Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 3. dec 2015, 17:23

Dragen skrev:Får ikke lukket et øje før jeg finder ud af hvad kælderånde lugter af! :nerve: :panik:


Hengemt og mug-agtigt, måske? :gruble:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 3. dec 2015, 17:34

Dragen skrev:Får ikke lukket et øje før jeg finder ud af hvad kælderånde lugter af! :nerve: :panik:
Er det en invitation? :slem:

Så må vi se, om jeg må sige det :lol:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. dec 2015, 17:38

Hvor fantastisk, at en drage spørger til kælderånde :love:
4
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 3. dec 2015, 17:50

Fru Sunshine skrev:Selvfølgelig findes der harmløse fordomme. Det er dem, hvor vi godt selv er klar over, at det er fordomme.

Præcis. Eller hvor man ikke agerer på dem.
Jeg har fx en fordom om, at sygeplejersker er meget følelseslabile. Mig selv inkl. Det får jeg bekræftet gang på gang, men der findes jo nok undtagelser. Men det er da ligemeget, at jeg har den fordom. Jeg siger det aldrig til nogen, det har ingen betydning i mit arbejde. Det er bare en fordom, jeg har. Som både har positive og negative sider.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 3. dec 2015, 19:51

Pt er jeg meget meget glad for at have stemt ja, udelukkende fordi at så kan det fjols til Thulesen-Dahl i det mindste ikke tage æren for min stemme.
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Hunkat » 3. dec 2015, 19:53

Jahon skrev:Pt er jeg meget meget glad for at have stemt ja, udelukkende fordi at så kan det fjols til Thulesen-Dahl i det mindste ikke tage æren for min stemme.


Jeg er til gengæld glad for at have stemt nej, bare for at se ja-partiernes forsøg på at slå det hen. Nogle af dem er sgu så pinlige at det halve kunne være nok.
5
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf computermus » 3. dec 2015, 21:39

Hunkat skrev:
Jahon skrev:Pt er jeg meget meget glad for at have stemt ja, udelukkende fordi at så kan det fjols til Thulesen-Dahl i det mindste ikke tage æren for min stemme.


Jeg er til gengæld glad for at have stemt nej, bare for at se ja-partiernes forsøg på at slå det hen. Nogle af dem er sgu så pinlige at det halve kunne være nok.

Flere af Ja partiernes kampagner synes jeg personligt har været næsten uetiske. Jeg synes mange af politikerne glemmer at det trods alt er befolkningen der har det sidste ord og at der ikke er nogen der bryder sig om at blive talt ned til.
Jeg bliver i hvert fald både stædig ,sur og arrig hvis der er nogle der taler ned til mig. I sådan et tilfælde lukker jeg fuldkommen af, nægter at lytte og ikke 10 vilde heste kan få mig til at ændre mening.
Ikke engang om så alle Ja-partierne lå på knæ med foldede hænder og sagde " Vil du ikke nok stemme ja?" ," Åh , må vi ikke nok få din stemme ?"
Mit svar ville stadigvæk være " Med jeres talen ned til mig som om jeg var et barn ? I kan rende mig".
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 3. dec 2015, 23:47

HappyHippo skrev:
Ado skrev:
Firebird skrev:
Ado skrev:Ham kokken der, som I ikke kan lide. Jeg kunne godt. Jeg siger det bare.


Hey Ado. Min dobbelthage er lige så stor, og jeg kan lave flæskesteg uden lakrids :gammel: Var det noget :slem:

Det hele står og falder på dine underarme.



Sådan har jeg det med Thomas Rode. Virkelig belastende med hans stenalderkost mig her og der, men hans krop :savl:


Så længe han lyder så snotdum og fanatisk, som han gør, er hans krop fuldstændigt bedøvende ligegyldig!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. dec 2015, 01:06

Jeg synes flere og flere beviser peger på at jeg rent faktisk ER universets centrum.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. dec 2015, 06:11

Dem, der tror, at Matador giver et retvisende og nuanceret billede af besættelsen, burde se den nye film "Under sandet".
3
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Modesty Blame » 4. dec 2015, 20:10

Jeg hader julefrokoster.
6
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fillie » 4. dec 2015, 20:14

Modesty Blame skrev:Jeg hader julefrokoster.


Så er vi to. Jeg hader også påske- og pinsefrokoster. Brr.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. dec 2015, 20:15

Modesty Blame skrev:Jeg hader julefrokoster.


I professionelt regi gør jeg egentlig også. Især fordi konceptet har det med at invitere til nogle kønsroller, jeg simpelthen ikke gider.
Jeg skal sent glemme, hvordan min ellers ok kollega straks, da klokken slog 16, begyndte at fyre den ene krampagtige, sexistiske vittighed af efter den anden. Jeg havde virkelig lyst til at sige noget, men nænnede ikke at ødelægge det, som de fleste tydeligvis så som "den gode stemning" og nøjedes med at koncentrere mig om maden, tygge af munden og tage hjem.
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Modesty Blame » 4. dec 2015, 21:21

DetSorteCirkus skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg hader julefrokoster.


I professionelt regi gør jeg egentlig også. Især fordi konceptet har det med at invitere til nogle kønsroller, jeg simpelthen ikke gider.
Jeg skal sent glemme, hvordan min ellers ok kollega straks, da klokken slog 16, begyndte at fyre den ene krampagtige, sexistiske vittighed af efter den anden. Jeg havde virkelig lyst til at sige noget, men nænnede ikke at ødelægge det, som de fleste tydeligvis så som "den gode stemning" og nøjedes med at koncentrere mig om maden, tygge af munden og tage hjem.

Jeg drikker ikke. Og jeg synes ikke, at julefrokoster er sjove, for det er, hvad de oftest handler om. Jeg føler mig presset til at tage med, og det er naturligvis også problematisk for mig.

I familie-regi, handler vores højtidsfrokoster ikke om alkohol, men om at være sammen, så dem er jeg meget glad for.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 4. dec 2015, 21:28

Jeg gider heller ikke julefrokoster. Folk bliver så højrøstede, fulde og irriterende. Mit særligt sensitive sind kan ikke med den der larm, så jeg blvier hurtigt utilpas. Det hjælper så heller ikke at jeg kun kan lide omkring 10% af al julefrokostmad så det er noget fesent at sidde der og kigge på at andre spiser sild og grønlangkål og andre ting der får det til at vende sig i mig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"