Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Kære........

Indlægaf Fillie » 29. nov 2015, 20:21

Tanten skrev:
Fillie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Kære .
23 cm er simpelthen for meget. Sorry. Av.


For nogle mænd må det være en kompliment. :lol:


Kære Fillie,

Din avatar skulle vel aldrig være fra den fantastiske video Hat-Baby, hvor de har "oversat" en arabisk sang til svensk, eller i hvert fald skrevet på svensk, hvad de synes, teksten lyder som. "Lima Skinkbit".


Jo, det er så! Jeg postede link til videoen i går: viewtopic.php?f=5&t=72&start=300. Den var meget populær på Debatten i... 2003, tror jeg. Den er ikke blevet mindre fantastisk siden. :love:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kære........

Indlægaf sigge » 30. nov 2015, 14:27

Kære TV2.

Jeg er inderligt ligeglad med, hvad andre helt almindelige mennesker stemmer d. 3. december. Så de indslag må I godt droppe og så bruge 10 sek. ekstra på reel information, som jeg selv kan træffe et valg ud fra.
5
You can't spell awesome without me.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Kære........

Indlægaf Pityt » 1. dec 2015, 13:56

Kære sælgertype.
Prøv at gætte om det er en god plan, at være uhøflig, nedladende og generelt idiot-agtig overfor den person i virksomheden, der rent faktisk køber varer hos jer i håb om at komme til at tale med en person, som IKKE har tilladelse til at købe den slags varer :nej:
Overvejer kraftigt om det er ved at være tid til at skifte leverandør :skeptisk:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kære........

Indlægaf sigge » 2. dec 2015, 13:30

Kære Yousee.

Jeg magter ikke, hvis I allerede fra nu og helt til den 9. februar skal køre med den kæmpebjælke hen over toppen af skiftende TV-kanaler for at fortælle seeren, at det analoge signal ophører til den tid. Det har I ligesom allerede informeret om pr. mail, så jeg har ikke brug for at få ødelagt min TV-sening i 2 måneder oveni ærgrelsen over, at jeg skal ud og investere i nyt TV (hvilket jeg altså først gør, når der kommer udsalg efter jul).

Edit: Gad vide, om man skulle prøve at skrive det på deres Facebook side og se, om det gør nogen forskel. :gruble:
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Kære........

Indlægaf Ado » 2. dec 2015, 14:06

Kære dig

Du er skide sød. Du er sjov. Og du er generelt et fedt menneske. Men jeg brækker mig over din dobbeltmoral, når det kommer til utroskab. Var jeg dig, ville jeg nok liiiiiige holde lav profil.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kære........

Indlægaf sigge » 3. dec 2015, 08:01

sigge skrev:Kære Yousee.

Jeg magter ikke, hvis I allerede fra nu og helt til den 9. februar skal køre med den kæmpebjælke hen over toppen af skiftende TV-kanaler for at fortælle seeren, at det analoge signal ophører til den tid. Det har I ligesom allerede informeret om pr. mail, så jeg har ikke brug for at få ødelagt min TV-sening i 2 måneder oveni ærgrelsen over, at jeg skal ud og investere i nyt TV (hvilket jeg altså først gør, når der kommer udsalg efter jul).

Edit: Gad vide, om man skulle prøve at skrive det på deres Facebook side og se, om det gør nogen forskel. :gruble:


Nå, men jeg prøvede så at skrive det på Yousees facebook, og fik det forventede svar, at sådan er det bare. Eller "at de har erfaring for, at folk ikke får læst deres mails/breve og derfor er de nødt til at køre den irriterende bjælke". :cuss:
0
You can't spell awesome without me.
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Kære........

Indlægaf In_your_eyes » 3. dec 2015, 12:58

Kære......

Puha, nu må det godt snart blive den 18/12, jeg savner dig :kys:



Kære kollega

Så hold dog kæft, eller hold dig i det mindste til emnet, uden at du skal råbe op om din kæææææmpe erfaring med alt. Det er fanme lige meget, hvad nogen fortæller, så har du også prøve det. Klap.nu.i.
1
:pompom:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Kære........

Indlægaf Æske » 3. dec 2015, 13:10

Kære kolleger
I er de bedste i verden!
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Kære........

Indlægaf Dime » 3. dec 2015, 17:15

Kære A
Fuck you :trist:

Kære A
Fuck you :cuss:

Kære M
Fuck you :evil:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Kære........

