Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 27. nov 2015, 05:51

Hvis man ikke er ved at gå til af stress over at stå i kø til det vildeste pang-tilbud, så er det egentlig meget smart at man kan udnytte butikkernes tilbud om fri fragt på alle køb, til at købe sine almindelige dimser. Kattegrus fx :genert: , men højst sandsynligt også andre ting som man ikke lige selv gider at slæbe op af trapperne, eller hvordan man nu end bor.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 27. nov 2015, 05:52

GnueN skrev:Danmark ville blive et bedre sted, hvis vi sådan for alvor gjorde Black Friday til en kulsort fredag og lavede hele Elgiganten om til et kæmpe gaskammer, hvor man i smug aflivede de første par tusinde idioter, der står på nakken af hinanden for at komme ind... eller i hvert fald bare dem, der har stået i kø siden midnat for at score sig en eller anden hjernedød designer-elkeddel.

Nak dem allesammen, si'r jeg! Undtagen jer herinde, selvfølgelig. I er ok og må godt overleve... men ALLE de andre så!


Kæft hvor er du utidig! :naughty:
1
Closure, closure, closure closure closure
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Firebird » 27. nov 2015, 06:17

GnueN skrev:Danmark ville blive et bedre sted, hvis vi sådan for alvor gjorde Black Friday til en kulsort fredag og lavede hele Elgiganten om til et kæmpe gaskammer, hvor man i smug aflivede de første par tusinde idioter, der står på nakken af hinanden for at komme ind... eller i hvert fald bare dem, der har stået i kø siden midnat for at score sig en eller anden hjernedød designer-elkeddel.

Nak dem allesammen, si'r jeg! Undtagen jer herinde, selvfølgelig. I er ok og må godt overleve... men ALLE de andre så!


Så. Nu fik BF lige pludselig et formål. Vi skal alle ud og shoppe efter tilbud på Zyklon B til GnueN :lol: :slem: :P
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Whoosh » 27. nov 2015, 11:06

GnueN skrev:

Jeg ved det. Tilgiv mig! Jeg er en orm! :træt3:

Nærmest en ormersturmbannführer. :D
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 27. nov 2015, 12:27

Jeg synes de stensikre ja- og nej-vælgere, burde holde deres kæft. Bare lige et kort øjeblik, indtil de har lært at argumentere for deres stemme, uden at svine modparten til.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Avino » 27. nov 2015, 16:40

2SHY skrev:Det der tofarvede hår hende der fra Landmand søger kærlighed har... Hold nu kæft det er buttugly! :badr: :puke:

Det må man måske ikke sige men nøj det er slemt. Jeg er bare ikke fan af tofarvet hår


Har ikke fulgt med i den udsendelse.
I går gjorde jeg en undtagelse- og så den.
Herre jemini.
Sjældent har jeg set, noget SÅ grimt som det hår. :(
Samtidigt virker hun fuldstændigt uinteresseret ? Men siger at de har god kemi ?
Jamen- jamen. Jeg står helt af :8:
Tror ikke jeg forstår de udsendelser :forvirret2:
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 27. nov 2015, 16:48

Jeg har et godt indtryk af hende; jeg tror, hun er en virkelig sød pige, men jeg forstår generelt ikke, at nogen har lyst til at have en meget kunstig hårfarve.
0
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Avino » 27. nov 2015, 16:54

Fillie skrev:Jeg har et godt indtryk af hende; jeg tror, hun er en virkelig sød pige, men jeg forstår generelt ikke, at nogen har lyst til at have en meget kunstig hårfarve.


Som skrevet. Jeg har ikke fulgt med i udsendelserne.
Hun er da helt sikkert en sød pige, men jeg kunne ikke se kemien i mellem dem.
Den hårfarve der- er nok noget af det grimmeste.
Stadigt. Hun er nok en sød pige, men oplevede ikke, at hun sagde/ gjorde noget for at fremstå, som en der var vild med ham.
Måske hun har gjort det- i foregående afsnit ?
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Firebird » 27. nov 2015, 17:52

ShuruQ skrev:Jeg skal helt sikkert ikke sige det her til den person det var tiltænkt. Så nu siger jeg det her.

