"Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Zombie » 30. nov 2015, 11:05

Crookshanks skrev:Jeg evner ikke at gå forbi en hylde med legetøj/ting der kan sige lyde uden jeg skal trykke på mindst 5. Jeg føler en indre tilfredsstillelse, hvis jeg kan få en hel hylde med legetøj til at larme på en gang :genert:



Sidst jeg var på posthuset:

Mig: "Ej, det er altså fristende at I har en klokke stående på desken." :blush2:
Postdame: "Ja, det er hvis vi lige er ude bagved, når der kommer kunder."
Mig: "ja, det kan jeg regne ud, men den er altså meget fristende alligevel." :blush2:
Postdame: "... Du må gerne trykke på den, hvis du har lyst." :slem:
Mig: "..." :genert:
Postdame: "..." :slem:
Mig: ... *ding* :ivrig:
Postdame, kigger om der er andre kunder i rummet - det er der ikke. Derefter: ... *ding* :ivrig:

Vi står begge og griner fjollet og gnækker, mens jeg skriver under for min pakke og går. :fløjt:


ELSKER MIT POSTHUS! :lol:
20
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 1. dec 2015, 13:59

Efter jeg er blevet syg af stress, skal jeg tisse hele tiden. HELE TIDEN siger jeg jer! Jeg kommer selvfølgelig ikke så meget ud i øjeblikket, så jeg er for det meste i umiddelbar nærhed af et toilet, men når jeg f.eks. besøger den stresscoach, jeg går hos, går en del af tiden desværre med at rende i rutefart til toilettet. Det hjælper heller ikke just, at jeg fylder mig med vand, fordi jeg er nervøs. Og nej, jeg har ikke blærebetændelse; det er åbenbart et ret normalt stresssymptom med den umådelige tissetrang. Jeg håber, det snart går over - det er altså mega træls at være styret af tis!
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Sophaya » 1. dec 2015, 20:14

Jeg er ved at dø, hvis jeg skal røre andres beskidte service - tallerkener, bestik osv. Mit eget er heller ikke godt, især hvis det ikke er noget jeg lige har brugt, men noget der lige har stået lidt. Idrk! Derfor er jeg storforbruger af engangshandsker derhjemme - dem i latex-ish materiale. Jeg er ikke stolt af det og det er ikke rationelt, men jeg synes brugt service er SÅ ulækkert.

Jeg har altid en bog med i tasken. Altid. Ethvert frit øjeblik jeg kan finde bruges på at læse.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Hønsekræmmeren
Indlæg: 213
Tilmeldt: 3. sep 2015, 17:47
Kort karma: 15
Geografisk sted: Henne om hjørnet - nede i kælderen...
Likede indlæg: 300

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Hønsekræmmeren » 1. dec 2015, 20:38

Da jeg var 24-25 år kørte jeg i en ret slem brandert i bil hjem fra et sommerhus efter et åndssvagt skænderi med en kæreste - det gik gudskelov godt..!

Det er cirka 35 år siden nu - og jeg har ALDRIG kørt i nogen form for påvirket stand siden dengang..!!

- Men tænk.... - jeg kan stadig få det utroligt dårligt når jeg - faktisk ret ofte - tænker på hvilke forfærdelige konsekvenser jeg risikerede at udsætte mange andre og mig selv for... :gruble:
0
'Vi kan ikke løse vores problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem'.. (Albert Einstein)
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Daine » 2. dec 2015, 04:03

Jeg elsker at samle puslespil og har en ret stor samling af Disneypuslespil med primært 1000 brikker.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Sophaya » 3. dec 2015, 09:04

Jeg skriver tit hele debatindlæg bare for at skifte mening og forlade siden uden at sende det, fordi jeg synes det blev noget vrøvl eller bare ikke præcis det jeg gerne ville sige.
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Badesandalen » 3. dec 2015, 11:31

Sophaya skrev:Jeg skriver tit hele debatindlæg bare for at skifte mening og forlade siden uden at sende det, fordi jeg synes det blev noget vrøvl eller bare ikke præcis det jeg gerne ville sige.


Det gør jeg også! Så sent som i går i denne tråd. Tsk.

