"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 28. nov 2015, 17:08

Jeg får et absurd kick ud af at få fat i den sidste af... ja, alting. Derfor er jeg særligt glad for webshops, hvor man kan se lagerstatus på den enkelte vare, og er der kun et stk. tilgængelig, motiverer det mig til at købe LIGE NU, selvom det ikke haster, er noget særligt tilbud, og varen sagtens kan fås andre steder til samme pris. Hvis jeg står i en forretning og skal vælge imellem to forskellige varer, som er lige brugbare - f.eks. to bluser i hver sin farve, jeg synes lige godt om, vil valget altid falde på den, hvor der kun er en enkelt tilbage.

Jeg tror egentlig bare, det giver mig en følelse af at være heldig. :stoned:
2
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Dime » 28. nov 2015, 17:36

Jeg er et sygt, sygt menneske når det drejer sig om mad... Mest hvad angår mængde og ulækkerhed.
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Kattefjæs » 28. nov 2015, 17:38

Jeg kan godt lide rå kartofler.
1
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf computermus » 28. nov 2015, 17:42

Jeg er ret vild med rugbrød. Specielt kan jeg godt lide når der er sild på. Nam .
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf girl_beat » 28. nov 2015, 17:49

Jeg har absolut ingen kvaler ved at tilbringe en weekend med at lave ingenting :D
6
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 28. nov 2015, 17:52

Jeg er ikke på Facebook. Jeg har en profil, men jeg deaktiverede den for over et år siden. De sidste mange år har jeg levet og åndet for mit arbejde i en velgørende organisation, og udover min mand, mine forældre og en gammel veninde, jeg kun sjældent taler med, kender jeg i dag ingen mennesker, som ikke er tilknyttet mit professionelle liv. Det er rimeligt nederen, når jeg nu er sygemeldt med alvorlig stress og ikke hører en lyd fra min arbejdsplads og derfor er meget ensom. Men jeg kan kun lære af mine erfaringer, og jeg fortæller mig selv, at jeg som snart 35 årig ikke er for gammel til at skabe nye relationer. Jeg skal bare lige lære også at TRO på det... :kryds:
4
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Kommodedyret » 28. nov 2015, 17:56

Når jeg er mega stresset og har angst, så kan jeg godt lide at svælge i livsstilprogrammer. Det virker beroligende at se på boligindretning og madlavning, og jeg glemmer lidt mine problemer. Men det skal endelig ikke være alt for stressende, det skal være programmer med feel good stemning. Ikke Gordon Ramsey og lignende råbeaber.

Når jeg har hjertesorger kan jeg godt lide at se krimier og politiserier, sådan nogle med en hård tone, skyderier og obduktioner af lig. Her føles det åbenbart rart for mig at svælge lidt i følelseskulde.

Når jeg har det godt og skal slappe af, så hygger jeg mig med underholdning af den lidt mere nørdede slags. Tv serier og film i sci-fi og fantasy genren står højt på min liste. Men også faktuelle dokumentarer, eksempelvis om ernæring, økonomi eller religion. Især elsker jeg historiske dokumentarer om oldtiden :-D
1
Closure, closure, closure closure closure
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Pityt » 28. nov 2015, 18:09

Jeg er mørkeræd og har en MEGET livlig fantasi, hvilket betyder, at jeg checker det meste af lejligheden (ja, også under sengen) hver aften inden jeg skal sove :blush: De eneste tidspunkter i mit liv hvor det ikke har været sådan, har været når jeg var døden nær (!) af kærestesorg,- der har jeg været ligeglad med om monstrene kom og åd mig.
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf dgd2007 » 28. nov 2015, 18:22

Fillie skrev:Jeg fornemmer greatest hits potentiale. "Turn up the Pope vol. IIVX"?

Pope Francis to Release Pop-Rock Album 'Wake Up!' :fløjt:
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf girl_beat » 28. nov 2015, 19:31

Allmost_Famous skrev:Jeg har en form for angst for tape og andre klistrede ting, som f.eks klistermærker. Det lyder SÅ dumt, det ved jeg godt, men jeg får klamme håndflader bare af at tænke på det. Jeg får det fysisk dårligt når jeg rører tape på klistersiden, og har flere gange kastet op og fået feberagtige rystelser på grund af det. Jeg tør ikke være bloddonor fordi en sygeplejerske engang fortalte mig, at man SKAL have vat og tape på bagefter. Når jeg køber nye varer med klistermærker på (opbevaringsbøtter mv) gruer jeg hele dagen for at skulle fjerne klistermærkerne hvis det er den type, hvor kan kun kan få hjørnerne af, og skal kradse resten af med en negl.
Der var engang en, der klistrede en afpillet ølmærkat på min arm til en fest. Jeg fik så meget kvalme og koldsved, at folk troede, jeg var komplet fordrukken. Jeg tog hjem, fordi jeg ikke kunne undslippe tanken om at have det stads klistret fast på min hud.

:genert:

Det må være belastende :8: :8: :8:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf dgd2007 » 28. nov 2015, 19:33

GnueN skrev:Edit: Hvis du virkelig er så passioneret omkring historiske kort, så kommer du til at elske dét her! :ivrig:

:D
0
Brugeravatar
egernunge
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:01
Kort karma: 58
Likede indlæg: 418

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf egernunge » 28. nov 2015, 20:36

For nogle måneder siden fik jeg en ny hobby: at farvelægge gamle sort-hvid-billeder. Det er ret sjovt og overraskende nemt. Her er et par eksempler på billeder, jeg har farvelagt:

Billede

Billede
9
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Frk. L » 28. nov 2015, 21:50

Jeg er seriøst dårlig til at sjippe!
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Frk. L » 28. nov 2015, 21:57

Faktisk er jeg totalt motorikspasser! Det der med at holde takten, eller laver øvelser med arme og ben på samme tid - det går jo helt galt :lol:
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf kidkomb » 28. nov 2015, 23:59

Allmost_Famous skrev:Jeg har en form for angst for tape og andre klistrede ting, som f.eks klistermærker. Det lyder SÅ dumt, det ved jeg godt, men jeg får klamme håndflader bare af at tænke på det. Jeg får det fysisk dårligt når jeg rører tape på klistersiden, og har flere gange kastet op og fået feberagtige rystelser på grund af det. Jeg tør ikke være bloddonor fordi en sygeplejerske engang fortalte mig, at man SKAL have vat og tape på bagefter. Når jeg køber nye varer med klistermærker på (opbevaringsbøtter mv) gruer jeg hele dagen for at skulle fjerne klistermærkerne hvis det er den type, hvor kan kun kan få hjørnerne af, og skal kradse resten af med en negl.
Der var engang en, der klistrede en afpillet ølmærkat på min arm til en fest. Jeg fik så meget kvalme og koldsved, at folk troede, jeg var komplet fordrukken. Jeg tog hjem, fordi jeg ikke kunne undslippe tanken om at have det stads klistret fast på min hud.

:genert:

Det er tæt på at være det mærkeligste jeg har hørt i flere år :nerve: :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"