Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf Danseprinsesse » 8. feb 2018, 23:55

Jeg døde, da jeg så udvalget af afskyelige polyesterkostumer i butikkerne.
Så jeg har købt en alm. heldragt med fotoprint af en tiger på hele forsiden. Den får han på, og så maler jeg en næse og et par knurhår på kinderne med en eyeliner. Det er dét kreativiteten kan snige sig op på i år.
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf Sophies-mor » 9. feb 2018, 06:54

2.maskinmester i paradeuniform på et krydstogtskib. (Vi kunne ikke finde sorte bukser, så det blev hvide - hvilket en officer i den danske handelsflåde med respekt for sig selv, ikke går med.)
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
momuh
Indlæg: 121
Tilmeldt: 24. sep 2015, 10:00
Kort karma: 3
Likede indlæg: 157

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf momuh » 9. feb 2018, 08:44

milisa skrev:Vi har købt et Marshall fra Paw Patrol kostume.... Enormt kreativt....


Vi er heller ikke ligefrem kreative, så da vi så et Chase kostume til en brøkdel af hvad det koster herhjemme da vi var i London i Oktober, så købte vi det. Eftersom det umuligt kunne gå helt galt til vores store dreng dreng på 2½, som er pjattet med Paw Patrol.

Vores lille dreng på 4-5 uger må lige vente til næste år med udklædning.
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf Danseprinsesse » 9. feb 2018, 17:22

Vuggestuen sendte dette billede, 1/2 time efter jeg havde afleveret en tiger. Da var der ikke så meget næse og knurhår tilbage. :D

90ED7EE5-E3BA-47FE-993A-FAB5A3F61A2B.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf Sorenspige » 9. feb 2018, 19:18

M på 1,5 år har været en honningbi, og R på 4 pr har været Superman. Sidstnævnte var genbrug fra sidste år, men det ville han helst, selvom han også havde andre kostumer.
1
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf Knirkemis » 10. feb 2018, 10:58

Vi endte med at låne en leoparddragt af Idun's fætre. Hun ville ikke prøve den på, så jeg tog den med i vuggestuen igår og håbede, at hun ville få lyst, når hun så de andre udklædte børn. Det virkede så ikke. Jeg prøvede også at male en lille sort snude med en vandfast eyeliner. Det ville den lille dame heller ikke. Så hun blev afleveret på stuen med en sort streg på næsen, som ikke kunne gå af :stoned:
Det lykkedes dog pædagogerne, at få hende i dragten, da de skulle slå katten af tønden. Men hun så ikke specielt imponeret ud, på de billeder jeg fik. Godt jeg ikke brugte mange penge og timer på kostume i år :P
3
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf Sophies-mor » 10. feb 2018, 11:25

Sophies-mor skrev:2.maskinmester i paradeuniform på et krydstogtskib. (Vi kunne ikke finde sorte bukser, så det blev hvide - hvilket en officer i den danske handelsflåde med respekt for sig selv, ikke går med.)

Det var nu 1.maskinmester.
Hun blev kattekonge.

Og morfar var pavestolt, da han så barnebarnet som søofficer. Så kunne han godt "nøjes" med at hun var maskinmester og ikke "rigtig søfarende som morfar", der jo var navigatør :lol: :lol: :lol:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf vibbsen » 10. feb 2018, 11:28

Knirkemis skrev:Vi endte med at låne en leoparddragt af Idun's fætre. Hun ville ikke prøve den på, så jeg tog den med i vuggestuen igår og håbede, at hun ville få lyst, når hun så de andre udklædte børn. Det virkede så ikke. Jeg prøvede også at male en lille sort snude med en vandfast eyeliner. Det ville den lille dame heller ikke. Så hun blev afleveret på stuen med en sort streg på næsen, som ikke kunne gå af :stoned:
Det lykkedes dog pædagogerne, at få hende i dragten, da de skulle slå katten af tønden. Men hun så ikke specielt imponeret ud, på de billeder jeg fik. Godt jeg ikke brugte mange penge og timer på kostume i år :P



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det første år i vuggestuen var Emma Babapapa..Hun var iført sådan en SUPER nuttet lyserød Babapapa som jeg bare synes var SÅ bedårende...Emma var overhovedet ikke enig ...Jeg har nogen billeder af verdens sureste Babapapa fra den dag....Hun synes virkelig at jeg var latterlig....Og giver ethvert sultens afrikabarn kamp til stregen i at se ynkelig ud :-D
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf godtnavn » 10. feb 2018, 15:30

vibbsen skrev:
Knirkemis skrev:Vi endte med at låne en leoparddragt af Idun's fætre. Hun ville ikke prøve den på, så jeg tog den med i vuggestuen igår og håbede, at hun ville få lyst, når hun så de andre udklædte børn. Det virkede så ikke. Jeg prøvede også at male en lille sort snude med en vandfast eyeliner. Det ville den lille dame heller ikke. Så hun blev afleveret på stuen med en sort streg på næsen, som ikke kunne gå af :stoned:
Det lykkedes dog pædagogerne, at få hende i dragten, da de skulle slå katten af tønden. Men hun så ikke specielt imponeret ud, på de billeder jeg fik. Godt jeg ikke brugte mange penge og timer på kostume i år :P



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det første år i vuggestuen var Emma Babapapa..Hun var iført sådan en SUPER nuttet lyserød Babapapa som jeg bare synes var SÅ bedårende...Emma var overhovedet ikke enig ...Jeg har nogen billeder af verdens sureste Babapapa fra den dag....Hun synes virkelig at jeg var latterlig....Og giver ethvert sultens afrikabarn kamp til stregen i at se ynkelig ud :-D


Det kræver næsten billede! SYnes også en babapapa lyder ret nuttet, hvis altså ikke lige barnet er mugggent :lol:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf vibbsen » 10. feb 2018, 15:52

Jeg synes faktisk stadig at hun er MEGA nuttet....Men hun var ikke enig...Det der er hendes "Hvad fanden har du gang i" blik...

Billede
Senest rettet af vibbsen 10. feb 2018, 15:57, rettet i alt 1 gang.
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf vibbsen » 10. feb 2018, 15:56

Og med et smil (Og et solidt tag i Kaninus)

Billede
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf Filipai » 10. feb 2018, 15:59

Jeg er ret tilfreds med mit hjemmesyede kostume. Hun kan ikke lide at have noget på hovedet, så hendes mor og jeg blev enig om at hun blev uden følehorn. Har seriøst en mega nuttet niece.

Screen Shot 2018-02-10 at 16.57.21.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad skal dit barn være til fastelavn?

Indlægaf Studsgaard » 10. feb 2018, 17:26

Imorgen får i billeder af min enhjørninge datter.
Hornet i det hjemmelavede dej duede ikke, så jeg har syet et, samt hun får en tyls nederdel med lange tylstrimler som hale.
1

Tilbage til "Børn"