Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
godtnavn
Indlæg: 11158
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf godtnavn » 17. jan 2018, 22:02

eks-Maupassant skrev:
Lalana skrev:
eks-Maupassant skrev:
fisken80 skrev:Det helt store hul i hans plan er jo, at der var kameraer på Refshaleøen og derfor blev det meget hurtigt klart, at han ikke havde sat hende af som hævded.
Hvis de kameraer ikke havde været der kunne der være gået lang tid med at lede efter hende i live og selv når hun blev fundet død kunne han fortsat have hævded, at han altså havde sat hende i land, og det havde været sværere at modbevise det end nu.

Så kameraene blev hans akilleshæl.


Yes kameraerne og at han ikke fik dumpet liget dybt nok.

Han skulle nok også have slettet sine snuffvideoer.


Det undrer mig virkelig at han har planlagt det så dårligt, hvis det var planlagt på forhånd. Selvom hvis der ikke havde været kameraer på Refshaleøen, ville han så ikke komme under mistanke som den sidste der havde set hende i live? Og deraf måske få tjekket sin computer og andet..
Eller måske der reelt ikke ville være nok beviser eller begrundet mistanke til at undersøge ham nærmere? ... det er en mærkelig mærkelig sag.


Jow det vil jeg tro. Uanset de kameraer, ville mistanken jo hurtigt falde på ham når hun ses med ham og bagefter er pist væk.

Men det ligner hans plan var at gøre det ret offentligt og så slippe afsted med det. Han har også sagt at det var en drøm han havde.

´
Det han sagde hans drøm var, var et kæmpe mediestunt hvor INGEN kom noget til. Så den udtalelse har ikek rigtig noget med den her sag at gøre... At det måske var det her der var hans rigtige drøm er en andens ag.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20485
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43972

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 17. jan 2018, 22:35

KIM K skrev:
Lalana skrev:
eks-Maupassant skrev:
fisken80 skrev:Det helt store hul i hans plan er jo, at der var kameraer på Refshaleøen og derfor blev det meget hurtigt klart, at han ikke havde sat hende af som hævded.
Hvis de kameraer ikke havde været der kunne der være gået lang tid med at lede efter hende i live og selv når hun blev fundet død kunne han fortsat have hævded, at han altså havde sat hende i land, og det havde været sværere at modbevise det end nu.

Så kameraene blev hans akilleshæl.


Yes kameraerne og at han ikke fik dumpet liget dybt nok.

Han skulle nok også have slettet sine snuffvideoer.


Det undrer mig virkelig at han har planlagt det så dårligt, hvis det var planlagt på forhånd. Selvom hvis der ikke havde været kameraer på Refshaleøen, ville han så ikke komme under mistanke som den sidste der havde set hende i live? Og deraf måske få tjekket sin computer og andet..
Eller måske der reelt ikke ville være nok beviser eller begrundet mistanke til at undersøge ham nærmere? ... det er en mærkelig mærkelig sag.



Der er ingen tvivl om politiet ville have pågrebet ham uanset. Men i hans forskruede sind, muligvis en holdbar forklaring politi og offentlighed ville have taget for pålydende.


Hvis torsoen ikke var skyllet i land, som den gjorde, så tvivler jeg på at politiet havde lagt et så stort arbejde i, at finde resten af liget. Det var torsoen, der gjorde at man var sikker på at hun var blevet parteret og at resten nødvendigvis måtte ligge derude et sted. Samt at der, helt sikkert, var tale om en forbrydelse

Var det ikke sket (torsoen) og man ikke havde ledt som man gjorde og fundet de andre ligdele, så ville man sikkert have haft en stærk mistanke til PM, men man ville have meget svært ved at løfte bevisbyrden. Og det var formentlig netop det, som PM havde satset på.
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
godtnavn
Indlæg: 11158
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf godtnavn » 18. jan 2018, 08:06

Rikke skrev:
godtnavn skrev:
eks-Maupassant skrev:
Lalana skrev:
eks-Maupassant skrev:
fisken80 skrev:Det helt store hul i hans plan er jo, at der var kameraer på Refshaleøen og derfor blev det meget hurtigt klart, at han ikke havde sat hende af som hævded.
Hvis de kameraer ikke havde været der kunne der være gået lang tid med at lede efter hende i live og selv når hun blev fundet død kunne han fortsat have hævded, at han altså havde sat hende i land, og det havde været sværere at modbevise det end nu.

