KM094..Nogen der har praktisk erfaring

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

KM094..Nogen der har praktisk erfaring

Indlægaf vibbsen » 3. dec 2015, 08:35

Uhhhh....Jeg tror jeg er blevet lidt forelsket i Kenwoods KM094 som er deres flagskib med induktionsplade i selve maskinen så man reelt kan lave mad direkte i skålen. Det synes jeg godt nok er noget smart.

Men jeg kan overhovedet ikke finde nogen test af den som ikke er på tysk....Og det magter jeg sgu ikke lige..

Sååååå : Er der måske nogen her i mit ynglings debat panel der har sådan en fætter og som har lyst til at dele sine erfaringer.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: KM094..Nogen der har praktisk erfaring

Indlægaf Fillie » 3. dec 2015, 11:38

Her! Køkkengadgethoren slår til igen. :-D

Jamen, den er jo umiddelbart super smart med sin induktionsplade, men jeg bruger slet ikke den funktion. Jeg synes, det er bøvlet at lave mad i skålen; det fungerer altså bare bedre på komfuret i en gryde. Desuden laver jeg gerne store portioner ad gangen, og der er ret begrænset plads. Til gengæld har den jo samme kraftige motor som Titanium, så den er bestemt fantastisk til alle de ting, en køkkenmaskine ellers skal kunne. Men hvor cool jeg end synes, det er at eje sådan en lidt futuristisk køkkenmaskine, vil jeg nok bare anbefale, at man snupper en Titanium (eller en endnu billigere model) og sparer nogle tusinde kroner... :)
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Mad og drikke"