"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 29. nov 2015, 07:17

Da jeg var barn, var jeg bange for planter. Jeg vidste, nogle kunne være giftige, men jeg var for lille til at forstå hvordan, hvilket resulterede i, at jeg ikke turde spise min mad, hvis der stod en blomst i nærheden, og jeg holdt vejret, når jeg skulle passere bestemte buske og træer. Hvor tosset, det end lyder, sider fordums irrationelle frygt stadig en smule i mig; jeg bliver aldrig den store botanist og rører ikke ved andet end krydderurter (som af en eller anden grund ikke tæller), hvis jeg kan undgå det. :-D
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Skralde » 29. nov 2015, 12:20

Jeg hader at hikke. Nøøj, hvor er det dog et skide irriterende fænomen og det er uanset hvor god en egenskab det har. Det afbryder min talestrøm, det er ubehageligt, det larmer og ja, er skide irriterende! Jeg hader at tale imens jeg hikker og jeg bliver godt og grundig muggen, hvis folk alligevel forventer svar imens jeg hikker. Det er i øvrigt også irriterende når andre hikker.
Fik jeg fortalt at jeg virkelig synes at hikke er skide irriterende?
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Muuh » 29. nov 2015, 12:37

Jeg hader at snakke i telefon, det er nærmest en hel fobi. Jeg tager kun min telefon, hvis jeg ved hvem der ringer og der ikke er andre hjemme til at tage den for mig. Jeg kan virkelig få det helt skidt når min telefon ringer :genert:
4
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Bimmerdyret » 29. nov 2015, 20:39

Jeg er ejer af det danske domæne for en sci-fi serie der var enormt populær og som fans fik en 4. afsluttende sæson igennem efter den ondeste cliffhanger. Vi ventede så 3 år med at se sidste afsnit inden fortsættelsen...
Elsker computer og consol games, men har aldrig på nær 2 gange haft en xbox controller i hånden.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf kidkomb » 29. nov 2015, 21:22

Allmost_Famous skrev:
kidkomb skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg har en form for angst for tape og andre klistrede ting, som f.eks klistermærker. Det lyder SÅ dumt, det ved jeg godt, men jeg får klamme håndflader bare af at tænke på det. Jeg får det fysisk dårligt når jeg rører tape på klistersiden, og har flere gange kastet op og fået feberagtige rystelser på grund af det. Jeg tør ikke være bloddonor fordi en sygeplejerske engang fortalte mig, at man SKAL have vat og tape på bagefter. Når jeg køber nye varer med klistermærker på (opbevaringsbøtter mv) gruer jeg hele dagen for at skulle fjerne klistermærkerne hvis det er den type, hvor kan kun kan få hjørnerne af, og skal kradse resten af med en negl.
Der var engang en, der klistrede en afpillet ølmærkat på min arm til en fest. Jeg fik så meget kvalme og koldsved, at folk troede, jeg var komplet fordrukken. Jeg tog hjem, fordi jeg ikke kunne undslippe tanken om at have det stads klistret fast på min hud.

:genert:

Det er tæt på at være det mærkeligste jeg har hørt i flere år :nerve: :lol:

Jeg ved godt, det lyder dumt :genert:

Nej, det lyder ikke spor dumt! Det er bare mega sært :lol:
Jeg kan ikke have følelsen af når man skal tape noget, hvis det er pakketape feks, af det inderste pap mod huden. Argh får det dårligt bare ved tanken!
Min kæreste får the bejebus af lyden af frost, der bliver skrabet i. Sådan i fryseren feks. Og flamingo.
:lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Sevii » 29. nov 2015, 22:09

Jeg har mange orkideer.... Men det er egentlig bare fordi det er den eneste plante jeg ikke har kunnet slå ihjel, så nu er det min yndlingsblomst. Bare fordi de bliver ved med at overleve :genert:
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Daine » 29. nov 2015, 22:16

Jeg snakker tit højt med mig selv, både for at kunne huske ting bedre, men også lange imaginære samtaler :genert: Jeg har endda præsteret at skændes højlydt med mig selv.

Hvad en terapeut kunne få ud af det, har jeg egentlig ikke lyst til at tænke på :ninja:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf 2SHY » 29. nov 2015, 22:50

Muuh skrev:Jeg hader at snakke i telefon, det er nærmest en hel fobi. Jeg tager kun min telefon, hvis jeg ved hvem der ringer og der ikke er andre hjemme til at tage den for mig. Jeg kan virkelig få det helt skidt når min telefon ringer :genert:

Den tilslutter jeg mig :genert: Det betyder også at jeg virkelig ikke er fan af at skulle ringe rundt til borgere for at lave aftaler omkring besøg
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf 2SHY » 29. nov 2015, 22:53

Jeg hader når folk bider af is - især sodavandsis. Jeg kan bare slet slet ikke have det! Jeg får det decideret dårligt af det. Jeg kan heller ikke selv gøre det hvilket medfører at jeg folder læberne omkring tænderne når jeg skal spise is :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 29. nov 2015, 23:16

Jeg synes, at kaninracen tysk kæmpe schecke er super sød og virkelig flot med sine sorte tegninger, som ikke kunne sidde mere nuttet perfekt, og jeg kan i timevis trawle gennem nettet efter billeder og videoer, så jeg kan gå i totalt "NÅÅÅRRRRR"-mode.

Jeg har faktisk selv to af slagsen, jeg dagligt falder i svime over. Her er Magnus:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-trådenkum

Indlægaf Annione » 30. nov 2015, 07:11

Jeg synes at dameblade er det kedeligste i hele verden. Artikler om tøj jeg aldrig får råd til eller ser dum ud i, fordi jeg ikke er tynd nok. Artikler om, hvordan man får bedre selvværd, bliver en bedre kæreste, bliver sundere, tyndere... :bored:

Historieblade kan jeg så begrave mig i. Og dokumentarer om 2. verdenskrig. Se, dét er spændende!
9
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Muuh » 30. nov 2015, 07:51

2SHY skrev:
Muuh skrev:Jeg hader at snakke i telefon, det er nærmest en hel fobi. Jeg tager kun min telefon, hvis jeg ved hvem der ringer og der ikke er andre hjemme til at tage den for mig. Jeg kan virkelig få det helt skidt når min telefon ringer :genert:

Den tilslutter jeg mig :genert: Det betyder også at jeg virkelig ikke er fan af at skulle ringe rundt til borgere for at lave aftaler omkring besøg



Det kan jeg godt tilslutte mig, jeg ringer meget sjældent til nogen. Det er næsten værre at skulle ringe til nogen end at tage telefonen :tie:
3
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Mi55y » 30. nov 2015, 08:02

Jeg er ikke særlig vild med kød i form af bøffer og steaks. Det er ikke fordi, jeg ikke kan lide smagen, men jeg vil bare meget hellere have tilbehøret. Elsker især kartofler i alskens afskygninger!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Annione » 30. nov 2015, 09:24

Jeg har altid lyst til noget sødt, når jeg har spist. Lige meget hvor mæt jeg er... Jeg TRÆNGER! :-D
6
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 30. nov 2015, 09:30

Annione skrev:Jeg har altid lyst til noget sødt, når jeg har spist. Lige meget hvor mæt jeg er... Jeg TRÆNGER! :-D


Samme her. Min mormor har altid sagt, at "man skal lukke maven med noget sødt efter et måltid". Hun fyldte 100 år i sommer, så det må være et godt råd værd at efterleve. :-D
7
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Generelt"