Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 1. dec 2015, 17:53

Firebird skrev:
2SHY skrev:Jeg synes Claus Holm er øretæveindbydende træls


Hvem er Claus Holm? :nerve:

Firebird meget gammel og uoplyst.

Røv irriterende kok på TV2

http://www.claus-holm.dk
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 1. dec 2015, 17:55

Ej, men det mad han laver ser altså ikke lækkert ud.
Og det er nogle alt for syrede sammenblandinger og alt for komplicerede moderniseringer af retter som ingenlunde behøver at blive "piftet op"
Det minder alt for meget om "Frisk pige, 45, med spændende frisure" bare med mad. Nej.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 1. dec 2015, 23:23

kidkomb skrev:Ej, men det mad han laver ser altså ikke lækkert ud.
Og det er nogle alt for syrede sammenblandinger og alt for komplicerede moderniseringer af retter som ingenlunde behøver at blive "piftet op"
Det minder alt for meget om "Frisk pige, 45, med spændende frisure" bare med mad. Nej.


Hahahaha! Lige den dér foromtale kunne så rent faktisk få mig til at se madprogrammer. For første gang i flere år. :lol: :klap:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. dec 2015, 23:26

Jeg har købt et rivejern fra Claus Holms køkkenserie, men jeg sværger(!), jeg anede ikke, hvem og hvordan han var! :(
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. dec 2015, 23:44

og så er han desværre også en af de kokke hvis negle ikke ser godt ud når de zoomer ind på hans fingre... de ser simpelthen en smule brunlige ud der øverst hvor man helst vil se en klinisk ren hvid kant.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. dec 2015, 23:46

DetSorteCirkus skrev:Jeg har købt et rivejern fra Claus Holms køkkenserie, men jeg sværger(!), jeg anede ikke, hvem og hvordan han var! :(


Ja det forklarer jo så de rygter om at du laver en træls gulerodssalat!
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. dec 2015, 23:49

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg har købt et rivejern fra Claus Holms køkkenserie, men jeg sværger(!), jeg anede ikke, hvem og hvordan han var! :(


Ja det forklarer jo så de rygter om at du laver en træls gulerodssalat!


Korrekt. Det er jo derfor, at jeg nu har købt et rivejern, der kan gøre den pivfræk :slem:
4
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 2. dec 2015, 07:18

Jeg kan simpelthen ikke se det fantastiske i Sex and the City. Synes det er det argeste lort, og karaktererne er karikerede og møg irriterende og i der hele taget er det et super urealistisk set up. Og de er heller ikke ikke særlig pæne - hverken kvinderne eller de fleste af mændene. Serien kunne til nød ses pga ham der den unge Hottie der var kæreste med Samantha, men ellers nej.

Det lader det til at man ikke sige for 90% af den kvindelige befolkning...
8
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Persnikedy » 2. dec 2015, 07:48

Jeg ved godt at det er meningen at kvinder nu til dags skal være okay med menstration og være på tærende med "Det er ganske naturligt at min krop gør sådan her", men hold da kæft hvor jeg hader det lort.
Ihhh ja, det er jo SÅ fantastisk at vågne op med smerter og måtte skynde sig ud i bad tidligt om morgen fordi Tante Jerk lige vælger at selvom du næsten er 30 skal det stadig være ureglmæssigt af helveds til.
Det er så bekræftende som kvinde at vide at hele ens dag lige kan få et spark ned af fordi smerterne lige kommer som jag i underlivet, også samtidig vide at det her "kan du ligeså godt vende dig til" fordi det jo nok næppe er sidste gang..
Og jeg hader hele den der "du skal fejre din kvindelighed" pis nogle mennesker kører med som endeligt bare giver mig lyst til at bide dem.

(Disclaimer: dette her er ikke hormon vrede, men smerter vrede for det gør altså pisse ondt!)
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 2. dec 2015, 08:19

Persnikedy skrev:Jeg ved godt at det er meningen at kvinder nu til dags skal være okay med menstration og være på tærende med "Det er ganske naturligt at min krop gør sådan her", men hold da kæft hvor jeg hader det lort.
Ihhh ja, det er jo SÅ fantastisk at vågne op med smerter og måtte skynde sig ud i bad tidligt om morgen fordi Tante Jerk lige vælger at selvom du næsten er 30 skal det stadig være ureglmæssigt af helveds til.
Det er så bekræftende som kvinde at vide at hele ens dag lige kan få et spark ned af fordi smerterne lige kommer som jag i underlivet, også samtidig vide at det her "kan du ligeså godt vende dig til" fordi det jo nok næppe er sidste gang..
Og jeg hader hele den der "du skal fejre din kvindelighed" pis nogle mennesker kører med som endeligt bare giver mig lyst til at bide dem.

(Disclaimer: dette her er ikke hormon vrede, men smerter vrede for det gør altså pisse ondt!)


Ja - for f.... da også - jeg ville være fuldt ud tilfreds med en lille lampe i navlen der lyste rødt for gravid og grønt for go go hver den 1. i mdr. kl. 1200.

Jeg valgte at droppe prævention i begyndelsen af 40érne - slut med hormoner og manden blev steriliseret - men så også slut med at vælge hvornår man vil have menstruation, den kommer hver 3 uge - og for fuld drøn, velkommen til smerten som jeg kun kan huske fra mine unge teenagerdage.
Nogle gange når ingen hører det - så siger jeg altså: jeg savner mine p-piller for hold nu op hvor var det bare nemt og smertefrit.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 2. dec 2015, 08:39

Jeg hader når folk siger "fondang" men det er måske fordi jeg har lært det hedder "fondant" og udtales ligesom det staves
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Neenah » 2. dec 2015, 08:44

2SHY skrev:Jeg hader når folk siger "fondang" men det er måske fordi jeg har lært det hedder "fondant" og udtales ligesom det staves


Men det udtales fondang. Jeg skulle også lære det :D
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 2. dec 2015, 08:52

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Jeg hader når folk siger "fondang" men det er måske fordi jeg har lært det hedder "fondant" og udtales ligesom det staves


Det er nu korrekt at det er mere g-lyd, da t'et er stumt på fransk :).

Men det kan godt lyde lidt "snobbet" måske på dansk med fransk udtale, men ikke desto mindre.

Men det er ikke et fransk produkt så jeg forstår ikke hvorfor det skal have en fransk udtale. De udtaler det heller ikke sådan i USA
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 2. dec 2015, 08:53

Neenah skrev:
2SHY skrev:Jeg hader når folk siger "fondang" men det er måske fordi jeg har lært det hedder "fondant" og udtales ligesom det staves


Men det udtales fondang. Jeg skulle også lære det :D

Ikke i min verden så jeg holder fast i t-lyden
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 2. dec 2015, 09:14

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Jeg hader når folk siger "fondang" men det er måske fordi jeg har lært det hedder "fondant" og udtales ligesom det staves


Det er nu korrekt at det er mere g-lyd, da t'et er stumt på fransk :).

Men det kan godt lyde lidt "snobbet" måske på dansk med fransk udtale, men ikke desto mindre.

Men det er ikke et fransk produkt så jeg forstår ikke hvorfor det skal have en fransk udtale. De udtaler det heller ikke sådan i USA


Nu er USA et dårligt eksempel, derovre hedder Van Gogh også Van Go :-D.

Jeg er dig svar skyldig, jeg ved ikke hvorfor det udtales som det gør.

Jo jo men det stammer mig bekendt fra USA så derfor holder jeg mig til det der minder mest om deres udtale men bare med mere fladt A

For mig er en fondang en af de der chokoladekager med flydende midte
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"