Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daphne » 27. nov 2015, 22:22

Ligger i sengen og nørder lidt rundt på computeren. Er slet ikke klar til at sove, men kæresten er først lige kommet hjem fra arbejde for halvanden time siden, og har sovet i de sidste 20 minutter (han skal tidligt op og på arbejde igen i morgen) - så hvis jeg vil være lidt i nærheden af ham, så må jeg ligge her og rode rundt, indtil jeg selv bliver træt nok til at falde i søvn.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 28. nov 2015, 08:10

Ankommer lige straks på arbejde. Det regner, jeg er lidt træt, og jeg ville meget hellere skrive ansøgning færdig nu, mens jeg er bare LIDT klar i hovedet.

Men sådan er der så meget. En god kop kaffe og en lækker bagel, så kører makker og jeg på med bjergene af sager, der ligger og venter. Og så går det nok alt sammen. Hurra for at telefonerne er lukket i weekenden!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 28. nov 2015, 08:20

Sidder på min seng og overvejer hvad jeg skal nå at ordne før min mor kommer på besøg... Jeg tror jeg starter med en kop kaffe.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 28. nov 2015, 11:33

Venter på en veninde. Så skal vi Cruise i regnvejr og købe min fødselsdagsgave :banan:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 28. nov 2015, 11:35

Jeg sidder sammen med min mor og bror i bilen på vej hjem fra Viborg
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daphne » 28. nov 2015, 15:31

Sidder i sofaen og prøver at få varmen, imens jeg ser "Røvtur på 1. klasse" :)
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Fillie » 28. nov 2015, 15:43

Sidder på sengen i skrædderstilling og ryger nummer to cigaret i nær forlængelse af den første med askebægeret placeret vippende på højre knæ, mens jeg fylder mig med cola, som ikke engang er koldt. Jamen, så stands mig dog!

... Nu må jeg finde på noget mere konstruktivt at tage mig til end at dyrke mine ulækre vaner på en så absurd svælgende måde.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 28. nov 2015, 16:53

Snart på vej uden af døren. Fornemmer en episk aften forude.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 28. nov 2015, 19:32

Venter på at aftensmaden bliver klar
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Elvispop » 28. nov 2015, 19:36

Overvejer at ta' ind til byen, og finde et par gode fadøl, nu når ungerne overnatter ude.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 28. nov 2015, 21:35

Ser american music awards, men dr3 er virkelig mærkelig på mit tv. Jeg håber det er kanalen og ikke mit nye tv..
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. nov 2015, 23:11

Jeg er så glad for mit eget selskab i dag, ovenpå et par alt for festlige dage, at jeg nu vil lave natbio og det er kun mig som er inviteret.

To film er på programmet.

"Homesick"

Billede

Ambitious cello student Jessica moves into a new flat, together with her boyfriend Lorenz. When she receives the honorable invitation to represent Germany in an international contest for classic music it seems to be her great opportunity - at the same time it means enormous pressure. In her home, Jessica starts to prepare herself meticulously for the contest. However, her own four walls don't seem to give her shelter as Jessica finds herself more and more exposed to small and major anonymous harassments. What is the neighbour's involvement prying mysteriously behind half-closed curtains? Lorenz doesn't notice any of this and therefore finds it hard to believe Jessica's assumptions, which creates conflict between the young couple. The increasing pressure and stress begin to noticeably gnaw on Jessica's everyday life and pretty soon reality and imagination blur. Eventually Jessica finds her life scattered, caused by her own ambition.


og

"How to follow strangers"

Billede

There is a true story of a woman who died in her apartment and it took people a year to find her body decomposing in a crisp Chanel suit. A young man becomes obsessed with this urban tragedy and disappears, wondering if anyone will notice. A young woman who shares his commuting schedule DOES notice. And when he resurfaces, she decides to follow him setting of a chain of events that bind them together...

uuh jeg tror det bliver hyggeligt :love:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 29. nov 2015, 07:38

På vej til arbejde. Igen! Lige så træt som i går. Men det hjælper betragteligt med en fin blå himmel og et solstrejf! :love: Og så er jeg bare i SÅ godt humør over, at jeg dødtræt og sulten fik skrevet den ansøgning i går - efter "den nye model". Når jeg sådan behovsudsætter, er jeg virkelig på! :lol: Skidt med hvis jeg får afslag! Jeg er i gang. Nede ad den sti, jeg for en måned siden ikke magtede at betræde. Og det blev pludselig en spændende og ikke spor standardagtig proces!
Og så havde jeg en lang, positiv og varm samtale med min mor. Som sikkert næste gang modtager mig helt fucked og uden skyggen af situationsfornemmelse. Ja, ja. Det tager vi til dén tid. Overlever nok. Er jo voksen og det dér. Nyder, at somme tider ER der faktisk nogen.

Godmorgen!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 29. nov 2015, 09:16

Spiser solid morgenmad og forsøger at overtale mig til at lave lidt praktiske ting, inden arbejdet kalder.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Dime » 29. nov 2015, 12:19

Er lige stået op efter en halv times middagslur, og smiler skummelt over en drøm...
...desuden er jeg ved at lave et par fyldte flutes, og gør klar til sæsonfinale i F1...
0

Tilbage til "Generelt"