Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 28. dec 2017, 15:32

:ninja:
Senest rettet af Sophaya 29. dec 2017, 09:24, rettet i alt 1 gang.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. dec 2017, 21:24

Messenger virkede fint.

Jeg synes han mangler sengetøj. Så i dag har jeg købt et sæt af mit ynglingssengetøj til ham.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. dec 2017, 21:55

Jeg har lige sendt ham et billede af - formentlig efter hans opfattelse - mit skamferede hår.

Jeg er bange for, han kommer til at græde :lol:
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Partråden

Indlægaf Mi55y » 29. dec 2017, 09:20

Selvom min kæreste er træls i disse dage, fordi han har fri mellem jul og nytår, mens jeg skal arbejde, så er han simpelthen så god til at putte med mig om morgenen alligevel - på trods af at han først er kommet i seng en 3-4 timer tidligere. Jeg ville højst sandsynligt blive megairriteret over at blive vækket tidligere end nødvendigt! :lol: Men han har så også et noget bedre sovehjerte end mig og kan bare vende sig om og sove videre med det samme.

Vi skal holde nytår sammen med et vennepar, da vi har brug for, at det ikke er det helt store i år ovenpå at flytte i hus. Vi har holdt nytår sammen to gange før, hvor vi har været et større selskab med mange singler - sidste år var vi 12 stykker hos os. Så jeg ser virkelig frem til en intim aften, hvor der bliver meget mere plads til "os to", end der ellers har været.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 30. dec 2017, 01:09

Jeg har alt hvad jeg ejer på 50 kvm2. Dette er inkl. ting der opbevares. Gennem årene er jeg blevet god til at smide ud, og sortere minde-ting på en ordentlig måde.

Min kæreste er røv-dårlig til at smide ud. Jeg frygter lidt at flytte sammen og få alle hans åndssvage nipstting med. :tie: Små, dumme ting i kasser, ingen nogensinde kigger i, der bare hober sig op. Fordi HVIS NU!!! Men altså, så har man da glemt man har det, og køber nyt alligevel. Sådan går det som regel. :rulle:

Jeg håber, vi finder et sted med et kælderrum eller loft, så kan alt hans småtteri komme derhen, så jeg ikke skal beskæftige mig med det.
- Det er faktisk den eneste del af indretningen, bortset fra hundeting, jeg går op i og har en reel holdning til. :lol: No crap!
1
aka Forbies

:gammel:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 30. dec 2017, 07:12

Zombie skrev:Jeg har alt hvad jeg ejer på 50 kvm2. Dette er inkl. ting der opbevares. Gennem årene er jeg blevet god til at smide ud, og sortere minde-ting på en ordentlig måde.

Min kæreste er røv-dårlig til at smide ud. Jeg frygter lidt at flytte sammen og få alle hans åndssvage nipstting med. :tie: Små, dumme ting i kasser, ingen nogensinde kigger i, der bare hober sig op. Fordi HVIS NU!!! Men altså, så har man da glemt man har det, og køber nyt alligevel. Sådan går det som regel. :rulle:

Jeg håber, vi finder et sted med et kælderrum eller loft, så kan alt hans småtteri komme derhen, så jeg ikke skal beskæftige mig med det.
- Det er faktisk den eneste del af indretningen, bortset fra hundeting, jeg går op i og har en reel holdning til. :lol: No crap!


Hvis det er større frygt er det da meget godt gået :)
1
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8583

Re: Partråden

Indlægaf Raenil » 30. dec 2017, 08:31

Min kone kan også godt lide at have mange ting. Og fint nok, hun har styr på det, og når man har børn har man bare tit brug for en eller anden dims der ligger inde bagerst i et skab.
MEN MAN MÅ IKKE BEGYNDE AT SNIGE SIG IND PÅ MIN HYLDE PÅ BADEVÆRELSET BARE FORDI JEG IKKE HAR STABLET I TRE LAG.
NÅ!
5
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7405
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23352

Re: Partråden

Indlægaf Aragorn » 30. dec 2017, 10:07

Zombie skrev:Jeg har alt hvad jeg ejer på 50 kvm2. Dette er inkl. ting der opbevares. Gennem årene er jeg blevet god til at smide ud, og sortere minde-ting på en ordentlig måde.

