Hvornår har du sidst været en nar?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mus84
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:47
Kort karma: 14
Likede indlæg: 237

Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Mus84 » 27. sep 2015, 05:41

Spørgsmålet giver vel sig selv.

Ts starter.

I går da jeg skulle mødes med min mand. Gik igennem en gade hvor mange misbrugere/hjemløse hænger ud. En kvinde står alene og fumler med en telefon. Hun råber efter mig: "undskyld, må jeg låne din telefon til at ringe til en ven. Min telefon virker ikke"

Jeg smilede bare og undskyldte mig med at der ikke var strøm på min telefon.

Bagefter havde jeg bare sådan en øv-følelse. Hvis kvinden faktisk havde brug for at ringe og så var jeg bare for hovski snovski fordi hun var snavset og påvirket. Kunne ikke lige overskue at hun skulle røre min telefon.
0
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf BirdReynolds » 27. sep 2015, 07:06

Jeg er i så fald altid en nar når folk spørger om de må låne min telefon. Den er for dyr til bare at give i hånden på tilfældige mennesker jeg ikke kender, end of story. Og jeg har jo alt på den. Jeg ville heller ikke sige ja hvis der kom en og spurgte om de måtte låne min pung, mit krakskort og mit buskort i fem min.
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 27. sep 2015, 07:25

Ja, så er jeg også en nar. Jeg ville heller ikke låne min telefon til Dronningen eller Casper Christensen. Den er for dyr og for vigtig for mig til hvis nogen taber den eller stjæler den.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Spjaerten » 27. sep 2015, 07:26

Det gjorde jeg 2 gange i går. Først da en flok indvandrer mænd ved 12 tiden sprit stive ville spørge om noget, gik forbi uden at svare.
Senere ved 20 tiden, 2 berusede/fulde turister spørger efter Nørreport, jeg gik videre.

Jeg er ikke god til at håndtere fulde folk når jeg er ædru og jeg er ikke særlig vild med at blive antastet af dem på gaden.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf decibell » 27. sep 2015, 07:34

Jeg gav nu heller ikke min telefon i hånden på et andet menneske - i hvert fald ikke på gade eller andre åbne steder. Hvad skulle forhindre personen i at stikke i løb med den? Jeg er fuld af beundring for de mennesker, der gør det, men jeg har ikke så meget tillid til fremmede på det punkt.

Jeg ved ikke, om jeg var en nar, men jeg var nok en hystade for nogle dage siden i et skænderi med min datter. Selv om min vrede var berettiget, kunne jeg godt have opført mig bedre selv. Jeg har også sagt undskyld.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Sophaya » 27. sep 2015, 08:03

Jeg tror jeg var lidt en nar på et møde på arbejdet, selvom jeg prøvede at være sød. Jeg fik vidst tromlet min medarbejder lidt, og virket som om jeg ville have alle arbejdsopgaverne - men min mening var egentlig bare at hvis hun følte sig for presset ville jeg gerne hjælpe hende af med nogle opgaver. Jeg må virkelig arbejde med mine people-skills.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Dime » 1. dec 2015, 15:36

I går aftes, på flere planer...
Jeg var ikke lige forberedt på det der skete, og så blev jeg fuld og dum...
Undskyld til alle berørte parter osv...
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Joe » 1. dec 2015, 17:12

Jeg har sgu været lidt en nar på arbejdet i dag. Jeg var på ferie i midten af november, og de første to uger efter jeg kom hjem, var jeg blevet helt fyldt op af solenergi og glæde. Der var pissetravlt på arbejdet, men på den fede på. Energiniveauet er så faldet i denne uge, og nu er det bare nederen at her er travlt. Jeg synes ikke jeg har leveret andet end sarkastiske bemærkninger i dag - når jeg ikke ligefrem har siddet og bandet højlydt, når teknikken ikke har fungeret.
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Firebird » 2. dec 2015, 03:49

Jeg tror der findes mennesker, der synes at jeg er en nar hver evigt eneste dag. Det er okay. Jeg synes også de er nogle fjolsrøve. :P
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Mangoness » 30. mar 2019, 13:36

Da jeg kom til at afbryde en anden (men stoppede så snart jeg opfangede, at hun ikke var færdig med at tale).

Undskyld :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Pjeps » 3. apr 2019, 11:04

Forleden dag da jeg blev irriteret på en kollega over at hun har brækket armen. Det er jo ikke hendes skyld at normering og bemanding i sundhedsvæsenet er så fucked, at en 5 ugers sygemelding betyder overarbejde for mig og mine andre kollegaer.

Heldigvis var det kun i tankerne jeg var en nar, men jegfølte mig sgu virkelig som etdårligt menneske efterfølgende.
0
:ninja:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 3. apr 2019, 11:19

Da jeg udbrød et højt "YES!", da der tikkede en mail ind om, at chefen var blevet fyret. Det er ret nar-agtigt, når man véd, at han var temmelig ked af det. Men jeg bærer stadig nag over at være blevet fyret, så jeg tænkte bare karma.
1
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"