Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dime » 29. nov 2015, 07:55

At være skaldet når et eller andet pre-Gorm med spasserhagl, spasserregn og spasserkoldblæst rammer en i fjæset under hundeluftning er jeg overhovedet ikke fan af.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 29. nov 2015, 08:00

Tanten skrev:Jeg vil bare lige sige, at jeg tror, jeg har givet op mht. Jubii Debat. Der er dæleme blevet langt mellem snapsene derinde, efter alle I kloge hoveder er flyttet herover, og det er så generende med de mange periodiske fejl efter opdateringen, at det fuldstændig fjerner fornøjelsen ved at debattere. Jeg havde jo håbet, at det ville komme i orden, men det ser ud til, at det bliver døden for Jubatten. Så her er jeg - sådan lidt mere permanent.


Ja, dét sænker da i hvert fald ikke just niveauet hérinde - for nu at sige det med jysk anslag ... Bedre sent end aldrig. Velkommen til. Og alt det dér. :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf hotlips » 29. nov 2015, 13:00

Kommodedyret skrev:Kan nogen ikke være søde at fortælle hvis de kender til julekonkurrencer på nettet?

Sådan nogle hvor man kan deltage hver dag, og måske vinde noget?

Jeg læste et sted at der skulle være en på wupti, men har endnu ikke fundet den.


hvis ikke du er på facebook må det være vejen frem,jeg sorterer alt fra med konkurrencer,men det var alligevel fyldt med advents og julekalenderkonkurrencer da jeg åbnede i dag.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Pityt » 29. nov 2015, 20:20

Servicemeddelelse:
Hvis nogen påtænker at lysne deres meget mørke hår derhjemme, men får kolde fødder undervejs af angst for pisgult neon-ananas hår og derfor skyller blegningen ud efter kun 10 minutter, vil jeg bare sige, at de leger med ilden og risikerer at ende med noget der ligner syg leopardpels på hovedet :gisp:
7
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 29. nov 2015, 22:23

Pityt skrev:Servicemeddelelse:
Hvis nogen påtænker at lysne deres meget mørke hår derhjemme, men får kolde fødder undervejs af angst for pisgult neon-ananas hår og derfor skyller blegningen ud efter kun 10 minutter, vil jeg bare sige, at de leger med ilden og risikerer at ende med noget der ligner syg leopardpels på hovedet :gisp:

Det havde jeg nu ikke tænkt mig ... men jeg synes, det er meget modigt af dig at stå frem og advare om det :D
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 30. nov 2015, 01:35

kl er halv tre om natten. Jeg keeeder mig, men drak for meget kaffe på arbejdet, fordi jeg var stormet inde nogle timer inden jeg kunne køre hjem.
Hvorfor er der mon ikke noget ægte natteravne herinde :gruble:
Der er et par nattevagtsmennesker, men ikke nogen sære super-B mennesker som mig.
Men måske er det meget godt, for så ville jeg aldrig komme i seng :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Delfin » 30. nov 2015, 04:48

kidkomb skrev:kl er halv tre om natten. Jeg keeeder mig, men drak for meget kaffe på arbejdet, fordi jeg var stormet inde nogle timer inden jeg kunne køre hjem.
Hvorfor er der mon ikke noget ægte natteravne herinde :gruble:
Der er et par nattevagtsmennesker, men ikke nogen sære super-B mennesker som mig.
Men måske er det meget godt, for så ville jeg aldrig komme i seng :lol:


Super-B mennesker kl. halv tre? Svækling :lol:

Jeg er ultra b-menneske, og som den logiske følge heraf er jeg også nattevagt :cool:
2
14 11 14
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Pityt » 30. nov 2015, 05:59

dgd2007 skrev:
Pityt skrev:Servicemeddelelse:
Hvis nogen påtænker at lysne deres meget mørke hår derhjemme, men får kolde fødder undervejs af angst for pisgult neon-ananas hår og derfor skyller blegningen ud efter kun 10 minutter, vil jeg bare sige, at de leger med ilden og risikerer at ende med noget der ligner syg leopardpels på hovedet :gisp:

Det havde jeg nu ikke tænkt mig ... men jeg synes, det er meget modigt af dig at stå frem og advare om det :D

Jeg er i det hele taget meget modig på den måde :-D I øvrigt er jeg mere leopard i venstre side end i højre,- det er et glimrende look :tie:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 30. nov 2015, 05:59

Bwa, jeg er heller ikke gået i seng endnu. Men man kan jo ikke sidde og rable på debatten hver nat, vel :-P
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 30. nov 2015, 10:35

Her skal jeg bo fra den 1. marts næste år ... jeg glæder mig som et lille barn! :pompom: En fin bette bolig på 91 kvm, der er optimalt udnyttet. Og jeg får mit eget bibliotek :love:

image.jpeg


Billedet er lidt mørkt, min telefon tager ikke lige de bedste fotos.
23
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf 2SHY » 30. nov 2015, 11:36

Jeg mangler nogen at spille med :slem:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 30. nov 2015, 11:43

Bibliotek, Daine? Aj, hvor fedt - så bliver det da nærmest ikke mere dig (ud fra hvad jeg har læst herinde)! :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 30. nov 2015, 11:56

ManicNinja skrev:Bibliotek, Daine? Aj, hvor fedt - så bliver det da nærmest ikke mere dig (ud fra hvad jeg har læst herinde)! :D


Nope, det er SÅ awesome!! :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Whoosh » 1. dec 2015, 02:17

Denne spand Nutella stod i en butik.
Det gør den endnu.
Men kun fordi jeg udviste en overordentligt mængde selvbeherskelse og selverkendelse.

Jeg forventer ros, likes og grønne kort, som kan fodre selvværdet på mit indre, ulykkelige og skuffede barn, der skriger efter at spise Nutella med en ske.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 1. dec 2015, 03:24

Whoosh skrev:Denne spand Nutella stod i en butik.
Det gør den endnu.
Men kun fordi jeg udviste en overordentligt mængde selvbeherskelse og selverkendelse.

Jeg forventer ros, likes og grønne kort, som kan fodre selvværdet på mit indre, ulykkelige og skuffede barn, der skriger efter at spise Nutella med en ske.


Det ligner at den har været åbnet. :gruble:
Skulle du alligevel lige have en smagsprøve?
2
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Generelt"