Indlægaf Zombie » 3. dec 2015, 17:37

Kære du,

Jeg har sådan brug for at snakke med dig helt åbent og ærligt. Men du er i eksamensland, og derudover er jeg bange. Jeg er bange for at være hende den nederen kæreste, men ser du - du brød min tillid, det var dig som begik en fejl, men mig som sidder tilbage med lorten. Mig, som kæmper med tvivl og usikkerhed og jalousi, oven i at jeg er hormonel, fordi du gjorde mig gravid på spiral.

Du gør det bedste du kan, men jeg er overbevist om, at hvis jeg ikke er 'nok', så forlader du mig... På den ene eller anden måde. Og jeg vil så gerne støtte dig, men du er så vant til at køre den solo, at du bare synes jeg er træls. Du skubber mig væk, når jeg har brug for dig, og når du har brug for mig

Hvis jeg finder ud af at du på nogen måde har rakt ud til andre, når du har afvist mig. Så bliver det et problem, uanset hvor uskyldigt det er foregået. For jeg er ulykkelig i forvejen, og overlever kun fordi du siger, det er overstået med eksamen om to uger. Men sætter du ild i min jalousi og ensomhed... Så vil jeg prøve at brænde det her forhold ned til jorden. Og så skal du være mere end almindeligt awesome, for at redde det.

Jeg har sagt til dig, jeg ikke har mere i mig. Husk det nu.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Kære........

Indlægaf ManicNinja » 3. dec 2015, 20:26

Rager ikke mig med de nærmere detaljer, Zombie. Kender dig jo ikke. Og så kender jeg dig lidt alligevel ... Og derfor skal du have en kærlig tanke og et " jeg håber, I finder ud af det". For du virkede så glad. Som om alting faldt i hak på den verdensomstyrtende måde, da I fandt sammen. Og så nu dette ... Lyder sindssygt hårdt! :ae:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Kære........

Indlægaf Sevii » 4. dec 2015, 09:56

Kære kæreste,

Du er en idiot.
En egoist.
Og du skuffer mig.

Håber du slår din tå ind i noget forfærdeligt. For sød er du hvert fald ikke i dag. :nej:

Kærlig hilsen,
Mig.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Kære........

Indlægaf Animi » 4. dec 2015, 13:33

Kære du,
Jeg ved ikke om du er klar over det - på trods af at det er alle andre vidst nok - men jeg er simpelthen så forelsket i dig. Jeg burde nok sige det til dig i virkeligheden, men jeg er sådan en stor kujon, som er bange for ikke at få det samme svar tilbage. Og lige nu vil jeg hellere være sammen med dig på denne her lidt løse måde, end at risikere at skulle miste dig helt. For det tror jeg ikke at mit hjerte kan holde til.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 518
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 823

Re: Kære........

Indlægaf SonataA » 4. dec 2015, 14:59

Kære rare, kærlige morfar,

Jeg er glad for at du endelig kunne lukke dine øjne med fred. Du var omgivet af dine børn, og tanker fra både børnebørn og oldebørn og alt påhæng er blevet sendt i din retning.
Du skal vide, at du var et fantastisk menneske, og du vil blive savnet - der vil blive fortalt fantastiske historier om dig, sangene har vi allerede skrevet.
Sov godt Morfar
6
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Kære........

Indlægaf Zombie » 5. dec 2015, 17:52

GnueN skrev:Kære Du,

Jeg tror at jeg ved, hvordan du har det. Fordi selv om jeg render rundt her og leger, at alting bare kører derudaf og der er helt styr på det hele, så slæber jeg mig selv hjem kl. lort hver aften til en kold og tom lejlighed, mens jeg lader som om, at der rent faktisk er andet i mit liv end borgerkrige, kidnapninger og flere munde at mætte end det er menneskeligt muligt at gøre noget som helst ved - og da slet ikke i en verden, som synes helt og aldeles opsat på at skrue sig selv direkte ned i helvede.

Men hør engang... This too shall pass! Det var i hvert fald, hvad bamsen bad mig sige til dig, da jeg besøgte ham tidligere i dag. For du er god og vis, og stærk... og hvis han virkelig ER en idiot ham dér - og det tror jeg altså ikke han er (højst bare meget bekymret og rædselsslagen for de samme ting som dig) - men HVIS han er, så brænd dét lort af! Brænd det ned til grunden, og byg noget stærkere og bedre op. Noget som er dit og som ingen kan tage fra dig. For verden som den er i dag, er jeg ked af at måtte fortælle dig, kræver stærke vægge for at holde både kulden og alle ulvene for døren.