Min kæreste er røv-dårlig til at smide ud. Jeg frygter lidt at flytte sammen og få alle hans åndssvage nipstting med. :tie: Små, dumme ting i kasser, ingen nogensinde kigger i, der bare hober sig op. Fordi HVIS NU!!! Men altså, så har man da glemt man har det, og køber nyt alligevel. Sådan går det som regel. :rulle:

Jeg håber, vi finder et sted med et kælderrum eller loft, så kan alt hans småtteri komme derhen, så jeg ikke skal beskæftige mig med det.
- Det er faktisk den eneste del af indretningen, bortset fra hundeting, jeg går op i og har en reel holdning til. :lol: No crap!


Har du fortalt ham det? At hans lort ryger ud, når I flytter sammen?

Jeg ville sætte pris på at få det at vide på forhånd, hvis en person jeg overvejede at flytte sammen med, havde tænkt sig at lave så drastisk om på den måde jeg havde indrettet mig.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7405
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23352

Re: Partråden

Indlægaf Aragorn » 30. dec 2017, 10:48

Dikus skrev:
Aragorn skrev:
Zombie skrev:Jeg har alt hvad jeg ejer på 50 kvm2. Dette er inkl. ting der opbevares. Gennem årene er jeg blevet god til at smide ud, og sortere minde-ting på en ordentlig måde.

Min kæreste er røv-dårlig til at smide ud. Jeg frygter lidt at flytte sammen og få alle hans åndssvage nipstting med. :tie: Små, dumme ting i kasser, ingen nogensinde kigger i, der bare hober sig op. Fordi HVIS NU!!! Men altså, så har man da glemt man har det, og køber nyt alligevel. Sådan går det som regel. :rulle:

Jeg håber, vi finder et sted med et kælderrum eller loft, så kan alt hans småtteri komme derhen, så jeg ikke skal beskæftige mig med det.
- Det er faktisk den eneste del af indretningen, bortset fra hundeting, jeg går op i og har en reel holdning til. :lol: No crap!


Har du fortalt ham det? At hans lort ryger ud, når I flytter sammen?

Jeg ville sætte pris på at få det at vide på forhånd, hvis en person jeg overvejede at flytte sammen med, havde tænkt sig at lave så drastisk om på den måde jeg havde indrettet mig.


Ha ha. Min kæreste forsøgte at forklare mig, han ikke gad lave alt for meget om på sin indretning, når vi flyttede sammen. Jeg hørte kun bla bla. Begge parter kommer jo til at gå på kompromis


Der må jeg virkelig sige, at hvis min kæreste fortalte mig hun kun hørte 'bla bla' når jeg fortalte hvordan jeg gerne ville bo og ikke bo, hvis jeg rent faktisk var klar over det - så blev der ikke nogen sammenflytning.

Jo jo, jeg er bestemt indstillet på at gå på kompromis - men jeg finder det respektløst ikke at lytte. Derudover kunne jeg også forestille mig, at man dødsdømmer et forhold på forhånd, hvis man ikke lytter indgående til den andens ønsker, men det er spekulation.
7

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 30. dec 2017, 11:18

Vi - ikke jeg, men VI - er meget glade for en garage med et pænt stort loft... Vi er begge på grænsen til hoardere, og jeg ved præcis, hvad der er i mine kasser. Jeg skal faktisk tage mig sammen til iføre mig en malerdragt, så jeg kan komme op og finde nogle ting - der er bare edderkopper og spor efter mus.... :tie:
0
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 30. dec 2017, 11:29

Dikus skrev:
Aragorn skrev:
Dikus skrev:
Aragorn skrev:
Zombie skrev:Jeg har alt hvad jeg ejer på 50 kvm2. Dette er inkl. ting der opbevares. Gennem årene er jeg blevet god til at smide ud, og sortere minde-ting på en ordentlig måde.

Min kæreste er røv-dårlig til at smide ud. Jeg frygter lidt at flytte sammen og få alle hans åndssvage nipstting med. :tie: Små, dumme ting i kasser, ingen nogensinde kigger i, der bare hober sig op. Fordi HVIS NU!!! Men altså, så har man da glemt man har det, og køber nyt alligevel. Sådan går det som regel. :rulle:

Jeg håber, vi finder et sted med et kælderrum eller loft, så kan alt hans småtteri komme derhen, så jeg ikke skal beskæftige mig med det.
- Det er faktisk den eneste del af indretningen, bortset fra hundeting, jeg går op i og har en reel holdning til. :lol: No crap!