Så kameraene blev hans akilleshæl.


Yes kameraerne og at han ikke fik dumpet liget dybt nok.

Han skulle nok også have slettet sine snuffvideoer.


Det undrer mig virkelig at han har planlagt det så dårligt, hvis det var planlagt på forhånd. Selvom hvis der ikke havde været kameraer på Refshaleøen, ville han så ikke komme under mistanke som den sidste der havde set hende i live? Og deraf måske få tjekket sin computer og andet..
Eller måske der reelt ikke ville være nok beviser eller begrundet mistanke til at undersøge ham nærmere? ... det er en mærkelig mærkelig sag.


Jow det vil jeg tro. Uanset de kameraer, ville mistanken jo hurtigt falde på ham når hun ses med ham og bagefter er pist væk.

Men det ligner hans plan var at gøre det ret offentligt og så slippe afsted med det. Han har også sagt at det var en drøm han havde.

´
Det han sagde hans drøm var, var et kæmpe mediestunt hvor INGEN kom noget til. Så den udtalelse har ikek rigtig noget med den her sag at gøre... At det måske var det her der var hans rigtige drøm er en andens ag.

Det ville vel også være blevet er mediestunt, hvis bare liget ikke var dukket op og ingen gad hente ubåden op, efter han havde sænket den? Den mulighed nævnte han jo på havnen i Dragør: At det ville blive alt for dyrt at få den op, så det ville ikke kunne betale sig.

Vupti! Verdenskendt journalist forsvundet efter sejltur - men intet lig og ingen beviser i skrotbunken, for den ville blive på bunden af Øresund. Men masser af opmærksomhed til ham.


Jeg vil stede mene at uanset om PM var blevet anklaget eller ej så ville Kim være kommet noget til, hvilket han specifikt sagde han ikke ønskede, altså synes jeg stadig det er fjollet at blande den udtalelse ind i den her sag. Han siger netop i det omtalte "Jeg håber, at jeg på sigt får en kriminel løbebane. Ikke at jeg vil røve en bank. Nej, for satan, det må ikke gå ud over nogen".

Men åh hvor jeg håber han aldrig kommer ud igen...
0
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf VanillaQueen » 18. jan 2018, 09:44

Det der undrer mig som nogle af jer også skriver er at han virkelig har planlagt det dårligt! Men ved i hvad jeg så tænker på, (det kan være sygt at tænke på) men at det nok ikke er første gang han har myrdet nogle.

Jeg har engang læst en bog om det og det har noget at gøre med, deres første mord kan være planlagt perfekt og de kan slippe afsted med det men efter et par gange begynder de at "lagge" i det, de glemmer hvordan man skjuler det og fordi de tænker de engang har slippet afsted med det så kan de også slippe afsted med det igen osv..

Igen: jeg tror ik det er første gang PM har gjort det
1
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Zombie » 18. jan 2018, 09:52

Jeg tror bare, det er sværere at myrde nogen irl end man lige forestiller sig. At skaffe sig af med liget osv. Det kan virke så simpelt, men er det sjældent.
Eksempelvis er døde kroppe meget sværere at løfte rundt med end levende. Da jeg arbejdede med ældre, og vi havde dødsfald, hvor jeg hjalp med at gøre den ældre klar til at de pårørende kunne se vedkommende; vaske liget osv., blev jeg altid overrasket over, hvor meget sværere det var at håndtere personen død end da de var i live.

Derudover udskiller mange lig jo væsker, man som almindelig person måske ikke har regnet med at skulle bakse med, ligesom dødsstivheden kan gøre det ret svært relativt kort tid efter, de er gået bort. Og der går noget tid, før den forsvinder igen.

Teori og praksis er bare to meget forskellige ting.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Animi » 18. jan 2018, 09:54

VanillaQueen skrev:Det der undrer mig som nogle af jer også skriver er at han virkelig har planlagt det dårligt! Men ved i hvad jeg så tænker på, (det kan være sygt at tænke på) men at det nok ikke er første gang han har myrdet nogle.

Jeg har engang læst en bog om det og det har noget at gøre med, deres første mord kan være planlagt perfekt og de kan slippe afsted med det men efter et par gange begynder de at "lagge" i det, de glemmer hvordan man skjuler det og fordi de tænker de engang har slippet afsted med det så kan de også slippe afsted med det igen osv..

