådan lige i solstrålen. Jeg tænkte, at der godt nok måtte være meget vand i sådan en stol, siden solen kunne få det til at fordampe på den måde.
Sådan ca 2 sek efter fik jeg øje på den store brændte plet og mit makeupspejl i solstrålen... Kæft en klap-abe jeg er. Tænk hvis det havde været noget mere brandbart end stolen og jeg ikke havde været hjemme?
Åh, mine små rottepiger, jeg bliver kvalm og koldsvedende ved tanken! :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 23. nov 2015, 17:02

Spjaerten skrev:
ManicNinja skrev:
Rakel skrev:Den latterlige offentlige transport. I weekenden 60 min (mindst) for 10 km, der tager 30 min på en hverdag og efter kl 7 i weekenden.


Nja. Efter hvad jeg har hørt, så har bilisterne været mindst lige så hårdt ramt af snevejret. På mit job var det i dag stort set kun folk, der rejser med det offentlige (tog), der kom frem. Flere af bilisterne måtte helt opgive og arbejder hjemmefra.

Ikke at det gør det bedre. Det er vist bare ikke kun den kollektive transport, der arter sig "latterligt" under vejrforhold som de aktuelle ...[/quote

Jeg tror det var generelt Rakel skriver om, ikke kun pga sne denne weekend.


Okay. Ja, sådan havde jeg så slet ikke læst indlægget :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 23. nov 2015, 17:18

Flashback til fredag. Hvornår bliver jeg voksen?
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 23. nov 2015, 17:19

Kollega, som besvarer mail, jeg har brugt to timer på at udarbejde med "om jeg ikke lige kan sende den og den og den dokumentation". Doh! Læs den oprindelige mail - det er jo lige præcis dét, jeg har gjort, dame!

Hun er typen, der altid render med en halv vind og da godt liiiige kan sætte éns chef på sladrehanks-Cc, før hun overhovedet selv har sat sig ind i sagerne. :stoned: :rulle:

Kan du ikke lige vente med at fremstille mig som én, der intet har fattet, når det nu faktisk er dig selv, der ikke gider gøre dig den ulejlighed at læse indenad?

Lad os bare sige, at jeg sendte et ret ... præcist ... svar tilbage ...
Senest rettet af ManicNinja 23. nov 2015, 17:20, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 23. nov 2015, 18:22

Migræne! Hader det lort :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 23. nov 2015, 18:48

Søgesiden på Aalborg Bibliotekernes hjemmeside. Det kan da ikke passe at den ikke kan finde ud af at jeg søger efter det samme når jeg trykker på "næste side" og jeg ved der er flere søgeresultater end det der bliver vist på den første side
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3201
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36815

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 23. nov 2015, 19:21

Min kollega har fået datoen for hvornår hun skal opereres. Hun havde selv meldt ud, at hun først regnede med det blev hen i foråret ... Det bliver så midt i januar. Det er selvfølgelig fint for min kollega, men hun skal sygemeldes 6 uger og det ramler så lige sammen med den periode jeg skal flytte. Og det betyder jeg nok ikke kan tage ferie som planlagt :sur:

Jeg krydser fingre for, at den anden af mine kollegaer der skal opereres, skal det i starten af januar, så kan han nå at blive bare nogenlunde fit til februar - og jeg kan holde fri bare nogle enkelte dage. Jeg har 14 dage til at male alle vægge og lofter i mit nye hus, ligge nyt gulvtæppe overalt, samt flytte alle møbler og gøre rent i min lejlighed, så den er klar til flyttesyn. Heldigvis(!!!) har jeg super hjælp i mine forældre, men jeg er alligevel ved at stresse helt ud allerede nu.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 24. nov 2015, 13:00

At jeg igen er begyndt at få symptomer i munden på brændende mund, som jeg var ramt rigtig hårdt af i december 2013 og foråret 2014 :( Er simpelthen så bange for, at jeg igen skal igennem det helvede, som det var med smerterne og ubehaget :trist:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 24. nov 2015, 13:28

Afslag på en ellers behagelig og god jobsamtale
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 24. nov 2015, 14:38

Stress, stress og mere stress, som medfører manglende koncentration og fokusevne.
Glæder mig til den 1. december, så er det værste arbejdsstress vel overstået for i år.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55899
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 24. nov 2015, 16:33

Stadig grumme flashbacks. Please sig - én eller anden - at jeg ikke er den eneste, som bliver enormt kærlig, når promillerne stiger.
3
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"