Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 24. nov 2015, 23:52

Bil på motorvejen med ca 70km/h. Jeg kommer med 90 og trækker ud for at overhale. Lige da, vælger forankørende at trække ud i midtersporet?? Der er ikke et øje på vejen lige der, bortset fra os to. Hvad filan ligner det, at trække ud i midtersporet med 70km/h på en motorvej? Uden nogen forankørende, så en overhaling var der ikke tale om.
What.The.Actual.Fuck?
Nå, men jeg måtte pænt stå på bremsen og trække ud i 3.spor for at overhale en bilist på motorvejen, der kører i knallertfart.
Jeg er rødglødende. Den bilist skulle have inddraget kortet øjeblikkeligt og aldrig få lov, at køre i bil igen.
At man kan skabe så farlig en situation på en motorvej, hvor der kun er 2 biler, fordi man er så inkompetent, at man åbenbart er nødt til, at køre i midtersporet, for at være sikker på ikke at støde på kanterne (eller hvad fack årsagen er), er mig en gåde.
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1249
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25706

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 25. nov 2015, 00:39

Bimmerdyret skrev:

Alt skal stå ved kantsten her.
Hvilket så for os betyder, at når kommunen rydder sne..så laves der kæmpe driver foran postkasse og skraldespand, som vi så ikke får tømt :cuss:


Kommunal snerydning - og viceværters samme - er i sandhed upassende.


Fremme ved sent tirsdag aften, to fulde døgn efter snefald, var boligselskabets stier stadig ikke ryddet ordenligt, og cykelstierne er åbenbart blevet til kommunens midlertidige opbevaring af sne. Men ok min kommune vil også hellere bruge penge på unødvendige prestigebyggerier.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 25. nov 2015, 04:12

kidkomb skrev:Bil på motorvejen med ca 70km/h. Jeg kommer med 90 og trækker ud for at overhale. Lige da, vælger forankørende at trække ud i midtersporet?? Der er ikke et øje på vejen lige der, bortset fra os to. Hvad filan ligner det, at trække ud i midtersporet med 70km/h på en motorvej? Uden nogen forankørende, så en overhaling var der ikke tale om.
What.The.Actual.Fuck?
Nå, men jeg måtte pænt stå på bremsen og trække ud i 3.spor for at overhale en bilist på motorvejen, der kører i knallertfart.
Jeg er rødglødende. Den bilist skulle have inddraget kortet øjeblikkeligt og aldrig få lov, at køre i bil igen.
At man kan skabe så farlig en situation på en motorvej, hvor der kun er 2 biler, fordi man er så inkompetent, at man åbenbart er nødt til, at køre i midtersporet, for at være sikker på ikke at støde på kanterne (eller hvad fack årsagen er), er mig en gåde.


Såå nu. Vi skal være tolerante overfor de mennesker der er bange for de vilde blomster i rabatten. :fløjt: Nej. Ærligt. Jeg ønsker mig også nogengange ekstra udstyr til min bil. AIM-9 Sidewinders :devil: AIM-9 Sidewinders. :cool2:
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bimmerdyret » 25. nov 2015, 16:02

Delfin skrev:
Bimmerdyret skrev:

Alt skal stå ved kantsten her.
Hvilket så for os betyder, at når kommunen rydder sne..så laves der kæmpe driver foran postkasse og skraldespand, som vi så ikke får tømt :cuss:


Kommunal snerydning - og viceværters samme - er i sandhed upassende.


Fremme ved sent tirsdag aften, to fulde døgn efter snefald, var boligselskabets stier stadig ikke ryddet ordenligt, og cykelstierne er åbenbart blevet til kommunens midlertidige opbevaring af sne. Men ok min kommune vil også hellere bruge penge på unødvendige prestigebyggerier.


