Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Torn » 8. mar 2018, 11:29

Ej, jeg er nødt til at stoppe med at følge sagen. Det er skrækkelige opdagelser.

Stakkels, stakkels kvinde. :trist:
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf HappyQ » 8. mar 2018, 12:00

Stakkels pige det er så grusomt.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf mulledit » 8. mar 2018, 12:01

icelady skrev:Har lige kort læst div artikler. Ang hans mentalundersøgelse:

Er der en der kan forklare mig hvad "polymorf" betyder i psykiatrisk forstand?


"polymorf – mangeformet, med stadigt vekslende symptomer."


http://www.psykiatrifonden.dk/viden/dia ... liste.aspx

"
Freud betegnede den infantile seksualitet som "polymorf pervers", dvs. at der hos alle mennesker kan spores "ansatser til afvigelser", hvis videre udvikling kan føre til perversion, såfremt den normale kønsudvikling slår fejl. Det normale seksualmål defineres som kønsorganernes forening under samlejet, udløsning af seksuel spænding og midlertidig dæmpning af seksualdriften. Perversion består således i et ændret seksualmål eller -objekt i forhold til det normale. Freud taler om en ubarmhjertig modsætning mellem kulturens krav og de seksuelle instinkters, men anså langt fra perversioner for harmløse, idet de banaliserede og degraderede kærligheden."

http://denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og ... perversion
2
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Pax Romana » 8. mar 2018, 12:04

Nu skal man som bekendt ikke ønske død over andre. Men her er en person som jeg godt kunne tage livet af :cuss: . Ved godt at manden er syg i potten, men alligevel!
2
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30223

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf TinaW » 8. mar 2018, 12:09

Jeg kan slet ikke forholde mig til, hvilke grusomheder stakkels Kim Wall tilsyneladende har været udsat for.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Hunkat » 8. mar 2018, 12:21

"Der findes ikke noget værre, der kan ske for et menneske som mig, at sejle ud med Nautilus med to om bord og ikke komme hjem med hele sin besætning." (udtalt af PM)

Du ved, udover at blive myrdet langsomt og smertefuldt og måske parteret mens man stadig er i live (i starten). Men ja, uha hvor er det synd for ham :rulle:
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf HerErJeg » 8. mar 2018, 12:28

Jeg kan ikke forestille mig andet, end han bliver idømt det dybest mulige fangehul.
Dog er det helt utroligt vigtigt at sagen kører fuldstændigt snorlige, at der ikke sker fejl som kan underkende beviser eller vidner.
1
Neverkont
Indlæg: 1893
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2944

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Neverkont » 8. mar 2018, 12:30

Pax Romana skrev:Nu skal man som bekendt ikke ønske død over andre. Men her er en person som jeg godt kunne tage livet af :cuss: . Ved godt at manden er syg i potten, men alligevel!


I så fald vil jeg ønske, at du gør det meget, meget langsomt.

Jeg plejer ikke, at ønske ondt for andre, men i lige netop denne sag synes jeg faktisk, at det var rimeligt, om nogen udsatte ham for ca. det samme, som han selv udsatte sit offer for. Bare med den forskel, at han ikke skal dø af det, han skal have lov at leve med de eftervirkninger, som den behandling kan medføre.
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Lalana » 8. mar 2018, 12:45

Jeg forstår ikke helt hvad han refererer til, når han bliver ved med at sige at hun omkom på en meget forfærdelig måde som han gerne ville skåne familien for at få kendskab til. Har han tænkt sig at komme med en ny forklaring på hvad der er sket, eller refererer han stadig til det med at få lugen i hovedet eller hvad er det for en meget forfærdelig måde?
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18275

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Mi55y » 8. mar 2018, 12:49

Lalana skrev:Jeg forstår ikke helt hvad han refererer til, når han bliver ved med at sige at hun omkom på en meget forfærdelig måde som han gerne ville skåne familien for at få kendskab til. Har han tænkt sig at komme med en ny forklaring på hvad der er sket, eller refererer han stadig til det med at få lugen i hovedet eller hvad er det for en meget forfærdelig måde?


Han har jo skiftet forklaring til kulilteforgiftning, men mon ikke han hentyder til, at han derefter parterede hende?

Edit: Medmindre han direkte siger måden hun omkom på - så har det selvfølgelig ikke noget med parteringen at gøre. Jeg ved ikke, om det er specielt forfærdeligt at dø af kulilteforgiftning.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf VanillaQueen » 8. mar 2018, 12:52

Jeg er sikker på, at hun havde en meget, meget skøn aften indtil da, siger Peter Madsen.