Folks madvaner rager ikke mig, men jeg får en lille smule svært ved at holde kæft når man himler op over man ikke kan lide tomatsovs, spiser det alligevel fordi spaghettien ellers er tør. Og efter nogen tid fortsætter med at fortælle om hvordan man aldrig spiser tomater, fordi man ikke kan lide dem eller noget med tomatog yada yada yada.

Jeg gik, det var millimeter fra jeg havde fået havde sagt "hvis du afskyr tomater så meget så kan det undrer mig at du overhælder 75% af din mad med KETCHUP. KETCHUP der i hvert fald hvis noget gør, indeholder tomat" :stoned:.

Men jeg flettede næbet.


Hvorfor fanden gjorde du det? Jeg ville have elsket at hudflette sådan en idiot med hans/hendes egne selvmodsigelser :devil: Bare sådan. :devil2:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 27. nov 2015, 18:27

ShuruQ skrev:Jeg skal helt sikkert ikke sige det her til den person det var tiltænkt. Så nu siger jeg det her.

Folks madvaner rager ikke mig, men jeg får en lille smule svært ved at holde kæft når man himler op over man ikke kan lide tomatsovs, spiser det alligevel fordi spaghettien ellers er tør. Og efter nogen tid fortsætter med at fortælle om hvordan man aldrig spiser tomater, fordi man ikke kan lide dem eller noget med tomatog yada yada yada.

Jeg gik, det var millimeter fra jeg havde fået havde sagt "hvis du afskyr tomater så meget så kan det undrer mig at du overhælder 75% af din mad med KETCHUP. KETCHUP der i hvert fald hvis noget gør, indeholder tomat" :stoned:.

Men jeg flettede næbet.


Jeg kan nu heller ikke lide tomater, men kan godt lide ketchup - for selvom ketchup indeholder tomater, smager det jo overhovedet ikke som tomater gør :lol2: :ninja:

Men okay, jeg taler så heller ikke om min afsky for tomater, hver gang jeg får chancen for det :P
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf zembra1986 » 27. nov 2015, 19:35

Jeg er komplet ligeglad med valget d. 3 december. Det er ikke noget jeg har en holdning til og har derfor ikke tænkt mig at stemme.

(til gengæld stemmer jeg altid til folketingsvalg)
2
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 27. nov 2015, 21:39

Hvor Langt ude at Ena Spottes vinder Vild med dans!. Det er totalt pity-vote og "ih hun er sådan en charmerende rund pige"-stemmer hun har fået! Hun nåede ikke Stefania til sokkeholderne!
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 27. nov 2015, 22:19

Jeg synes det er latterligt at folk går amok over hvem der vandt/ikke vandt Vild med Dans. Folk burde virkelig finde sig noget bedre at tage sig til. Det er jo bare et tv-program ffs, det går nok at ens favorit ikke vandt.


(Når det så er sagt, så vil jeg sige at jeg synes at det var fuldt fortjent at Ena vandt. Hun er den der har gjort mest fremskridt og har været spændende at følge, hvor i mod Stephanie altid har været god og derfor været lidt 'kedelig' at følge.)
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 28. nov 2015, 06:41

ShuruQ skrev:Jeg fatter slet ikke VMD kan blive ved med at være interessant.

(sagt uden nogensinde at have set det og denne gang, tror jeg sammenlagt har set 1 minut når jeg var zappet forbi så egentligt har jeg intet belæg for at udtale mig om VMD).

Det er god letfordøjelig underholdning en fredag aften, hvor der ikke er andet i tossekassen. Smag og behag :)
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 28. nov 2015, 07:22

Min mand er dum, når han insisterer på at se andet end VMD.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"