Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Zonta » 3. mar 2018, 22:29

Lumin skrev:Regner med at få mens i dag. Havde ellers en muligvis noget svagt positiv test i tirsdags, men onsdag var der intet. Vi nåede ellers at blive rigtig glade, så det var lidt ærgerligt. Fangede aldrig ægløsning på tests denne måned.

Det kan jo sagtens have været en bio :ae:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 4. mar 2018, 10:08

Zonta skrev:
Lumin skrev:Regner med at få mens i dag. Havde ellers en muligvis noget svagt positiv test i tirsdags, men onsdag var der intet. Vi nåede ellers at blive rigtig glade, så det var lidt ærgerligt. Fangede aldrig ægløsning på tests denne måned.

Det kan jo sagtens have været en bio :ae:

Ja overvejer jeg også lidt for mens har været anderledes og mild indtil videre :gruble:
0
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 4. mar 2018, 10:09

Hvad er det babyklister kan gøre? Har kigget på en del ting men aldrig startet på noget andet end vitaminer
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5235

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 4. mar 2018, 10:17

Her har mens været en lille uge forsinket, og jeg lavede to meget tydelige streger i morges :genert: :nerve: :lun:
14
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 4. mar 2018, 10:20

Jeg kommer lige ind fra højre omkring Fructus Femina- Babyklister :)

Det er et homøpatisk middel. Homøopati er ikke særlig anerkendt i Danmark, de fleste synes at det er hokus pokus. I Tyskland bruger både læger og hospitaler det tilgengæld. Der er det selvsagt vældig anerkendt. I UK og Frankrig er man også langt mere åbne for det end her.

Foreningen Alma er forening for homøopati i Danmark, de skriver om det:

Fructus femina virker styrkende og vitaliserende på hele underlivet – især livmoderen. Lægemidlet gør livmoderen modtagelig for det befrugtede æg og forebygger tidlig abort. Samtidig styrker det moderkagen, så fosteret får en sund ernæring. Fructus femina indeholder bl.a. homøopatiske doser af frugten fra busken berberis vulgaris. Berberisfrugten er helt ugiftig – i modsætning til berberisrodens bark, som ellers har været anvendt i århundreder i folkemedicinen i Europa.

Fructus femina er også et generelt hormonregulerende middel, som virker mere specifikt i underlivsområdet.
Har du som mand eller kvinde haft lidelser i dette område – f.eks. hyppige blærebetændelser, kønssygdomme, etc. – kan Fructus femina
være et godt middel. Til trods for navnet på dette lægemiddel virker Fructus femina også meget stærkt opbyggende og regulerende på det
mandlige hormonsystem. Midlet kan øge både mandens libido, sædkvalitet og antallet af sædceller.
1
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Aquadorable » 4. mar 2018, 10:25

girl_beat skrev:Her har mens været en lille uge forsinket, og jeg lavede to meget tydelige streger i morges :genert: :nerve: :lun:


Tillykke!!!
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5235

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 4. mar 2018, 11:43

Aquadorable skrev:
girl_beat skrev:Her har mens været en lille uge forsinket, og jeg lavede to meget tydelige streger i morges :genert: :nerve: :lun:


Tillykke!!!

Tak! :kys: Umiddelbart virker den god nok sammenholdt med en række symptomer den sidste uges tid, men tror alligevel jeg tester igen om et par dage for en sikkerheds skyld...
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Xnaiv
Indlæg: 236
Tilmeldt: 9. okt 2015, 18:54
Kort karma: 32
Likede indlæg: 339

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Xnaiv » 4. mar 2018, 14:09

Jeg tænker jeg godt kan joine denne gruppe selvom det hele er meget nyt.

Brugernavn: xnaiv
Alder: 27
Beskæftigelse: Rådgiver
Kærestes/mands alder: 27
Kærestes/mands beskæftigelse:Specialarbejder
Forholdets længde:6år
Børn: Ingen
Bor: Midtjylland
Prøvet siden: Nu - Marts ‘18
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 5. mar 2018, 11:58

Nå, men jeg er jo også tilbage i denne tråd. Fik aborten i fredags og det gik som sådan noget nu skal gå.

Jeg har nærmest ikke blødt, og i dag har der indtil videre ikke været noget. Så nu går jeg selvfølgelig og spekulerer på, om dét nu er normalt......

Jeg har i øvrigt lige et spørgsmål, for der er jo desværre lidt erfaring med det her i tråden: Hvorfor er det, man partout skal vente med at prøve igen til efter første periode? Er det bare nice-to ift evt terminsbestemmelse, eller er der noget helbredsmæssigt og/eller noget ny abortrisiko el. lign? Fik ikke spurgt på sygehuset nemlig.
0
Tally-ho
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 5. mar 2018, 13:38

Jeg blødte næste heller ikke. Ringede til dem og de sagde det var normalt for nogle. To dage senere væltede det så ud og med klumper men vagtlægen sagde jeg kun skulle komme hvis jeg havde feber (i folderen fra sygehuset stod der også ved klumper og voldsom blødning).

Vi fik at vide på sygehuset at vi måtte gå i gang igen så hurtigt vi havde lyst. Altså når blødning var overstået. At det andet kun er for at finde cyklus. Min har været uregelmæssigt siden så jeg er glad for vi ikke ventede.

Håber I snart får bid
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sangius » 5. mar 2018, 13:43

milisa skrev:Nå, men jeg er jo også tilbage i denne tråd. Fik aborten i fredags og det gik som sådan noget nu skal gå.

Jeg har nærmest ikke blødt, og i dag har der indtil videre ikke været noget. Så nu går jeg selvfølgelig og spekulerer på, om dét nu er normalt......

Jeg har i øvrigt lige et spørgsmål, for der er jo desværre lidt erfaring med det her i tråden: Hvorfor er det, man partout skal vente med at prøve igen til efter første periode? Er det bare nice-to ift evt terminsbestemmelse, eller er der noget helbredsmæssigt og/eller noget ny abortrisiko el. lign? Fik ikke spurgt på sygehuset nemlig.


Jeg fik at vide vi måtte prøve med det samme. At kroppen ikke bliver gravid, hvis den ikke er klar.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 5. mar 2018, 20:26

Hm..... Jamen, så........ :slem:
1
Tally-ho
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 6. mar 2018, 12:41

Nu har vi gjort vores pligt så skal vi bare vente
:)
2
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 7. mar 2018, 10:44

Jeg bløder meget kraftigt disse dage, det må godt snart holde op.

Jeg overvejer at søge et nyt arbejde, både fordi jeg ved jeg nok ikke vil retur der hvor jeg er nu efter en barsel, men også fordi jeg ikke ved hvor længe det her vil tage og jeg har behov for at der sker noget nyt der kan adsprede tankerne lidt.
0
Xnaiv
Indlæg: 236
Tilmeldt: 9. okt 2015, 18:54
Kort karma: 32
Likede indlæg: 339

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Xnaiv » 8. mar 2018, 07:59

Gør I andre noget for at forberede jeres krop på en graviditet?
Fx med hensyn til kosten og kan man styrke sin krop til bedre at kunne bære en graviditet.

Jeg styrketræner en del i forvejen - men er der øvelser der er gode som forberedelse? :genert:
0

Tilbage til "Graviditet"