Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 28. nov 2015, 11:26

Dikus skrev:
Pussikat82 skrev:At jeg er blevet så gennem-ødelagt selvværdsmæssigt i min opvækst, at det aldrig bliver godt igen :( Er træt af at få trigget følelsen af, at jeg intet er værd, at det, jeg kan, ikke er godt nok og at ingen kan lide mig.


Det værste er, man aldrig sådan rigtigt slipper af med det. Men man kan lære at håndtere det og i langt de fleste tilfælde genkende følelsen som falsk mindreværd og dermed slippe den. Måske særligt, hvis man har nogen til at støtte sig i en forankring, når man slipper taget.


Ja. Det er også temmelig frustrerende at være bevidst om, at det er nogle automatiske tanker, som ikke nødvendigvis er sådan, virkeligheden hænger sammen, og man stadig kun kan føle det negative som rigtigt.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 28. nov 2015, 11:29

kidkomb skrev:
Frkvira skrev:Black friday

Jeg har lige modtaget min første "Black weekend"-reklame-mail.
The gift that keeps on giving..... :rulle:


Fik - hold nu fast - 12(!) mails fra samme firma om black friday i går :nerve: Godt nok lå de allerede i spam, fordi min mail havde sorteret dem fra, men det er sådan noget, der får mig til at afmelde deres nyhedsbrev! Fuckers! :sur: Får man seriøst noget ud af den slags spam?
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. dec 2015, 00:15

At verdens mest irriterende kvindeperson skal med til den samme julefrokost som mig her i weekenden. Åååh jeg gider hende ikke! Hun er typen som alle er betaget af, superskønt langt naturkrøllet hår, superlækker krop der er lige tilpas veltrænet og velklædt.. gahh! Og så er hun oven i købet pisseflink og kan snakke med alle. Og selvfølgelig danser hun perfekt til alt lige fra disco til ballet. Og hun prøver altid at hænge i nærheden af mig.. GÅ DOG VÆK altså... jeg har kendt hende fra vi begge var teens, og hun vil bare ikke forsvinde ud af mit liv, jeg flyttede væk men selvfølgelig skulle hun finde en kæreste i nærheden af mig så nu er hun der igen. Som en smuk og populær igle. Og jeg er et usympatisk menneske nu...
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15292
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 2. dec 2015, 00:20

At jeg har meldt mig til julefrokost, når jeg hellere er fri. Kan man finde på en undskyldning mon?
0
14 11 14
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 2. dec 2015, 00:28

Dirtylittledevil skrev:At verdens mest irriterende kvindeperson skal med til den samme julefrokost som mig her i weekenden. Åååh jeg gider hende ikke! Hun er typen som alle er betaget af, superskønt langt naturkrøllet hår, superlækker krop der er lige tilpas veltrænet og velklædt.. gahh! Og så er hun oven i købet pisseflink og kan snakke med alle. Og selvfølgelig danser hun perfekt til alt lige fra disco til ballet. Og hun prøver altid at hænge i nærheden af mig.. GÅ DOG VÆK altså... jeg har kendt hende fra vi begge var teens, og hun vil bare ikke forsvinde ud af mit liv, jeg flyttede væk men selvfølgelig skulle hun finde en kæreste i nærheden af mig så nu er hun der igen. Som en smuk og populær igle. Og jeg er et usympatisk menneske nu...

    :D :fløjt:

7
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 2. dec 2015, 00:28

At min døgnrytme er så fucked up som den er. De dage jeg skal til samtale kører det helt fint men de andre dage sumper jeg bare og ender med af gå i seng når jeg har lavet lidt fornuftigt (f.eks. sende ansøgninger eller lidt andet praktisk). Så derfor ender jeg med at sidde lysvågen nu :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. dec 2015, 00:36

At der er en bestemt mand, høj, flot, bredskuldret, mandig og uuh så lækker, som jeg i årevis har beundret på afstand og troet at der havde jeg ikke en chance.
Så pludselig finder jeg ud af at det havde jeg i årevis opfattet forkert. Han vil mig meget gerne. Han er endda direkte opsøgende, fortæller på den sødeste måde om at det gode han mener om mig og at han rigtig gerne vil mere... og hvad sker der så? Min interesse daler som en vingeskudt turteldue. Pludselig synes jeg han er for tynd, ser han ikke også lidt for gammel ud til mig? og mon ikke han er for kedelig? osv osv. Suk.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 2. dec 2015, 01:23

At jeg nu IGEN må stå op og forsøge at spise havregryn, fordi mit maveindhold sidder helt oppe i halsen på mig. Hold nu bøtte hvor er jeg træt af det!
Og nej, læge, jeg vil ikke have en kikkertundersøgelse.
Man kan alligevel ikke gøre ret meget ved det, andet end pumpehæmmende medicin, uanset om det er spiserørsbrok, spiserørskatar eller slap mavemund.
Jeg har fået en gastroskopi en gang før. Det er det mest smertefulde jeg har oplevet i hele mit liv.
Vi bedøver dig jo i næsen (efter jeg havde udtrykt bekymring idet mine slimhinder i næse og svælg aldrig er kommet sig efter en læge dikterede flereårig brug af Flixonase).
Det gjorde så ondt at tårene sprøjtede ud af øjnene på mig (det troede jeg seriøst ikke at de kunne?!) og lægen var meget forskrækket over, hvor ondt det gjorde på mig.
Jeg VIL ikke. Det irriterer mig grænseløst. Lortekrop. Mak så ret!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 2. dec 2015, 10:46

Det irriterer mig virkelig meget at min baerbars tastatur er gaaet i stykker, saa jeg i stedet bliver noedt til at bruge en hollandsk computer.
Et er at jeg mangler de danske bogstaver, noget andet er at tastaturet bare er SAA irriterende, fordi jeg ikke er vant til at knapperne sidder lidt anderledes - derfor bliver jeg ved med at taste forkert, og det gaar saa langsomt :wacko:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 3. dec 2015, 07:21

At der er nogle håndværkere der larmer så meget at man ikke kan høre regnen mod ruden.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dykkersild » 3. dec 2015, 07:57

Fyrst Eberhard skrev:Det er altid 50/50 om man bliver mest gennemblødt af kondensvand indeni sine regnbukser, eller selve regnen uden dem.


Og mig som troede, at jeg bare kampsveder på knæene. I går var sindssyg våd regn. Folk der ikke cykler forstår ikke, at der er stor forskel på vådheden af regn.
3
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 3. dec 2015, 08:57

Folks mere eller (mest) mindre intelligente måder at forklare/forsvare et Nej i dag på nettet.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 3. dec 2015, 20:08

At mit vasketøj ligger ovre i fællesvaskeriet og er færdigt og jeg giiiiider ikke hente det :nej:
1
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 3. dec 2015, 20:24

icelady skrev:Folks mere eller (mest) mindre intelligente måder at forklare/forsvare et Nej i dag på nettet.

Jeg kan altså overhovedet ikke se hvorfor folk mener at de absolut skal udbasunere på nettet hvad de har stemt. Jeg har den holdning at det ikke rager andre end en selv hvad man hver især har stemt.
3
Brugeravatar
ILY
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 05:47
Kort karma: 9
Likede indlæg: 83

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ILY » 3. dec 2015, 21:57

Lars Løkke lige pt der tuder over han ikke fik et ja. Men FCK det er go underholdning. :-)
0
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:

Tilbage til "Generelt"