Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43830

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 12. mar 2018, 22:54

Hvor dum har man lov at være?

Billede
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 13. mar 2018, 00:35

paint skrev:Hvor dum har man lov at være?

Billede

Jeg forstår slet ikke pointen med det :genert:

Hvad havde hun regnet med ville ske? Og hvorfor hælder man en spand vand over sig selv imens man sidder på en hest?
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 13. mar 2018, 05:11

Lucia skrev:Jeg følger lidt med i en auktion på en stol, jeg går og drømmer lidt om. Der er indtil videre lagt 5 bud, alle fra samme kundenummer. Hvorfor i alverden sidder man og byder sig selv op? :gruble:

Det gør man fordi så får man den pris man gerne vil have for varen...
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43830

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 13. mar 2018, 08:45

Juki skrev:
paint skrev:Hvor dum har man lov at være?


Jeg forstår slet ikke pointen med det :genert:

Hvad havde hun regnet med ville ske? Og hvorfor hælder man en spand vand over sig selv imens man sidder på en hest?


Det er formentlig det der kaldes 'The Ice Bucket Challenge'. Det var ret udbredt på et tidspunkt. Dog ikke siddende på en hest. ;)

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lucia » 13. mar 2018, 17:38

cola skrev:
Lucia skrev:Jeg følger lidt med i en auktion på en stol, jeg går og drømmer lidt om. Der er indtil videre lagt 5 bud, alle fra samme kundenummer. Hvorfor i alverden sidder man og byder sig selv op? :gruble:

Det gør man fordi så får man den pris man gerne vil have for varen...

Så du mener det er sælgeren selv, der byder den op og håber at en anden når at byde oveni før den udløber?
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 13. mar 2018, 18:06

Lucia skrev:
cola skrev:
Lucia skrev:Jeg følger lidt med i en auktion på en stol, jeg går og drømmer lidt om. Der er indtil videre lagt 5 bud, alle fra samme kundenummer. Hvorfor i alverden sidder man og byder sig selv op? :gruble:

Det gør man fordi så får man den pris man gerne vil have for varen...

Så du mener det er sælgeren selv, der byder den op og håber at en anden når at byde oveni før den udløber?

Ja. Lige nu sørger sælger for at folk ser den, for den er "aktiv" lidt ligesom at sige "op" på fb. Det er ikke sjovt at byde på en ting hvor der ingen aktivitet er, for den ser du ikke, lidt som de butikker uden kunder, der skal mindst 1 person derind, før resten følger efter. på et loppemarked virker det faktisk for sælger at stå på den anden side af sit bord, og flytte rundt på sine egne varer, for så kommer der andre og kigger.
Simpel flokmentalitet.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 13. mar 2018, 18:26

Rosa Espinosa skrev:Om Cecilie Beck får penge for altid at have den grimme top på i Nyhederne? Har hun tabt et væddemål?

Og alt for ofte have for stramme og korte nederdele på
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. mar 2018, 18:28

At jeg er blevet en tastatur kriger på fb i dag, det er jeg ellers aldrig. Men en nægter at tro på en artikel fordi modelbilledet ikke er krediteret i teksten. Kan finde 100 (cirka) andre artikler omhandlede præcis samme historie og et interview med hende på ABC. Men det Det et fake :rulle: jeg plejer at let it go...men det der er simpelthen for dumt.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 13. mar 2018, 21:37

2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:Om Cecilie Beck får penge for altid at have den grimme top på i Nyhederne? Har hun tabt et væddemål?

Og alt for ofte have for stramme og korte nederdele på

Jeg har aldrig lagt mærke til, hvad tøj hun har på. Men hun virker irriterende selvglad. Og drønirriterende når hun har været udvalgt til at styre partilederrunder og sådan noget. :(
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 14. mar 2018, 10:58

Hvorfor man ikke kan tilvælge undertekster til danske programmer på TV2 Play.
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 14. mar 2018, 13:07

2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 14. mar 2018, 13:25

paint skrev:
Juki skrev:
paint skrev:Hvor dum har man lov at være?


Jeg forstår slet ikke pointen med det :genert:

Hvad havde hun regnet med ville ske? Og hvorfor hælder man en spand vand over sig selv imens man sidder på en hest?


Det er formentlig det der kaldes 'The Ice Bucket Challenge'. Det var ret udbredt på et tidspunkt. Dog ikke siddende på en hest. ;)

Billede

Den åndssvage challange kan jeg godt huske. Men jeg forstår stadig ikke hvor hesten kommer ind i billedet :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 14. mar 2018, 18:14

Om det egentlig er normalt at være ovre en almindelig forkølelse på 1 uge. Jeg så i efteråret en læge i TV, der (humoristisk) sagde, at ubehandlet varer en forkølelse hele 7 dage, men hvis man “behandler” den med div. håndkøbspræparater og naturmedicin, varer den kun 1 uge.

Jeg er pt. på dag 10 af en forkølelse, og jeg kan faktisk ikke huske, at jeg nogensinde er kommet af med en på kun en uge. Og det er selvom, den ikke sætter sig på bihuler el.lign.
2
You can't spell awesome without me.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 14. mar 2018, 18:21

sigge skrev:Om det egentlig er normalt at være ovre en almindelig forkølelse på 1 uge. Jeg så i efteråret en læge i TV, der (humoristisk) sagde, at ubehandlet varer en forkølelse hele 7 dage, men hvis man “behandler” den med div. håndkøbspræparater og naturmedicin, varer den kun 1 uge.

Jeg er pt. på dag 10 af en forkølelse, og jeg kan faktisk ikke huske, at jeg nogensinde er kommet af med en på kun en uge. Og det er selvom, den ikke sætter sig på bihuler el.lign.

3 dage var min sidste omgang forkølelse, men jeg gør så også det at jeg sover, måske det mange de nægter, så de trækker den ud længe før de overgiver sig og derved tager det længere tid, jeg ved det ikke.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 14. mar 2018, 18:31

cola skrev:
sigge skrev:Om det egentlig er normalt at være ovre en almindelig forkølelse på 1 uge. Jeg så i efteråret en læge i TV, der (humoristisk) sagde, at ubehandlet varer en forkølelse hele 7 dage, men hvis man “behandler” den med div. håndkøbspræparater og naturmedicin, varer den kun 1 uge.

Jeg er pt. på dag 10 af en forkølelse, og jeg kan faktisk ikke huske, at jeg nogensinde er kommet af med en på kun en uge. Og det er selvom, den ikke sætter sig på bihuler el.lign.

3 dage var min sidste omgang forkølelse, men jeg gør så også det at jeg sover, måske det mange de nægter, så de trækker den ud længe før de overgiver sig og derved tager det længere tid, jeg ved det ikke.


Det kan godt tænkes. Jeg har været på arbejde alle hverdage, så jeg har ikke som sådan givet min krop ro til at bekæmpe virus.
Nu jeg tænker over det har mine forkølelser måske være lidt mildere i perioder, hvor jeg f.eks. har været arbejdsløs og dermed haft tid til at blive hjemme og slappe af. Men 3 dage har jeg godt nok aldrig været nede på.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"