Du har gjort det før, og du kan gøre det igen - og igen og igen, om nødvendigt. Så prøv nu at fikse det, du allerede har - med ønsket om et langt og lykkeligt liv med ham, men med visheden om, at det ene ikke nødvendigvis afhænger af det andet. Du skal hverken være vred eller bange. Du skal nok hitte ud af'ed! Det siger bamsen selv! :ae:


Kære Gnu,

jeg er så glad for dine ord. Jeg besøger også Bamsen når jeg er i KBH, men det er tit sådan noget i forbifarten, hvor jeg stikker forbi og siger hej. Når jeg passer hans bror, sker det at jeg ligger på grænsen mellem vågen og sovende tilstand, og tillader mig selv at halvdrømme at det er Bammis og ikke hundebroren, som ligger i min seng. Det giver mig en smule trøst, selvom jeg jo godt ved, det ikke er sådan. Og heldigvis bliver jeg ikke ked af det senere.

Jeg savner Bamsen, han gjorde mig så stærk, for jeg vidste at jeg aldrig rigtig var alene eller kunne blive alene, jeg havde jo ham. Det gjorde det så nemt at skodde ham eks'en (ikke dig), fordi hvem har brug for sådan nogen typer, når man har en dejlig Bamse til selskab? Ikke mig!

Min kæreste er en god dreng - men en dreng. Og jeg tror godt, at det kan gå alligevel, men jeg må jo også acceptere, at uanset hvor modne andre mennesker er, så kan de ikke have mere erfaring end de år, der står på deres seneste fødselsdagskort.
Og jeg tænker på os to, hvor der var endnu flere år og tænker - mon du havde det sådan her nogle gange (det ved jeg nu nok, at du havde, haha :gammel: ), hvor man tænker ai ai ai - jeg ved ikke om jeg orker, hvis den jeg elsker skal ud og begå de dumheder JEG allerede har begået tusind gange og egentlig ikke orker, at blive tærsket igennem igen.
Samtidig med, at man jo vil give plads til at den anden skaber sig sine egne erfaringer.

Det vil nok altid ærgre mig, at vi vil forskellige ting med vores liv og at kærligheden blev lidt vanskelig som følge deraf. Men en ting jeg altid vil tage med mig, det er alle dine ord om, hvad man skal og især ikke skal finde sig i fra andre.
Det er ikke som sådan fordi jeg måler min kæreste op imod dig - det giver ikke mening, når I er så forskellige. Men du skabte en ny standard med en højere barre for, hvad jeg forventer mig i et forhold.


Og dage som den dag, hvor jeg skrev det indlæg. Så runder jeg lige nedturen, inden jeg kommer i tanke om at hov - jeg er ikke noget offer. Jeg ved hvad jeg vil med mit liv, hvad jeg kan og hvad jeg fortjener, og du lærte mig at det ikke er en umulig opgave at finde en mand, som kan efterkomme dette. Det troede jeg tidligere, men det ved jeg nu ikke er sandt.

Jeg ved godt, at nogle af mine venner synes det er lidt upassende når jeg holder på, at min eks (dig) er det bedste menneske jeg nogensinde har kendt. Men det er du, og dermed ikke sagt du er perfekt eller noget. Men mit liv blev 700 gange bedre af at møde dig, både gennem den læring du gav mig og dit syn på livet og livets betingelser i særdeleshed - gennem vores Bammis - og de frø du plantede i mig, som fortsatte med at vokse selv efter vi gik fra hinanden og hele vejen ind i de efterfølgende relationer til mænd jeg har haft.

Det vil jeg altid være taknemmelig for og derfor holder jeg også på, at selvom hverdagen er så hektisk for os begge, at vi desværre ikke får set hinanden IRL - så er du altså stadigvæk en del af min familie, ligesom min familie stadig taler og tænker meget varmt og kærligt om dig.

Og det skal du altså vide - hvis du står helt alene og alt er sort, alt er lort, så har du altså noget familie i mig/os du kan trække på, og vi bliver sgu nok bare bedre mennesker af at få lov til at hjælpe dig, så det i virkeligheden er os der får mest ud af det.


Min mor bad om at få en print af tegningen af Bammis, så den er hos en professionel printermester - derefter ryger den i en ramme og lander på Nørrebro inden jul, alt efter hvad vi kan finde ud af. Et lille minde om vores begge tos dejlige hundemissekat. :lun:
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Generelt"