Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 12. feb 2018, 10:41

Det er ærligt talt pisseupassende, at man skal have det så elendigt dagen efter en festlig aften/nat. Især, når hovedpinepillerne har indgået aftale om ikke at virke! Fuck, mand!
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 12. feb 2018, 18:30

Jeg kontanter mit forsikringselskab og oplyser dem at jeg ønsker at skifte dækning. Kundeservicemedarbejder oplyser at jeg godt kan beholde min forsikring på samme vilkår selvom jeg har skiftet fra den bank som jeg oprindeligt tegnede dem igennem (som var en del af kriteriet for at kunne tegne i første omgang).

Jeg skriver at jeg har talt med hendes kollega og gerne vil skifte til ordinære vilkår som jeg mener passer mig bedre.

Medarbejder og uddyber forskellen på de to forsikringer.
Jeg skriver at jeg er klar over forskellen, at den ordinære dækning passer mine behov bedre og at jeg gerne vil skifte.

Kundeservicemedarbejder:
Det er helt ok, men husk at forsikringen ikke dækker, hvis den først tegnes, når skaden er sket ;-)



.... jeg er meget tæt på at melde mig helt ud og sige fuck it lige nu. Jeg er en voksen kvinde for fuck sake, jeg ved godt hvordan en forsikring fungerer.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hewlett » 13. feb 2018, 11:29

Hunkat skrev:
Jeg er en voksen kvinde for fuck sake, jeg ved godt hvordan en forsikring fungerer.



Jeg stemmer for, at du svarer det :lol:
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Juki » 13. feb 2018, 11:49

Hewlett skrev:
Hunkat skrev:
Jeg er en voksen kvinde for fuck sake, jeg ved godt hvordan en forsikring fungerer.



Jeg stemmer for, at du svarer det :lol:

Eller bliver mere irriterende end medarbejderen og beder ham uddybe alle argumenterne :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 18. feb 2018, 05:31

Det forældrepar som slæbte bittesmå børn med i teateret, til en forestilling som var fra 2-5 år.

Hvorfor har man så travlt?
Og hvad skulle ens baby få ud af det?
3
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 4. mar 2018, 02:50

Igen er scenen teateret. Nu bare ‘voksenteater’ - ikke mindre end to!! gange ringede der en mobiltelefon.
Ej men det er lige før jeg ikke gider at tage ud og bruge penge på sådanne oplevelser efterhånden. Folk er så pisse ligeglade.

I biografen de sidste to gange snakkede folk under filmen.
Arg!
Alle gange var det ældre mennesker. Hvor er respekten for at andre folk har brugt en masse penge på en oplevelse? Væk åbenbart.
7
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 4. mar 2018, 11:32

Lykke skrev:Igen er scenen teateret. Nu bare ‘voksenteater’ - ikke mindre end to!! gange ringede der en mobiltelefon.
Ej men det er lige før jeg ikke gider at tage ud og bruge penge på sådanne oplevelser efterhånden. Folk er så pisse ligeglade.

I biografen de sidste to gange snakkede folk under filmen.
Arg!
Alle gange var det ældre mennesker. Hvor er respekten for at andre folk har brugt en masse penge på en oplevelse? Væk åbenbart.


Jeg har været i biografen to gange i løbet af de sidste 15 år... Jeg gider ikke bruge så mange penge på at sidde og høre andre mennesker ævle, rasle med slikposer og pille ved deres mobiltelefoner. Det var allerede et problem dengang og jeg er sikker på at det stadig er et problem i dag. Folk er bare fucking nederen!
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 4. mar 2018, 11:34

I Falconer bio har de en jammer (tror jeg i hvert fald).
Vi var inde og se en film for nogle år siden og sekundet man trådte ind i salen gik signalet på telefonen (sikkert også lidt før man trådte ind :-D )
Som i HELT væk.
Det var jeg ret tilfreds med.
16
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 4. mar 2018, 11:39

kidkomb skrev:I Falconer bio har de en jammer (tror jeg i hvert fald).
Vi var inde og se en film for nogle år siden og sekundet man trådte ind i salen gik signalet på telefonen (sikkert også lidt før man trådte ind :-D )
Som i HELT væk.
Det var jeg ret tilfreds med.


