Må jeg være med her?
Jeg blev mor til en datter 30. November sidste år, og graviditeten gjorde mig simpelthen så rastløs, at jeg higede efter at kunne bruge min krop aktivt igen, på trods af at jeg aldrig rigtig har trænet eller dyrket motion (andet end cykling på Aarhus’ bakker). Heldigvis gik fødslen ukompliceret, og i januar følte jeg mig klar til at starte langsomt op med træning, så jeg meldte mig ind i FitnessWorld - ligesom så mange andre i januar - med en plan om at træne, først og fremmest fordi det er sundt for mig, og fordi, jeg gerne vil være stærkere.
Jeg har holdt en god rutine, kun afbrudt af pauser pga. sygdom og en uges ferie i udlandet. Jeg var pissenervøs for at starte, for jeg hader at føle, at alle kan se, at jeg er ny

Men planen var, at jeg ville tage det i mit eget tempo og blive fortrolig med omgivelserne og rutinerne. Og det er gået så godt! Jeg er faktisk ret stolt af mig selv.
Jeg har ikke nogle konkrete mål, for jeg fungerer dårligt under pres

men jeg går efter at træne et par gange om ugen, både hold og “fri” træning. I dag har jeg prøvet BodyFit, og dét var sgu fedt. Det skal jeg igen, gerne i denne uge.
Jeg er 163 og vejer 60 kg. Jeg vejede 55 da jeg blev gravid, og det vil jeg vildt gerne ned på igen, men så længe jeg ammer, dur det ikke, at jeg skærer på kalorierne - jeg er én af dem, hvor det kan mærkes lynhurtigt, hvis jeg ikke får spist nok, så det skal jeg bare. Men når jeg er færdig med at amme (om 2-3 mdr) satser jeg på også at gå efter de berygtede 5 kg.