"Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf HappyHippo » 29. nov 2015, 15:04

Reality-tv. Jeg så endda bikini Island :genert:
2
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf HappyHippo » 29. nov 2015, 15:05

Og jeg glæder mig til paradise starter igen...
1
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Phlox9 » 29. nov 2015, 15:53

Lakrids i store mængder og makeover-programmer
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Animi » 29. nov 2015, 18:00

Nå ja, ift at jeg læser litteratur, må jeg sige at min guilty pleasure er chick-lit. Gerne de bøger, hvor det hele bare er så forudsigeligt og klichéfyldt at det gør helt ondt.
Da jeg var til undervisning i fredags, faldt snakken præcis på chick-lit, og mine kvindelige medstuderende og min kvindelige professor, begyndte at tale om hvor nedgørende og degraderende genren er, og at ingen kvinde med respekt for sig selv ville læse sådan en genre. Så sad jeg bare sådan her :genert:
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Fræksak
Indlæg: 2482
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 468
Likede indlæg: 4195

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Fræksak » 29. nov 2015, 18:34

Jeg elsker Eiskonfekt! Især de originale i guldpakningen, der vist hed IceCubes. Og Paradise Hotel.
I det hele taget er mit yndlings-getaway at købe en masse crapmad og se en masse crap-tv samtidig. Min hjerne lukker helt ned. Ahhhhh.
5
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Sevii » 29. nov 2015, 18:39

Jeg har det med at se elendige serier, men jeg bliver så fanget af dem. Den sidste var "Pretty Little Liars". Jeg elsker det dramatiske, og jeg ser det hele på få uger.
Det er min måde at slappe af på. :genert:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Fillie » 29. nov 2015, 23:33

At gnide øjne: Jeg har netop gnedet mine øjne rigtig grundigt og virkelig unødvendigt længe. Jeg er altid helt salig bagefter; it's just sooo freakin' good. :genert:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf kidkomb » 30. nov 2015, 01:09

Fillie skrev:At gnide øjne: Jeg har netop gnedet mine øjne rigtig grundigt og virkelig unødvendigt længe. Jeg er altid helt salig bagefter; it's just sooo freakin' good. :genert:

Åh, ja. Så man ser måne og stjerner og man er bange for, at man har gnedet sig til nye rynker og hvor mange øjenvipper der er faldet af i processen.
Mine øjne (blandt andet) klør så grusomt ofte, så det er bare en liese at give sig selv lov til.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Whoosh » 30. nov 2015, 01:47

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. nov 2015, 01:56

Sevii skrev:Jeg har det med at se elendige serier, men jeg bliver så fanget af dem. Den sidste var "Pretty Little Liars". Jeg elsker det dramatiske, og jeg ser det hele på få uger.
Det er min måde at slappe af på. :genert:


Er du godt klar over at der starter en ny sæson NU? :slem: :slem: just saying...
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Sevii » 30. nov 2015, 11:08

Dirtylittledevil skrev:
Sevii skrev:Jeg har det med at se elendige serier, men jeg bliver så fanget af dem. Den sidste var "Pretty Little Liars". Jeg elsker det dramatiske, og jeg ser det hele på få uger.
Det er min måde at slappe af på. :genert:


Er du godt klar over at der starter en ny sæson NU? :slem: :slem: just saying...


NU?! Ej, det lyder fuldstændig forfærdeligt.... Det skal jeg se! :klap:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Zombie » 30. nov 2015, 11:08

Jeg laver tit kagedej, kun for at spise af dejen. Ikke for at lave en kage.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf lulu-p » 30. nov 2015, 13:21

Jeg er ret glad for de der "Americas funniest homevideos" programmer og lignende. Da jeg var barn var der "hit med videoen" på TV3 med Søs Egelind som vært...det var ugens højdepunkt. Jeg var FLAD af grin...og det er jeg egentlig stadig mange MANGE år efter.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Nillerdrengen78
Indlæg: 35
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:06
Kort karma: 14
Geografisk sted: Skovlunde
Likede indlæg: 166

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Nillerdrengen78 » 30. nov 2015, 13:41

Jeg samler på Star Wars lego... Jeg har en ret god samling, og jeg gemmer den ikke væk... Og jeg bliver 37 om under 2 uger..

Jeg napper enhver undskyldning for at kaste mig ud i noget madlavningsprojekt - men kun hvis det er noget jeg har set, prøvet eller på anden måde har en god idé om kommer til at smage åndssvagt godt... Eller hvis det er noget jeg har prøvet før, men mener jeg kan forbedre.

Jeg elsker at drikke 4-5 cidere eller energidrikke og så bøvse... Det er seriøst den klammeste lugt i verden!! Især hvis man lige napper lidt hvidløgsspegepølse, ostepops eller andet nasty shit undervejs i processen :lol:

Efukt.com er en kilde til evig morskab..

Når jeg har tid til at træne er jeg 100% seriøst omkring det. Spiser rigtigt, træner hårdt så tit jeg kan og nyder den energi og det velvære jeg får ud af det!!....... Men når jeg ikke kan... så er jeg nærmest trodsig med hensyn til hvad jeg fylder i min krop af skrammel. Når jeg ikke kan holde den i den form jeg gerne vil have, så kan jeg lige så godt straffe den efter alle kunstens regler!

Jeg er 100% ligeglad med om der er rod og nullermænd.. Den ENESTE grund til at der modvilligt bliver ryddet op, er for ikke at pisse min kæreste af.



Basalt set bliver jeg nok bare aldrig rigtig voksen... :genert:
4
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: "Guilty pleasures": Tid til at bekende!

Indlægaf Joe » 30. nov 2015, 15:03

Lige for tiden er mim guilty pleasure helt klart også cigaretter.
Jeg havde et halvt år uden en eneste cigaret. Så blev jeg festryger. Så var jeg det i ti måneder, lige indtil der var sommerfest på arbejdet, hvor jeg røg med kolleger. Ugen efter var min morbror døende, og der fik jeg røget på altanen med min mor hver dag. Da jeg vendte tilbage, inviterede rygerne mig med ud at ryge på arbejdet, og så blev det en fast vane igen.

Jeg bør nok stoppe. Som kæresten siger er det jo snart et halvt år siden, min morbror døde, så den fungerer ikke rigtigt som undskyldning længere. Men jeg sætter virkelig pris på den pause, cigaretterne giver mig i nogle pænt travle arbejdsdage.
0

Tilbage til "Generelt"