Vi oplevede 40 mins snerydning kl 02:30 natten til mandag.
Det var snerydning af en strækning på 20 m:
Ishakker og så skovle op i stor lastbil...lastbil kører, da den skal tømmes og imens står ishakker så tilbage i tomgang 5 m fra soveværelset...sukk..
Men det er da altid noget fordi vi klagede til kommunen sidste år fordi de skovlede driver op foran vores indkørsel, så vi måtte stoppe..sætte harvariblink på, forcere snedrive hente sneskovl og rengøre så vi kunne komme ind = en massiv kø på vejen.
1
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Avino » 25. nov 2015, 16:32

icelady skrev:[color=#]Slettet[/color]


Undskyld. :engel: Hvis ikke det var så tragisk et emne, så ville jeg grine ( og gør det :lol2: ) min r** i laser.
Hun er - det vi i gamle dage- kaldte en plebejer, som staver ualmindeligt dårligt :nerve:
Undskyld, igen :tie:
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 25. nov 2015, 16:53

Marott skrev:Vores skole har åbenbart tradition med de der forældremiddage, som nogen har valgt at pifte op til running dinner. :tie: jeg har virkelig ikke lyst og jeg har faktisk ikke ønsket fri den weekend, hvor det skal foregå, fordi en hel aften med en fremmed mand og en cykel rundt i kvarteret, jeg dør lidt ved tanken :blush:




Al ære og respekt for de der forældremiddage... men jeg synes altså det tager overhånd nogle gange.

Talte med en bekendt; i hendes barn klasse havde forældrerådet aftalt at forældrene skulle finde en aften, hvor alle kunne og så skulle de på restaurant for at lære hinanden at kende under lidt "løsere" former.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fillie » 25. nov 2015, 19:51

Min arbejdsplads er mildest talt upassende. Jeg er efter otte år blevet sygemeldt i indtil videre fire uger med akut, alvorlig stress. Jeg har virkelig givet (alt for) meget af mig selv gennem årene, og alle i organisationen ved, at min sygemelding skyldes en urimeligt stor arbejdsbyrde i kombination med alt for voldsomme krav. F.eks. arbejdede jeg i månederne op til min sygemelding 70 timer om ugen. Men nu, hvor jeg er blevet syg, hører jeg intet fra nogen af dem - ikke engang så meget som en enkelt sms fra min chef. Jeg ved, at "det bare er et arbejde", men jeg synes, man som arbejdsplads bør udvise omsorg i en sådan situation og om ikke andet så sende en blomst med et sødt kort og ønsket om god bedring. Det har jeg selv stået for flere gange, når kollegaer har været sygemeldt. Jeg er usigeligt skuffet, og ovenpå dette forløb overvejer jeg alt i alt kraftigt, om ikke der er et andet sted, hvor mit engagement, mine evner og mine personlige egenskaber vil være mere værdsatte. Jeg kan næsten ikke tro andet.
15
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1249
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25706

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 27. nov 2015, 21:10

ShuruQ skrev:TV2-Nyhedernes indslag om Black Firday - jeg kom til at grine helt hysterisk over at i det de siger Black Friday og dørene går op er den første der træder ind af døren en meget, meget, meget mørk mand, nærmest sort.

Jeg er med garanti upassende i manges øjne, men det ændrer ikke på at det virkede virkelig urkomisk :-D.


Jeg morede mig mere over, at personalet stod og talte ned til den helt store kundestorm ala USA, og da dørene så går op, trisser manden lige så langsomt ind støttet til sin stok, og de andre går stille og roligt udenom ham :D
5
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kommodedyret » 27. nov 2015, 22:15

Når butikker prøver at manipulere vha vildledende prisskilte.




Vinterjakker

spar: 100

Normalpris 499



Ovenstående prisskilt spottet i Kvickly i går, og jeg nåede lige at blive så glad og lykkelig over at have fundet en varm jakke, men så gik sandheden op for mig. :sur: Givetvis er jeg lidt langsom i opfattelsen, men skiltet gør sgu ikke sit for at lette kommunikationen.
Jeg gik selvfølgelig derfra uden at købe jakken. Asshats.
7
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 28. nov 2015, 16:09

Det er altså upassende at tisse i gården! Om man så bor i stuen eller på 4. sal.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 28. nov 2015, 22:31

Kattefjæs skrev:Det er altså upassende at tisse i gården! Om man så bor i stuen eller på 4. sal.