I en af de biografer jeg kommer i, er der sådan nogle spil man spiller via telefonen oppe på lærredet. Så.. ja. Der “skal” der jo så være signal.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sigge » 4. mar 2018, 12:56

Lykke skrev:Igen er scenen teateret. Nu bare ‘voksenteater’ - ikke mindre end to!! gange ringede der en mobiltelefon.
Ej men det er lige før jeg ikke gider at tage ud og bruge penge på sådanne oplevelser efterhånden. Folk er så pisse ligeglade.

I biografen de sidste to gange snakkede folk under filmen.
Arg!
Alle gange var det ældre mennesker. Hvor er respekten for at andre folk har brugt en masse penge på en oplevelse? Væk åbenbart.


Jeg har været til to foredrag det sidste halve år, og til begge har der været en telefon, der ringede. Begge foredragsholdere havde en helt cool respons på det (som ikke engang var bebrejdende overfor “synderen”), men jeg synes godt nok det er respektløst overfor både dem og os andre tilhørere.
Jeg ville seriøst grave mig ned, hvis jeg nogensinde var så distræt at glemme at slukke telefonen, og den så ringede i sådan en situation.
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 5. mar 2018, 11:16

Min kollega er upassende.

Vores kantinedame er på ferie, og vi får derfor mad udefra fra en frokostordning. Det er blevet meldt ud en uge i forvejen til hele virksomheden, at det derfor er ekstra vigtigt, at folk melder ind, om de er på kontoret eller ej og om de får gæster.

I morges kl. 07:55 skriver min kollega fra Kbh-kontoret så, at hun vist har glemt at sige, at de kommer 3 stk. på vores kontor i dag. Jeg skriver tilbage, hvordan situationen er, at vi jo nok plejer at kunne deles, men at jeg ikke kan garantere, at der er mad nok til 3 ekstra personer. Svaret fra hende er, at hun forstår ikke, at vi ikke bare default bestiller til 5 ekstra, men at de da bare selv bestiller noget mad udefra så. Jeg skriver igen, at vi da nok skulle kunne finde ud af det, men at de selvfølgelig er velkomne til at bestille deres eget mad - hvilket hun ikke har svaret på, men de har lige modtaget deres takeaway.

Jamen jeg beklager da meget, at du ikke kan finde ud af at give besked i god tid!
8
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lykke » 6. mar 2018, 21:18

Igen i teateret. Igen en ældre mands telefon ringer. Jesus fucking christ!!
8
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aima » 6. mar 2018, 23:25

^ Jeg har været til fire bisættelser/begravelser siden juni sidste år. Ved de to af dem ringede nogens telefon højt, ved én var telefonen på lydløs men med vibration der tydeligt kunne høres af alle og så var der én bisættelse uden forstyrrelser fra mobiler.

25% score er lidt trist.
14
I'll stick with hell no's and headphones...
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf bluetof1 » 7. mar 2018, 07:03

Jeg er med toget her til morgen. Der er mange med og alligevel har tasker et sæde for sig selv i flere tilfælde.
Jeg bad en dame fjerne sin taske så jeg kunne sidde ned (spurgte "undskyld, er der optaget her?") og mange støn og suk senere havde hun fjernet sine ting, der fint kunne have været på hylden over sæderne.
Nu har hun lige prustet og stønnet for at få sin jakke fri for den lå stadig halvt ind over mit sæde så den kom jeg til at sætte mig på. Hun kunne da bare have spurgt om jeg ville flytte mig, men det var åbenbart nemmere at hive og trække og skule surt.
17
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ghattner » 7. mar 2018, 07:19

De rygere der har efterladt et hav af skodder foran indgangen på mit arbejde. Herunder i plantekrukkerne! Der er ellers rygning forbudt-skilte og jeg tænker det ikke kan være andre end enten ansatte eller deres gæster. Vi har endda en vagt der går rundt ved hovedindgangen, så det irriterer mig også at han aldrig siger noget til dem.

Eller bare rygersvin generelt der tror at græsplæner, veje, stier, plantekrukker etc. er deres askebægre
22

Tilbage til "Generelt"