Igen: jeg tror ik det er første gang PM har gjort det


Jeg må sige, at jeg synes det er en virkelig vag begrundelse, for at han skulle have myrdet før. Der er mange der er blevet taget ved deres første mord - og heldigvis for det da.
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf fisken80 » 18. jan 2018, 10:04

VanillaQueen skrev:Det der undrer mig som nogle af jer også skriver er at han virkelig har planlagt det dårligt! Men ved i hvad jeg så tænker på, (det kan være sygt at tænke på) men at det nok ikke er første gang han har myrdet nogle.

Jeg har engang læst en bog om det og det har noget at gøre med, deres første mord kan være planlagt perfekt og de kan slippe afsted med det men efter et par gange begynder de at "lagge" i det, de glemmer hvordan man skjuler det og fordi de tænker de engang har slippet afsted med det så kan de også slippe afsted med det igen osv..

Igen: jeg tror ik det er første gang PM har gjort det


Seriøst, det er altså for langt ude det der. Så mange uopklarede mord er der altså heller ikke, og dem der er har man tjekket om han kunne have haft forbindelse til, det kunne han ikke, så det er virkelig virkelig usandsynligt, at han har gjort det før.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
KIM K
Indlæg: 1628
Tilmeldt: 17. sep 2017, 17:24
Kort karma: 59
Likede indlæg: 2697

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf KIM K » 18. jan 2018, 17:55

Peter Madsen havde oddsene imod sig fra begyndelsen, han er oppe imod et af verdens mest effektive politikorps hvad angår drabsefterforskning.
Dansk politi har en opklaringsprocent for drab på omkring 95 %.
Nederst en opgørelse fra 1994 (94,9 %), og øverst et citat fra 2003 der indikerer ikke meget har ændret sig de efterfølgende ca. 10 år.

19 ud af 20 mordere fanges

Mordere i Danmark har det ikke nemt. Med en opklaringsprocent omkring 95 i drabssager hører dansk politi til i verdenstoppen, når det gælder om at løbe mordere op.

https://www.bt.dk/krimi/19-ud-af-20-mordere-fanges
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
KIM K
Indlæg: 1628
Tilmeldt: 17. sep 2017, 17:24
Kort karma: 59
Likede indlæg: 2697

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf KIM K » 18. jan 2018, 20:51

Angelina skrev:
KIM K skrev:Peter Madsen havde oddsene imod sig fra begyndelsen, han er oppe imod et af verdens mest effektive politikorps hvad angår drabsefterforskning.
Dansk politi har en opklaringsprocent for drab på omkring 95 %.
Nederst en opgørelse fra 1994 (94,9 %), og øverst et citat fra 2003 der indikerer ikke meget har ændret sig de efterfølgende ca. 10 år.

19 ud af 20 mordere fanges

Mordere i Danmark har det ikke nemt. Med en opklaringsprocent omkring 95 i drabssager hører dansk politi til i verdenstoppen, når det gælder om at løbe mordere op.

https://www.bt.dk/krimi/19-ud-af-20-mordere-fanges


Totalt off topic - men hvad dækker utugt over?


I daglig tale dækker begrebet nok mest over utroskab og lignende seksuelle eskapader, der tidligere var strafbare men i dag er afkriminaliseret. Ikke alt er dog afkriminaliseret, så begrebet bruges fortsat i dansk strafferet.

utugt

utugt, seksuel løsagtighed. Det er strafbart at opfordre eller indbyde til utugt eller stille usædelig levevis til skue på en måde, der er egnet til at forulempe andre eller vække offentlig forargelse, jf. Straffeloven § 233. Bestemmelsen er især rettet mod prostitution, men anvendes ikke meget i praksis. Den suppleres med bestemmelser i politivedtægten.

http://denstoredanske.dk/Samfund,_jura_ ... ciel/utugt


§ 233. Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand.

Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

§ 233 a. Den, der ved retsstridig fremkaldelse, bestyrkelse eller udnyttelse af en vildfarelse eller ved anden utilbørlig fremgangsmåde formår en anden til mod betaling eller løfte om betaling at have seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

§ 234. Den, som sælger utugtige billeder eller genstande til en person under 16 år, straffes med bøde.

https://www.retsinformation.dk/forms/R0 ... ?id=192080

0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Nicolait » 19. jan 2018, 07:11

godtnavn skrev:
Rikke skrev:
godtnavn skrev:
eks-Maupassant skrev:
Lalana skrev:
eks-Maupassant skrev:
fisken80 skrev:Det helt store hul i hans plan er jo, at der var kameraer på Refshaleøen og derfor blev det meget hurtigt klart, at han ikke havde sat hende af som hævded.
Hvis de kameraer ikke havde været der kunne der være gået lang tid med at lede efter hende i live og selv når hun blev fundet død kunne han fortsat have hævded, at han altså havde sat hende i land, og det havde været sværere at modbevise det end nu.

Så kameraene blev hans akilleshæl.


Yes kameraerne og at han ikke fik dumpet liget dybt nok.

Han skulle nok også have slettet sine snuffvideoer.


Det undrer mig virkelig at han har planlagt det så dårligt, hvis det var planlagt på forhånd. Selvom hvis der ikke havde været kameraer på Refshaleøen, ville han så ikke komme under mistanke som den sidste der havde set hende i live? Og deraf måske få tjekket sin computer og andet..
Eller måske der reelt ikke ville være nok beviser eller begrundet mistanke til at undersøge ham nærmere? ... det er en mærkelig mærkelig sag.


Jow det vil jeg tro. Uanset de kameraer, ville mistanken jo hurtigt falde på ham når hun ses med ham og bagefter er pist væk.

Men det ligner hans plan var at gøre det ret offentligt og så slippe afsted med det. Han har også sagt at det var en drøm han havde.

´
Det han sagde hans drøm var, var et kæmpe mediestunt hvor INGEN kom noget til. Så den udtalelse har ikek rigtig noget med den her sag at gøre... At det måske var det her der var hans rigtige drøm er en andens ag.

Det ville vel også være blevet er mediestunt, hvis bare liget ikke var dukket op og ingen gad hente ubåden op, efter han havde sænket den? Den mulighed nævnte han jo på havnen i Dragør: At det ville blive alt for dyrt at få den op, så det ville ikke kunne betale sig.

Vupti! Verdenskendt journalist forsvundet efter sejltur - men intet lig og ingen beviser i skrotbunken, for den ville blive på bunden af Øresund. Men masser af opmærksomhed til ham.


Jeg vil stede mene at uanset om PM var blevet anklaget eller ej så ville Kim være kommet noget til, hvilket han specifikt sagde han ikke ønskede, altså synes jeg stadig det er fjollet at blande den udtalelse ind i den her sag. Han siger netop i det omtalte "Jeg håber, at jeg på sigt får en kriminel løbebane. Ikke at jeg vil røve en bank. Nej, for satan, det må ikke gå ud over nogen".

Men åh hvor jeg håber han aldrig kommer ud igen...


Medmindre han dør af sygdom eller lignende, så tror jeg, at han, hvis han bliver dømt, vil komme ud af fængslet. Spørgsmålet bliver nok, hvor gammel og afkræftet han vil være til den tid.

Kriminalforsorgen nævner, at man i gennemsnit sidder 17 år som livstidsdømt, og at man kan prøveløslades før.
Jeg tror, han kommer til at leve mere end 17 år, så medmindre der sker noget specielt i fængslet.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-10-02- ... -i-danmark

Palle Sørensen dræbte vist 4 betjente og blev trods alt løsladt efter 33 år, så vidt jeg lige kan huske på stående.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf mulledit » 19. jan 2018, 07:37

Jeg frygter at han får færre år end offentligheden forventer, her tænker jeg på den realistiske del. Jeg frygter 3-5 år :8: :ad!: :panik: :shock:
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf HappyPaww » 19. jan 2018, 07:41

mulledit skrev:Jeg frygter at han får færre år end offentligheden forventer, her tænker jeg på den realistiske del. Jeg frygter 3-5 år :8: :ad!: :panik: :shock:

Det tror jeg trods alt ikke vil ske - beviserne er efterhånden så stærke og han erkender jo også mere og mere...
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf mulledit » 19. jan 2018, 07:53

HappyPaww skrev:
mulledit skrev:Jeg frygter at han får færre år end offentligheden forventer, her tænker jeg på den realistiske del. Jeg frygter 3-5 år :8: :ad!: :panik: :shock:

Det tror jeg trods alt ikke vil ske - beviserne er efterhånden så stærke og han erkender jo også mere og mere...


