Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Indlægaf Kattefjæs » 23. nov 2015, 17:55

Jeg har færre end 20 nøgler tilbage på mit NemID, så angiveligt sender de mig et nyt nøglekort.

Men der er gået fjorten dage siden jeg fik den besked, og jeg har stadig ikke modtaget noget, hvorfor jeg begynder at blive lidt desperat.

Jeg har 12 nøgler tilbage og jeg skal have ordnet en masse forskellige meget vigtige ting som kræver login, men jeg er også lidt nervøs ved at bruge de sidste nøgler før jeg har et nyt kort.

Man kan gå ind og bestille et nyt kort selv, men det spærrer automatisk det nuværende kort, og det er jo heller ikke smart hvis jeg så skal gå i x antal dage uden at kunne logge på.

Jeg kan ikke finde nogen information om hvor lang tid det normalt tager at sende et nyt kort (der står bare at de sender et), men jeg synes at fjorten dage er lidt meget? Er der nogle af jer som har fået nyt nøglekort fordi I nåede til vejs ende på det gamle, og i så fald hvor lang tid tog det?

Ideen om at sidde i telefonkø til kunde"service" er ikke ret tiltrækkende hvis ikke jeg er helt sikker på at der er gået noget galt....... :gruble:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Indlægaf Filipai » 23. nov 2015, 17:57

Når jeg har fået den besked er der max gået 3 dage, så har der været et nyt kort. For mig lyder det som om brevet er gået tabt
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Indlægaf Kattefjæs » 23. nov 2015, 17:59

Åååååh neeeeeeeeeeeeeeeeeej........................

Men tak for svar. Det kunne godt tyde på at noget så er gået galt.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Indlægaf Delfin » 23. nov 2015, 18:05

De lukker ikke det gamle, når du bestiller et nyt
0
14 11 14
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Indlægaf Kattefjæs » 23. nov 2015, 18:19

Delfin skrev:De lukker ikke det gamle, når du bestiller et nyt


Jeg kan kun bestille et nyt nøglekort uden at behøve at spilde en nøgle på at logge ind hvis jeg vælger "Mistet nøglekort"-muligheden, og gør jeg det, så spærres det nuværende nøglekort.

Jeg kan bestille et ekstra nøglekort uden at det gamle spærres, men så skal jeg spilde en nøgle på at logge ind og gøre det... Hvilket jeg også helst vil undgå lige nu.

Jeg må nok ringe til dem i morgen og forhøre mig om hvorvidt der overhovedet er sendt et nyt nøglekort af sted.
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Indlægaf Sustentaculum » 23. nov 2015, 18:23

Jeg mener altså også du kan gå ned i banken og få et nyt. Så er der i hvertfald ingen ventetid :)
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Indlægaf icelady » 23. nov 2015, 18:37

Min datter havde engang tabt sit og hun kontaktede banken; hun fik et 3 dage senere. :)
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Nyt NemID-nøglekort - hvor lang tid tager det?

Indlægaf Delfin » 23. nov 2015, 19:14

Kattefjæs skrev:
Delfin skrev:De lukker ikke det gamle, når du bestiller et nyt


Jeg kan kun bestille et nyt nøglekort uden at behøve at spilde en nøgle på at logge ind hvis jeg vælger "Mistet nøglekort"-muligheden, og gør jeg det, så spærres det nuværende nøglekort.

Jeg kan bestille et ekstra nøglekort uden at det gamle spærres, men så skal jeg spilde en nøgle på at logge ind og gøre det... Hvilket jeg også helst vil undgå lige nu.

Jeg må nok ringe til dem i morgen og forhøre mig om hvorvidt der overhovedet er sendt et nyt nøglekort af sted.


Nå ok, ja det er klart, du skal logge ind for at bestille det.
0
14 11 14

Tilbage til "Generelt"