Men nu deler jeg noget alligevel: Rugbrød får mig til at hikke.
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fillie » 3. dec 2015, 12:08

Jeg kan ikke lide kaffe. Det ville jeg ellers gerne kunne, for det ser så hyggeligt ud, når folk sidder med en kaffekop, og kaffens verden er enorm og fascinerende, men jeg kan simpelthen ikke få det bitre stads ned. Et eller andet sted føler jeg faktisk, at jeg aldrig bliver "rigtigt voksen", før jeg begynder at drikke kaffe; jeg er sikker på, at man først får udleveret et kørekort til voksenlivet, når man bliver kaffedrikker. :gammel:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 3. dec 2015, 12:47

Fillie skrev:Jeg kan ikke lide kaffe. Det ville jeg ellers gerne kunne, for det ser så hyggeligt ud, når folk sidder med en kaffekop, og kaffens verden er enorm og fascinerende, men jeg kan simpelthen ikke få det bitre stads ned. Et eller andet sted føler jeg faktisk, at jeg aldrig bliver "rigtigt voksen", før jeg begynder at drikke kaffe; jeg er sikker på, at man først får udleveret et kørekort til voksenlivet, når man bliver kaffedrikker. :gammel:

Det gør man ikke. Gid det var så vel.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 3. dec 2015, 12:50

Mariah Carey får mine ører til at bløde. Jeg KAN ikke klare hendes skrigeri.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf dgd2007 » 3. dec 2015, 13:10

Fillie skrev:Jeg kan ikke lide kaffe. Det ville jeg ellers gerne kunne, for det ser så hyggeligt ud, når folk sidder med en kaffekop, og kaffens verden er enorm og fascinerende, men jeg kan simpelthen ikke få det bitre stads ned. [...]

Ever heard of sukker and fløde? :D
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf 2SHY » 3. dec 2015, 13:16

dgd2007 skrev:
Fillie skrev:Jeg kan ikke lide kaffe. Det ville jeg ellers gerne kunne, for det ser så hyggeligt ud, når folk sidder med en kaffekop, og kaffens verden er enorm og fascinerende, men jeg kan simpelthen ikke få det bitre stads ned. [...]

Ever heard of sukker and fløde? :D

Da jeg begyndte at drikke kaffe var der vist mere kaffe i sukkeret end sukker i kaffen :genert: En latte macchiato kunne også være et sted at starte :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. dec 2015, 15:51

Jeg har én gang stemt blankt og kommer næppe til det igen nogensinde.
Jeg har normalt ikke et problem med at beslutte mig for, hvad jeg skal stemme, eller finde en politiker eller et parti, jeg har tillid til, men da der kom en afstemning om en sag vedrørende kongehuset, valgte jeg at stemme blankt, fordi jeg syntes, at det skulle være op til royalisterne at træffe beslutningen. Jeg er selv 100% republikaner.

Skulle jeg være så heldig, at der i mine levetid kom en afstemning om afskaffelse af monarkiet, ville jeg stemme, for det har med hele styreformen at gøre og ikke bare nogle detaljer i et system, der alligevel aldrig kan blive retfærdigt i demokratisk forstand.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf Sophaya » 3. dec 2015, 18:20

Log_Lady skrev:Mit kæreste eje er min Kindle. <3


Samme her! Jeg ved slet ikke, hvordan jeg levede uden førhen.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: "Fortæl et eller andet om dig selv"-tråden

Indlægaf hotlips » 4. dec 2015, 11:10

Skal vi aldrig ha en havetråd herinde?

Blomsterverden.dk der i forvejen er en af de billigste sider har 50% på deres tulipanløg men jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal skrive det,især de store fyldte sorter er der meget at spare på,normalprisen på papegøjetulipaner ligger på 50-80 kr,nogen steder koster de 100,men de Koster 20 kr derinde nu.

Jeg har bestilt for 300,jeg smider normalt aldrig penge ud til fjas men hos Bakker havde de samme kostet 1200.

Det er muligt det kun er mig der er havetosset nok til at gide bruge krudt på det nu,men jeg tænkte nogen burde fortælle folk det,jeg har ikke styr på hvem her der er havefolk, eller på reglerne for reklame,men jeg har ingen forbindelser til den side.

...og nu kan jeg dårligt vente,jeg får stribede,fyldte,kæmpetulipaner, nogen med mange blomster på hver stilk,jeg tror måske jeg vil lade mig inspire af mine indiske havevenner,de har hvad vi vil kalde en meget
2

Tilbage til "Generelt"