Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 29. nov 2015, 21:25

Dragen skrev:
Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:Det er altså upassende at tisse i gården! Om man så bor i stuen eller på 4. sal.

Altså NED i gården?? :8: Fra sin lejlighed?


Hahahahahahahaha, ej! :lol: Jeg kan godt se hvordan den kan misforstås, men det var altså ikke det jeg mente. :lol: :lol: :lol:

Synes desværre at det sker ofte for tiden. Folks gæster går i gården for at ryge og så gider de ikke vente med at tisse til de er oppe i lejligheden igen. I går var det julefrokost-gæster til ham som bor i stuen! Altså helt ærligt. Der er ikke engang ti trappetrin op. I stedet stod de og pissede i en helt asfalt-belagt gård. Det er sgu da mega ulækkert!

Overboen gæster plejer at gå ud på gaden. Så står de dér og pisser, hælder sjatter ud, smider cigaretskodder og råber. Hold kræft hvor er det dog uopdragent.

Næste gang kan det jo være at jeg skal pisse ud af vinduet på dem. :slem:


Altså kogende olie er jo en velafprøvet klassiker... :devil:

Wow, calm down satan :lol:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32468

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 29. nov 2015, 21:50

Jeg synes det er upassende, folk brokker sig over at man sletter deres ikke-tilladte opslag.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 29. nov 2015, 21:53

Dragen skrev:
Altså kogende olie er jo en velafprøvet klassiker... :devil:



Hello Satan. :love:
2
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 30. nov 2015, 04:50

Jeg var ovre i kæledyrs tråden, og så Newsugars lille hund. Det første der fløj igennem hovedet på mig var : Rollbraten :devil:

Det er altså lidt upassende. Undskyld Newsugar. :blush2:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 1. dec 2015, 02:17

Jeg sidder og ser et program med et ægtepar, som begge er dværge. De er i Kina for at hente et adoptivbarn, og ser sig selvfølgelig om, nu da de er i landet. Hvor end de går i det offentlige rum, har de en hale af mennesker efter sig, der glor og stikker mobilkameraer op i næsen på dem. Et billede er ikke engang nok, nej da de følger dem da hele vejen gennem en gade. Mage til ubehøvlet opførsel.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Whoosh » 1. dec 2015, 02:20

OP i næsen? Sikker? :-D
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 1. dec 2015, 02:24

Whoosh skrev:OP i næsen? Sikker? :-D


Og i røven :D

Ok ok så næsten da ;)
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pandesteg » 1. dec 2015, 07:13

At der ikke er lys i juleudsmykningen over Amagerbrogade - det er 1. december? Hvad sker der? :forvirret: :forvirret:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lækre Arne » 1. dec 2015, 08:13

Pandesteg skrev:At der ikke er lys i juleudsmykningen over Amagerbrogade - det er 1. december? Hvad sker der? :forvirret: :forvirret:


Aaaahahaha - du skulle være medlem af Amager facebookgruppen. Det var næsten lige så godt som ados singlegruppe. Kæft der var drama på drengen over den fattige juleudsmykning.
Any way. De har fået ny leverandør, og har ikke haft lige så mange penge som sidste år, og så bøvler de med teknikken også. Thats why.
1
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf didas » 1. dec 2015, 08:16

SantasFreakHelper skrev:
Pandesteg skrev:At der ikke er lys i juleudsmykningen over Amagerbrogade - det er 1. december? Hvad sker der? :forvirret: :forvirret:


Aaaahahaha - du skulle være medlem af Amager facebookgruppen. Det var næsten lige så godt som ados singlegruppe. Kæft der var drama på drengen over den fattige juleudsmykning.
Any way. De har fået ny leverandør, og har ikke haft lige så mange penge som sidste år, og så bøvler de med teknikken også. Thats why.


