Hvad er romantik for dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Hvad er romantik for dig?

Indlægaf Garfield » 29. nov 2015, 23:05

Dikus skrev::lol: Jeg er også TOTALT Gertrud Sand. Og har fået en kæreste, der har 0 julepynt :whine:

Han har ALDRIG haft julepynt - og fatter ikke, hvad det skal gøre godt for. På børnenes værelser har der været sådan nogle klistre-ting på vinduerne. Altså... Det er SÅ sølle. Og han har åbenbart en eks, der heller ikke var til julepynt :whine: :whine: :whine:

Jeg har fået lov at sætte ti nisser op i hans stue - og han vil købe julelys til vinduerne, så jeg ikke bliver deprimeret, når jeg besøger ham :lun: Men det er også smart. For jeg får lyst til at kysse ham, hver gang jeg ser en nisse :love:

:gruble: Det var faktisk efter, han opdagede den afledte effekt, han begyndte at tale om julelys :gruble: Og han satte julemusik på i morges :gruble:


Julemusik = scoremusik :slem:
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Newsugar
Indlæg: 133
Tilmeldt: 16. nov 2015, 23:22
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 62

Re: Hvad er romantik for dig?

Indlægaf Newsugar » 29. nov 2015, 23:30

Romantik er for mig både når min mand giver mig blomster, når vi fejrer valentinsdag som vi begge elsker. Men mindst lige så meget når han giver mig massage helt uden jeg skal spørge, eller han er opmærksom på mig, hjælper mig med et eller andet eller bare en dyb samtale vi har sammen.
0

Tilbage til "Forhold og sex"