FUCK HVOR HAN SYG! Han snakker som om han havde ret til at tage hendes liv ej jeg er så sur!! JEG HÅBER KARMA RAMMER DEN NAR.
3
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf ina » 8. mar 2018, 12:55

Mi55y skrev:
Lalana skrev:Jeg forstår ikke helt hvad han refererer til, når han bliver ved med at sige at hun omkom på en meget forfærdelig måde som han gerne ville skåne familien for at få kendskab til. Har han tænkt sig at komme med en ny forklaring på hvad der er sket, eller refererer han stadig til det med at få lugen i hovedet eller hvad er det for en meget forfærdelig måde?


Han har jo skiftet forklaring til kulilteforgiftning, men mon ikke han hentyder til, at han derefter parterede hende?

Edit: Medmindre han direkte siger måden hun omkom på - så har det selvfølgelig ikke noget med parteringen at gøre. Jeg ved ikke, om det er specielt forfærdeligt at dø af kulilteforgiftning.


Han har løjet om måden hun omkom på for at skåne de pårørende. Det var så forfærdeligt, at han selv vil glemme det. Siger han.
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Lalana » 8. mar 2018, 12:58

vulpesVelox skrev:
Mi55y skrev:
Lalana skrev:Jeg forstår ikke helt hvad han refererer til, når han bliver ved med at sige at hun omkom på en meget forfærdelig måde som han gerne ville skåne familien for at få kendskab til. Har han tænkt sig at komme med en ny forklaring på hvad der er sket, eller refererer han stadig til det med at få lugen i hovedet eller hvad er det for en meget forfærdelig måde?


Han har jo skiftet forklaring til kulilteforgiftning, men mon ikke han hentyder til, at han derefter parterede hende?

Edit: Medmindre han direkte siger måden hun omkom på - så har det selvfølgelig ikke noget med parteringen at gøre. Jeg ved ikke, om det er specielt forfærdeligt at dø af kulilteforgiftning.

Jeg vil tro, det er nogenlunde det samme som at lide druknedøden, hvilket efter forlydende skulle svare til en faktor ti af de værst tænkelige tømmermænd. Kvælning i det hele taget er vist nogenlunde den ledeste måde at gå bort fra denne verden på, uagtet kvælningsårsag. :(


Ah det giver mening, tak :)
0
Brugeravatar
KIM K
Indlæg: 1628
Tilmeldt: 17. sep 2017, 17:24
Kort karma: 59
Likede indlæg: 2697

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf KIM K » 8. mar 2018, 13:01

Lalana skrev:Jeg forstår ikke helt hvad han refererer til, når han bliver ved med at sige at hun omkom på en meget forfærdelig måde som han gerne ville skåne familien for at få kendskab til. Har han tænkt sig at komme med en ny forklaring på hvad der er sket, eller refererer han stadig til det med at få lugen i hovedet eller hvad er det for en meget forfærdelig måde?



Det er hans skiftende forklaringer der refereres til. Han begrunder dem med at han ville skåne familien for den skæbne Kim Wall havde lidt, det var ikke for at dække over sig selv. Som han siger "det handler ikke om mig" :stoned:

Han er nu alligevel en sød fyr.
Peter Madsen fortalte i retten, at han løj, fordi han ville beskytte Kim Walls pårørende.
Du kan læse mere her.

https://ekstrabladet.dk/112/peter-madse ... eg/7069209
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Filipai » 8. mar 2018, 13:13

KIM K skrev:
Lalana skrev:Jeg forstår ikke helt hvad han refererer til, når han bliver ved med at sige at hun omkom på en meget forfærdelig måde som han gerne ville skåne familien for at få kendskab til. Har han tænkt sig at komme med en ny forklaring på hvad der er sket, eller refererer han stadig til det med at få lugen i hovedet eller hvad er det for en meget forfærdelig måde?



Det er hans skiftende forklaringer der refereres til. Han begrunder dem med at han ville skåne familien for den skæbne Kim Wall havde lidt, det var ikke for at dække over sig selv. Som han siger "det handler ikke om mig" :stoned:

Han er nu alligevel en sød fyr.


Men hvorfor mon han så siger "1-2-3 bang og så var hun væk" Hvis han skiftede over til kulilteforklaringen. Det forstår jeg ikke.
0

Tilbage til "Livets forhold"