Det er sateme også den mest sørgelige udsmykning jeg har set i mine 15 år herude, tror vi må starte en indsamling næste år, så vi kan få guirlandander, der i det mindste er lange nok til at dække hele snoren :lol: Det har været ret fantastisk at følge julelys-gate i Amager gruppen :-D
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lækre Arne » 1. dec 2015, 08:20

didas skrev:
SantasFreakHelper skrev:
Pandesteg skrev:At der ikke er lys i juleudsmykningen over Amagerbrogade - det er 1. december? Hvad sker der? :forvirret: :forvirret:


Aaaahahaha - du skulle være medlem af Amager facebookgruppen. Det var næsten lige så godt som ados singlegruppe. Kæft der var drama på drengen over den fattige juleudsmykning.
Any way. De har fået ny leverandør, og har ikke haft lige så mange penge som sidste år, og så bøvler de med teknikken også. Thats why.


Det er sateme også den mest sørgelige udsmykning jeg har set i mine 15 år herude, tror vi må starte en indsamling næste år, så vi kan få guirlandander, der i det mindste er lange nok til at dække hele snoren :lol: Det har været ret fantastisk at følge julelys-gate i Amager gruppen :-D


:D Ja, det var sørme noget der kunne hidse proletariatet op.

Men ja helt enig, det pynter ikke ligefrem :jule:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pandesteg » 1. dec 2015, 08:34

SantasFreakHelper skrev:
didas skrev:
SantasFreakHelper skrev:
Pandesteg skrev:At der ikke er lys i juleudsmykningen over Amagerbrogade - det er 1. december? Hvad sker der? :forvirret: :forvirret:


Aaaahahaha - du skulle være medlem af Amager facebookgruppen. Det var næsten lige så godt som ados singlegruppe. Kæft der var drama på drengen over den fattige juleudsmykning.
Any way. De har fået ny leverandør, og har ikke haft lige så mange penge som sidste år, og så bøvler de med teknikken også. Thats why.


Det er sateme også den mest sørgelige udsmykning jeg har set i mine 15 år herude, tror vi må starte en indsamling næste år, så vi kan få guirlandander, der i det mindste er lange nok til at dække hele snoren :lol: Det har været ret fantastisk at følge julelys-gate i Amager gruppen :-D


:D Ja, det var sørme noget der kunne hidse proletariatet op.

Men ja helt enig, det pynter ikke ligefrem :jule:


Ej men den er da så tarvelig at kikke på. Og når der så ikke engang er lys i... :nej:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32468

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 1. dec 2015, 08:55

Plukflis-damen er tilbage. :rulle:

jeg vil bar fortælle dig at jeg besøger politiett i dag og vil anmelle dig for at fornægte mig i at skrive mandens navn i jeres gruppe. og så vil jeg anmelle jerfor at have smit mig ud af grubben uden at give mig en go grund.




Netop som jeg troede niveauet ikke kunne blive lavere.

Svarede hende således:

Hej.
God fornøjelse med dit besøg hos politiet. Du vil se, de giver mig ret. Når der er navneforbud, er det loven der siger, at man IKKE må skrive navnet.
De beskyldninger du kom med ville vi som gruppe ikke finde os i, og derfor blev du smidt ud.
Vi har som gruppe ikke pligt til at informere dig, at du er blevet ekskluderet.
Hav en god dag :)





Jeg er lidt vild med "Jeg besøger politiet i dag"-vendingen. :lun:
11
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 1. dec 2015, 08:59

Jameeen :nerve: Den kvinde fatter da virkelig ikke en plukflis. :lol: Mod sådan noget kæmper man jo forgæves.
4
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32468

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 1. dec 2015, 09:08

Firebird skrev:Jameeen :nerve: Den kvinde fatter da virkelig ikke en plukflis. :lol: Mod sådan noget kæmper man jo forgæves.


Altså...jeg hænger stadig fast i "Jeg besøger politiet idag"..... Måske hun har kaffe og kage med til dem? :gruble: :D

For et stykke tid siden havde vi en der var værrere; tro det eller ej. :nerve:

Vi er 4 admins; han var rundt ved os alle, og ligemeget hvad vi skrev, så fattede han nada. Han ville også anmelde os til Østjyllands Politi, for at "nægte ham hans ytringsfrihed." Jow jow...ham og Plukflis-damen kan tage hinanden i hånden. :D
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"