Hvad ville i gøre?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Hvad ville i gøre?

Indlægaf Nissen » 18. feb 2018, 21:55

Mit hoved er fyldt med tvivl. Jeg har i knap 1,5 år været sammen med min "kæreste" i et forhold som kun min familie kender til. Hun har aldrig mødt min familie personligt og dem hun kender må ikke vide at vi har noget sammen og hun lyver overfor alle og siger vi bare er venner. Hvis nogen ringer mens jeg er hos hende får jeg besked på at være stille fordi at ingen må vide at jeg er hos hende. Til fødselsdage er jeg inviteret som gæst/ven og hun afviser mig og ignorere mig hvis jeg kommer for tæt på hende. Jeg er involveret med hendes søn og det vil være svært at bryde samværet med ham - men føler mig så ligegyldig når hun ikke vil kendes ved mig i offentligheden. Er virkelig i vildrede for elsker hende men føler hun udnytter mig.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf bluetof1 » 18. feb 2018, 21:58

Hvad er der galt med den tråd du allerede har om det samme emne?
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 22:22

Uden at kende forhistorien/begrundelsen så lyder det ret mistænkeligt.

Er hun gift?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Nissen » 19. feb 2018, 00:23

Nej hun er ikke gift, hun kommer fra udlandet og har været i Danmark i nogle år. Hun siger at dem i hendes hjemland ikke må vide at hun har en kæreste :ae:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Juki » 19. feb 2018, 00:36

Nissen skrev:Nej hun er ikke gift, hun kommer fra udlandet og har været i Danmark i nogle år. Hun siger at dem i hendes hjemland ikke må vide at hun har en kæreste :ae:

Okay.

Er der udsigt til at det vil ændre sig? Altså offentliggørelsen af jeres forhold.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Santa » 19. feb 2018, 07:25

Nissen skrev:Nej hun er ikke gift, hun kommer fra udlandet og har været i Danmark i nogle år. Hun siger at dem i hendes hjemland ikke må vide at hun har en kæreste :ae:

Men så må I vel gifte jer?

Under alle omstændigheder ville jeg ikke fortsætte som hemmelig kæreste efter fire år. Det ville undergrave mit selvværd for meget, og jeg ville kræve en handling.
Det kunne være at offentliggøre forholdet, også selvom det har omkostninger for hende.
Eller som sagt ægteskab.
Og ellers ville jeg afslutte forholdet.

Et parforhold skal efter min mening styrke begge parter, og det kan det jo umuligt på de vilkår. At det så kan blive svært for hende, hvis familien er imod, er hårdt, men det kommer man igennem sammen. Man må også sætte spørgsmålstegn ved værdien af familiens kærlighed til hende, hvis de ikke ønsker hende lykkelig.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf IrmaPigen » 19. feb 2018, 08:14

Hvor kommer hun fra?
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf icelady » 19. feb 2018, 08:22

Du må gøre op med dig selv, om du vil fortsætte med at være "den skjulte kæreste."


Hvis du ikke vil det, må du snakke med hende og sige at du ikke vil gemmes væk, men vil være hendes officielle kæreste.

Vil hun ikke gå med til det, må du bryde med hende, også selvom det vil gøre ondt på dig.


Så længe du ikke sætter foden ned, fortsætter det på samme måde. Du har fortalt hende flere gange at du har det skidt med det, men du har ikke fulgt op det, men bare forklaret hende det og så nikket samtykkende, når hun har modsagt dig.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf LadyFox » 19. feb 2018, 08:29

Har du spurgt hende hvad det skulle til for at I kunne springe ud i det officielt? Hvis ikke et det vel stedet at starte, og så bagefter tage stilling til om det et noget du vil gøre for det.
0
...
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf VanillaQueen » 19. feb 2018, 10:23

Hun er ikke problemet, det er familien. Hun er bange for at blive dømt af dem og selvom hun egentlig burde være ligeglad så er det nemmere sagt end gjort. Ens familie kan virkelig være hård.. jeg synes ikke du skal give hende et ultimatum (det vil stresse hende endnu mer) og det synes jeg ikke hun fortjener.