Har du fortalt ham det? At hans lort ryger ud, når I flytter sammen?

Jeg ville sætte pris på at få det at vide på forhånd, hvis en person jeg overvejede at flytte sammen med, havde tænkt sig at lave så drastisk om på den måde jeg havde indrettet mig.


Ha ha. Min kæreste forsøgte at forklare mig, han ikke gad lave alt for meget om på sin indretning, når vi flyttede sammen. Jeg hørte kun bla bla. Begge parter kommer jo til at gå på kompromis


Der må jeg virkelig sige, at hvis min kæreste fortalte mig hun kun hørte 'bla bla' når jeg fortalte hvordan jeg gerne ville bo og ikke bo, hvis jeg rent faktisk var klar over det - så blev der ikke nogen sammenflytning.

Jo jo, jeg er bestemt indstillet på at gå på kompromis - men jeg finder det respektløst ikke at lytte. Derudover kunne jeg også forestille mig, at man dødsdømmer et forhold på forhånd, hvis man ikke lytter indgående til den andens ønsker, men det er spekulation.



Den slags må altså komme fra mænd/kvinder, der er vant til at blive løbet over ende. I den virkelighed, jeg lever i, finder man ud af, hvad der virker, når man står i det. Og indgår de kompromiser der skal til, for at begge føler, de har bestemt det hele. Det er ikke så svært

I den virkelighed jeg lever i, så lytter man også til hinanden. Også selvom man synes det er et ikke-problem, og det med stor sandsynlighed løser sig af sig selv. Jeg ville godt nok blive vanskelige, hvis min kæreste valgt kun at høre bla bla når jeg snakkede om fremtiden og ting der er vigtige for mig
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 30. dec 2017, 11:31

No1 skrev:Min kæreste har haft maveonde i dag og i går. Seriøst mand. Man skulle tro, at han havde fået amputeret en legemsdel. :lol: Gider ikke mere piveri og manglende sex.


To be fair, så gider jeg heller ikke rigtig sex hvis jeg har haft ondt i maven (eller værre :tie: )
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 30. dec 2017, 11:36

Hvis min kæreste sagde, at han ikke GAD at lave for meget om på sin indretning når vi en dag skulle bo sammen, så ville jeg fandme også vælge at overhøre det. Ikke på vilkår om jeg bare ville skrotte mit for en adresseændring og måske et par hylder i HANS skab. Hvis han da GAD at lave så meget om for mig?!
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Partråden

Indlægaf Slettet bruger » 30. dec 2017, 11:38

Dikus skrev:
Aragorn skrev:Jo jo, jeg er bestemt indstillet på at gå på kompromis - men jeg finder det respektløst ikke at lytte. Derudover kunne jeg også forestille mig, at man dødsdømmer et forhold på forhånd, hvis man ikke lytter indgående til den andens ønsker, men det er spekulation.



Den slags må altså komme fra mænd/kvinder, der er vant til at blive løbet over ende. I den virkelighed, jeg lever i, finder man ud af, hvad der virker, når man står i det. Og indgår de kompromiser der skal til, for at begge føler, de har bestemt det hele. Det er ikke så svært


Jeg gætter på at mange mænd kender en variant af spørgsmålet "skal den stå der?", hvor spørgsmålet måske umiddelbart lyder som noget der lægger op til at man har noget at sige, men der reelt kun er ét gyldigt svar, den alternative plads er udvalgt, og der er ingen reelle kompromismuligheder. Den rigtige reaktion er selvfølgelig at ignorere alt det og svare "ja, det skal den", og gå videre med det man nu havde gang i.
2
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 30. dec 2017, 11:42

JoyNips skrev:Hvis min kæreste sagde, at han ikke GAD at lave for meget om på sin indretning når vi en dag skulle bo sammen, så ville jeg fandme også vælge at overhøre det. Ikke på vilkår om jeg bare ville skrotte mit for en adresseændring og måske et par hylder i HANS skab. Hvis han da GAD at lave så meget om for mig?!

Jeg ville så vælge at snakke med ham om det. Hvorfor og hvad han egentlig mente. Jeg ved ikke... Jeg tror på kommunikation
4
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Forhold og sex"