Eftersom vi ikke kender beviserne endnu, så er det svært at vurdere ud fra dem. Jeg håber han får mere, meget mere, men jeg frygter simpelthen at politiet ikke kan løfte bevisbyrden.
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52564

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf fisken80 » 19. jan 2018, 08:19

Nicolait skrev:
godtnavn skrev:
Rikke skrev:
godtnavn skrev:
eks-Maupassant skrev:
Lalana skrev:
eks-Maupassant skrev:
fisken80 skrev:Det helt store hul i hans plan er jo, at der var kameraer på Refshaleøen og derfor blev det meget hurtigt klart, at han ikke havde sat hende af som hævded.
Hvis de kameraer ikke havde været der kunne der være gået lang tid med at lede efter hende i live og selv når hun blev fundet død kunne han fortsat have hævded, at han altså havde sat hende i land, og det havde været sværere at modbevise det end nu.

Så kameraene blev hans akilleshæl.


Yes kameraerne og at han ikke fik dumpet liget dybt nok.

Han skulle nok også have slettet sine snuffvideoer.


Det undrer mig virkelig at han har planlagt det så dårligt, hvis det var planlagt på forhånd. Selvom hvis der ikke havde været kameraer på Refshaleøen, ville han så ikke komme under mistanke som den sidste der havde set hende i live? Og deraf måske få tjekket sin computer og andet..
Eller måske der reelt ikke ville være nok beviser eller begrundet mistanke til at undersøge ham nærmere? ... det er en mærkelig mærkelig sag.


Jow det vil jeg tro. Uanset de kameraer, ville mistanken jo hurtigt falde på ham når hun ses med ham og bagefter er pist væk.

Men det ligner hans plan var at gøre det ret offentligt og så slippe afsted med det. Han har også sagt at det var en drøm han havde.

´
Det han sagde hans drøm var, var et kæmpe mediestunt hvor INGEN kom noget til. Så den udtalelse har ikek rigtig noget med den her sag at gøre... At det måske var det her der var hans rigtige drøm er en andens ag.

Det ville vel også være blevet er mediestunt, hvis bare liget ikke var dukket op og ingen gad hente ubåden op, efter han havde sænket den? Den mulighed nævnte han jo på havnen i Dragør: At det ville blive alt for dyrt at få den op, så det ville ikke kunne betale sig.

Vupti! Verdenskendt journalist forsvundet efter sejltur - men intet lig og ingen beviser i skrotbunken, for den ville blive på bunden af Øresund. Men masser af opmærksomhed til ham.


Jeg vil stede mene at uanset om PM var blevet anklaget eller ej så ville Kim være kommet noget til, hvilket han specifikt sagde han ikke ønskede, altså synes jeg stadig det er fjollet at blande den udtalelse ind i den her sag. Han siger netop i det omtalte "Jeg håber, at jeg på sigt får en kriminel løbebane. Ikke at jeg vil røve en bank. Nej, for satan, det må ikke gå ud over nogen".

Men åh hvor jeg håber han aldrig kommer ud igen...


Medmindre han dør af sygdom eller lignende, så tror jeg, at han, hvis han bliver dømt, vil komme ud af fængslet. Spørgsmålet bliver nok, hvor gammel og afkræftet han vil være til den tid.

Kriminalforsorgen nævner, at man i gennemsnit sidder 17 år som livstidsdømt, og at man kan prøveløslades før.
Jeg tror, han kommer til at leve mere end 17 år, så medmindre der sker noget specielt i fængslet.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-10-02- ... -i-danmark

Palle Sørensen dræbte vist 4 betjente og blev trods alt løsladt efter 33 år, så vidt jeg lige kan huske på stående.


Men Seth Sethsen, der blev dømt i 1985 sidder endnu og har flere gange fået nej til sine ansøgninger om prøveløsladelse. Joachim-morderen blev dømt i 1990 og han sidder også endnu.
Så det er bestemt ikke alle, der kommer ud efter 17 år.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Petrix » 19. jan 2018, 08:23

Jeg hørte forleden at PM og hans forsvarer har haft et forhold eller en affære. Kan det være rigtigt?
0
27102021

Tilbage til "Livets forhold"