Altså NED i gården?? :8: Fra sin lejlighed?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. nov 2015, 05:27

Min familie er upassende, når de bliver ved med at give mine forældre vingaver, selvom min far ikke har kunne drikke spiritus i de sidste syv år. Det er simpelthen for uopmærksomt og dovent.

I år er det ekstra gak, da min mor pga. kemo heller ingen nydelse finder i vin.
2
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 29. nov 2015, 09:10

kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:Det er altså upassende at tisse i gården! Om man så bor i stuen eller på 4. sal.

Altså NED i gården?? :8: Fra sin lejlighed?


Hahahahahahahaha, ej! :lol: Jeg kan godt se hvordan den kan misforstås, men det var altså ikke det jeg mente. :lol: :lol: :lol:

Synes desværre at det sker ofte for tiden. Folks gæster går i gården for at ryge og så gider de ikke vente med at tisse til de er oppe i lejligheden igen. I går var det julefrokost-gæster til ham som bor i stuen! Altså helt ærligt. Der er ikke engang ti trappetrin op. I stedet stod de og pissede i en helt asfalt-belagt gård. Det er sgu da mega ulækkert!

Overboen gæster plejer at gå ud på gaden. Så står de dér og pisser, hælder sjatter ud, smider cigaretskodder og råber. Hold kræft hvor er det dog uopdragent.

Næste gang kan det jo være at jeg skal pisse ud af vinduet på dem. :slem:
4
Dragen
Indlæg: 98
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 258

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dragen » 29. nov 2015, 20:39

Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:Det er altså upassende at tisse i gården! Om man så bor i stuen eller på 4. sal.

Altså NED i gården?? :8: Fra sin lejlighed?


Hahahahahahahaha, ej! :lol: Jeg kan godt se hvordan den kan misforstås, men det var altså ikke det jeg mente. :lol: :lol: :lol:

Synes desværre at det sker ofte for tiden. Folks gæster går i gården for at ryge og så gider de ikke vente med at tisse til de er oppe i lejligheden igen. I går var det julefrokost-gæster til ham som bor i stuen! Altså helt ærligt. Der er ikke engang ti trappetrin op. I stedet stod de og pissede i en helt asfalt-belagt gård. Det er sgu da mega ulækkert!

Overboen gæster plejer at gå ud på gaden. Så står de dér og pisser, hælder sjatter ud, smider cigaretskodder og råber. Hold kræft hvor er det dog uopdragent.

Næste gang kan det jo være at jeg skal pisse ud af vinduet på dem. :slem:


Altså kogende olie er jo en velafprøvet klassiker... :devil:
3
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bimmerdyret » 29. nov 2015, 20:42

Dragen skrev:
Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:Det er altså upassende at tisse i gården! Om man så bor i stuen eller på 4. sal.

Altså NED i gården?? :8: Fra sin lejlighed?


Hahahahahahahaha, ej! :lol: Jeg kan godt se hvordan den kan misforstås, men det var altså ikke det jeg mente. :lol: :lol: :lol:

Synes desværre at det sker ofte for tiden. Folks gæster går i gården for at ryge og så gider de ikke vente med at tisse til de er oppe i lejligheden igen. I går var det julefrokost-gæster til ham som bor i stuen! Altså helt ærligt. Der er ikke engang ti trappetrin op. I stedet stod de og pissede i en helt asfalt-belagt gård. Det er sgu da mega ulækkert!

Overboen gæster plejer at gå ud på gaden. Så står de dér og pisser, hælder sjatter ud, smider cigaretskodder og råber. Hold kræft hvor er det dog uopdragent.

Næste gang kan det jo være at jeg skal pisse ud af vinduet på dem. :slem:


Altså kogende olie er jo en velafprøvet klassiker... :devil:


Klejner til dem der flejner...
1

Tilbage til "Generelt"