Som sagt er problemet hendes familie / venner .. prøv at snak med hende, forstå hvad hun er bange for og så find en løsning sammen.
Lad vær med at presse hende med at gøre dig offentligt for det kommer ikke til at ske i hvert fald ikke lige de næste par måneder, kun hvis i formoder at finde en løsning SAMMEN!
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Akehurst2 » 19. feb 2018, 10:27

VanillaQueen skrev:Hun er ikke problemet, det er familien. Hun er bange for at blive dømt af dem og selvom hun egentlig burde være ligeglad så er det nemmere sagt end gjort. Ens familie kan virkelig være hård.. jeg synes ikke du skal give hende et ultimatum (det vil stresse hende endnu mer) og det synes jeg ikke hun fortjener.

Som sagt er problemet hendes familie / venner .. prøv at snak med hende, forstå hvad hun er bange for og så find en løsning sammen.
Lad vær med at presse hende med at gøre dig offentligt for det kommer ikke til at ske i hvert fald ikke lige de næste par måneder, kun hvis i formoder at finde en løsning SAMMEN!


Det er hende, der lader familien være et problem. MEdmindre hun ligefrem er reelt bekymret for, at de vil skade hende fysisk, så har hun jo muligheden for at sige fra.

Og nej, det er ikke nemt at sige fra overfor familie, især ikke, hvis man frygter et decideret brud. Men det burde ikke være så svært hvis alternativet er at såre et menneske, man kalder sin kæreste og har så seriøst et forhold til at man har ladet vedkommende involvere sig med sit barn.
3
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Akehurst2 » 19. feb 2018, 10:28

bluetof1 skrev:Hvad er der galt med den tråd du allerede har om det samme emne?


Og er der noget, der har ændret sig siden?
1
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf VanillaQueen » 19. feb 2018, 11:04

Akehurst2 skrev:
VanillaQueen skrev:Hun er ikke problemet, det er familien. Hun er bange for at blive dømt af dem og selvom hun egentlig burde være ligeglad så er det nemmere sagt end gjort. Ens familie kan virkelig være hård.. jeg synes ikke du skal give hende et ultimatum (det vil stresse hende endnu mer) og det synes jeg ikke hun fortjener.

Som sagt er problemet hendes familie / venner .. prøv at snak med hende, forstå hvad hun er bange for og så find en løsning sammen.
Lad vær med at presse hende med at gøre dig offentligt for det kommer ikke til at ske i hvert fald ikke lige de næste par måneder, kun hvis i formoder at finde en løsning SAMMEN!


Det er hende, der lader familien være et problem. MEdmindre hun ligefrem er reelt bekymret for, at de vil skade hende fysisk, så har hun jo muligheden for at sige fra.

Og nej, det er ikke nemt at sige fra overfor familie, især ikke, hvis man frygter et decideret brud. Men det burde ikke være så svært hvis alternativet er at såre et menneske, man kalder sin kæreste og har så seriøst et forhold til at man har ladet vedkommende involvere sig med sit barn.


Og nej, det er ikke nemt at sige fra overfor familie, især ikke, hvis man frygter et decideret brud. Men det burde ikke være så svært hvis alternativet er at såre et menneske, man kalder sin kæreste og har så seriøst et forhold til

Hm jeg tænker du har ret.. det kan også være hun bruger det som undskyldning fordi hun ikke er 100% sikker på ham? Eller at det skal være dem.. :gruble:
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Nissen » 20. feb 2018, 17:54

Juki skrev:
Nissen skrev:Nej hun er ikke gift, hun kommer fra udlandet og har været i Danmark i nogle år. Hun siger at dem i hendes hjemland ikke må vide at hun har en kæreste :ae:

Okay.

Er der udsigt til at det vil ændre sig? Altså offentliggørelsen af jeres forhold.


Nej det tror jeg desværre ikke
:mellow:
0
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Re: Hvad ville i gøre?

Indlægaf Nissen » 20. feb 2018, 17:56

Juki skrev:
Nissen skrev:Nej hun er ikke gift, hun kommer fra udlandet og har været i Danmark i nogle år. Hun siger at dem i hendes hjemland ikke må vide at hun har en kæreste :ae:

Okay.

Er der udsigt til at det vil ændre sig? Altså offentliggørelsen af jeres forhold.


Nej der tror jeg desværre ikke
0

Tilbage til "Forhold og sex"