Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf twinkle » 26. dec 2017, 18:48

Katte coasters i silikone på eBay :D

BE040618-55D5-46D2-86EF-B930161FCB61.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Tibbler » 30. dec 2017, 14:59

En skænk til stuen:

Billede


Kontorstol til skrivebordet i stuen:

Billede

Billederne er fundet på nettet
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Planten » 30. dec 2017, 15:12

Denne :love:

https://goo.gl/images/u4325x

Og jeg kan tilsyneladende ikke finde ud af at sætte billede ind, så det bliver vist....
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Juki » 30. dec 2017, 16:30

Planten skrev:Denne :love:

https://goo.gl/images/u4325x

Og jeg kan tilsyneladende ikke finde ud af at sætte billede ind, så det bliver vist....

Den har jeg også! Den er fantastisk med lysshowet osv. :D

Hvor har du købt din? Jeg har købt min ved CDON, for måneder tilbage, men jeg skal vist lige have fat i dem for det der med at den ikke kan tænde/slår fra hvis der ikke er vand i passer altså ikke på min! :mellow: Forhåbentlig er det bare en fejl på min, men det er da ret vigtigt at være opmærksom på hvis ikke det er en fejl på min kun.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Planten » 30. dec 2017, 16:36

Juki skrev:
Planten skrev:Denne :love:

https://goo.gl/images/u4325x

Og jeg kan tilsyneladende ikke finde ud af at sætte billede ind, så det bliver vist....

Den har jeg også! Den er fantastisk med lysshowet osv. :D

Hvor har du købt din? Jeg har købt min ved CDON, for måneder tilbage, men jeg skal vist lige have fat i dem for det der med at den ikke kan tænde/slår fra hvis der ikke er vand i passer altså ikke på min! :mellow: Forhåbentlig er det bare en fejl på min, men det er da ret vigtigt at være opmærksom på hvis ikke det er en fejl på min kun.

Jeg har også købt min på cdon - fik link af dig, da du havde købt din og vist den herinde. Har du ikke godt nok gjort det? :D

Dumt at den ikke slår fra. Og farligt!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Juki » 30. dec 2017, 17:47

Planten skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:Denne :love:

https://goo.gl/images/u4325x

Og jeg kan tilsyneladende ikke finde ud af at sætte billede ind, så det bliver vist....

Den har jeg også! Den er fantastisk med lysshowet osv. :D

Hvor har du købt din? Jeg har købt min ved CDON, for måneder tilbage, men jeg skal vist lige have fat i dem for det der med at den ikke kan tænde/slår fra hvis der ikke er vand i passer altså ikke på min! :mellow: Forhåbentlig er det bare en fejl på min, men det er da ret vigtigt at være opmærksom på hvis ikke det er en fejl på min kun.

Jeg har også købt min på cdon - fik link af dig, da du havde købt din og vist den herinde. Har du ikke godt nok gjort det? :D

Dumt at den ikke slår fra. Og farligt!

Haha ups :blush:

Det har jeg højest sandsynligt. Der er bare flere der har bedt om link og min hukommelse er desværre ikke hvad den har været :blush2:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf flicka » 1. jan 2018, 14:22

Marens striber som bordkalender :lun:

Billede
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. jan 2018, 14:26

Købte nogle pallehylder på et loppemarked for nogle uger siden og fik endelig hængt dem op i kontoret i går.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf POCKETKITTEN » 2. jan 2018, 17:56

Et gammelt tysk skoleskab i patineret bøg :love:

Med og uden pudsede ruder.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Fræksak » 3. jan 2018, 19:07

Nu har jeg været fem sider tilbage for at finde en tråd, jeg mener var her engang. Eller måske var de på Den Unævnelige? Sådan én "hvad drømmer du om til boligen?" eller noget i den stil ...

Anyway, dette er ikke et køb (endnu), men jeg håber, at det bliver det.

Daybed og hjørnesofa fra Sofakompagniet. Det er meningen, at chaiselongen skal gå over i daybed'en, så det bliver til en slags udvidet hjørnesofa, hvis det giver mening? Der bliver så ca. 1,5 meter uden ryglæn, og det er meningen, fordi vi har en dumt placeret radiator, som så kommer til at stå i "hullet". Som det er i dag, er vi nødt til at rykke sofaen ret langt ud fra væggen sådan at varmen fra radiatoren kan komme ud rummet.

Der bliver 3-5 siddepladser med ryglæn og så 2 uden, men primært skal vi egentlig mest bruge sofaen til at ligge og se fjernsyn i. Jeg regner med, at der kan ligge to børn på den lange led og en voksen (mig :-D) i sofaen (den korte led). Min stakkels mand får ikke noget sted at ligge :genert:.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf godtnavn » 6. jan 2018, 19:42

En ribbe :love: Skal være i en helt hvid og farveløs gang hvor der virkelig trænger til farve. Er spændt på at få den hjem i morgen :)

Ribbe.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Daine » 6. jan 2018, 20:12

godtnavn skrev:En ribbe :love: Skal være i en helt hvid og farveløs gang hvor der virkelig trænger til farve. Er spændt på at få den hjem i morgen :)

Ribbe.png

Den er fed! Er det bare som pynt, eller skal den have en funktionel ... øh ... funktion?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf godtnavn » 6. jan 2018, 21:10

Daine skrev:
godtnavn skrev:En ribbe :love: Skal være i en helt hvid og farveløs gang hvor der virkelig trænger til farve. Er spændt på at få den hjem i morgen :)

Ribbe.png

Den er fed! Er det bare som pynt, eller skal den have en funktionel ... øh ... funktion?


Den skal bruges til at have mine vikler på (ting til at bære babyer) som lige nu ligger og roder overalt i lejligheden, og så skal den bruges til leg når vores datter er større, den skal op på endevæggen af gangen :)
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41294

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf LaMariposa » 7. jan 2018, 07:49

Lisma skrev:Jeg har lige fået sådan en skønhed hjem. :love: Jeg var SÅ i tvivl med farven, da jeg bor i et sort/hvidt/gråt hjem, men den er simpelthen så smuk, dyb bordeaux. Og skøn at ligge på! :lun:
*ikke mit billede


Hvor er den fra? :love: Vi overvejer, om vi skal have noget lignende.
0
:lun: Be brave
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Fræksak » 7. jan 2018, 07:59

LaMariposa skrev:
Lisma skrev:Jeg har lige fået sådan en skønhed hjem. :love: Jeg var SÅ i tvivl med farven, da jeg bor i et sort/hvidt/gråt hjem, men den er simpelthen så smuk, dyb bordeaux. Og skøn at ligge på! :lun:
*ikke mit billede


Hvor er den fra? :love: Vi overvejer, om vi skal have noget lignende.


Jeg ved ikke, hvor Lismas er fra, men jeg var i Sofakompagniets showroom forleden, og de har også flere ret fine daybeds. Enten i sådan noget cognacfarvet læder(look?) eller i smukke, dybe farver (petroleum, flaskegrøn). Hvis det var noget :)

Fx denne: https://dk.sofacompany.com/moebler/sofa ... d-oak-legs (kan ikke komme til at kopiere billedet).
0

Tilbage til "Bolig"